Hakutulokset

1. P

¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Ihania vakoilutuloksia Luminkasta!! :heart: Jonskis Pikaista paranemista teiän poitsulle! Just mietin yöllä valvoessani, et mitenhän teiän yöt on viime aikoina menny, onko vielä yöhuutoja ollu? Meillä toi hampaidenpesu on tökkiny viime viikkoina tahnasta huolimatta, mut eilen aamulla löyty...
  2. P

Latte Juu, on tullu kyllä tosiaan reissattua. Äitin seurana oon nyt ollu poikkeuksellisen paljon syövän paljastuttua ja anopille olin luvannu kesällä jo, et tullaan pojan kanssa viikon reissulle. Anoppi ei siis ole paljon meiän poikaa nähny, ihan vaan ohimennen aina, ni aattelin et ois...
  3. P

Oi, ihanaa Luminka!! :heart: Toivottavasti siellä menee kaikki hyvin.. d:)b Kesis Juu, täällä on reissusta kotiuduttu. Voipi olla, et ylihuomenna tulee taas lähtö äitin kaveriks mökille. Sinne meen ihan mieluusti, mut viime viikolla päätin kyllä, etten anoppilaan enää lähde, ainakaan...
  4. P

Nöttiäinen :'( :'( Syvimmät osanottoni teitä kohdanneeseen suruun! :hug: Voimia tälle viikolle ja surutyöhön jatkossa. Todella kauniisti kirjoitit pienestä enkelistä! :'( Emppu Suurensuuret onnittelut teille tyttösestä! :heart: Pilkkis
  5. P

Täällä myös ultrassa kaikki hyvin! :heart: Istukka etuseinämässä. Nyt on taas kiirus lähteä reissuun.. Sunnuntaina kotiin.. Hyvää viikkoa kaikille! Pilkkis 20+2
  6. P

Moi! Tämäkin täältä kolostaan ilmottaa olevansa edelleen hengissä.. :wave: Kesis Kiitos kysymästä, reissu meni ihan kivasti, tosin oli sitten sitäkin kivampi tulla kotiinkin. :) Huomenna lähen sitte pojan kanssa anoppilaan loppuviikoks. Kattelin eka, et mitäs huumehien lehtiä sun viestin...
  7. P

Ilmottelen, että suuntaan tästä pojan kanssa meiän äitin luo, netin ulottumattomiin, perjantaihin asti. Jottei kukaan ihmettelis, mihin oon taas kadonnu.. :) :wave: Oikeen hyvää viikkoa kaikille! Pilkkis 19+1
  8. P

Niisku-Rouva (Vai -neiti?) Ihanaa, että kaikki oli hyvin!! :hug: Voimia työhösi ja tytön kanssa jaksamiseen. Kun et nyt vaan itteäs liikaa rasittais.. Pilkkis 19+0
  9. P

Torey Kivoja istukkauutisia, onnea! :) Iitukka Mahtavaa, että nyt alkaa sielläkin potkut jo tuntua! :heart: Täällä edelleen tosi hentosia kosketuksia ja harvakseltaan tuntuu.. Kesis Mitä, mitä, et syönyt kaikkea!? Navanvenytyskuurille, mars.. ;) Ei vainen, mullakin on nykysin vähän...
  10. P

Kesis :heart: Joo, ollaan huomattu, et porukkahenki toimii hyvin meiän perheessä. Meiän isän ja nyt sitten veljenpojan kuoleman jälkeen ollaan myös yhessä puskettu eteenpäin ja tälläkin kertaa mennään samassa hengessä. Ihanaa, että on yhtenäinen perhe, vaikkakin sitten joudutaan rankemman...
  11. P

Kiitos kaikille kovasti voimahaleista ja kauniista sanoista! Olo on tällä erää parempi, nyt sitte vaan odotellaan, jotta mitä seuraavaksi. Eka päivä oli oikeestaan meille kaikille pahin, toisena päivänä jo tajuttiin, että ei tässä periksi anneta ja sisulla taistellaan. Äitikin on ollu suht...
  12. P

Kiitos Kesis! :hug:
  13. P

Huokaus.. :'( Täällä on kamala päivä. Mun äidillä todettiin syöpä. Vatsakipuja hällä on ollut alkukesästä alkaen ja pari viikkoa sitten pääsi vasta perusteellisiin tutkimuksiin. Tänään sitten tosiaan selvisi, että joko munuaisissa tai kilpirauhasissa on kasvain. Ens viikkoon mennessä selviää...
  14. P

Latte Reissu oli tosi kiva! Patonki oli just niin herkullinen, kun olin kuvitellutkin!! :p :D Jopa niin hyvä, et mentiin sitten maanantaina koko perhe Tampereelle subille.. Tän rouvan nyt vaan oli pakko "saada lisää".. :ashamed: :laugh: Tokikin naamioin asian niin, että must olis kiva jos...
  15. P

iitukka Hihii, täällä ollaan!! :wave: Kirjotuslaiskamato vaan on taas purassu.. En jääny patonkien lumoihin ;) :laugh: Kesiskö se väänsi mun viattoman patonginhimon härskiksi!? :saint: Pois se minusta, oonhan kuitenkin vähän semmonen Vieno Kainomieli!! :whistle: Iitukka Mä kans kaihoan niitä...
  16. P

Tää lähtee nyt vihdoin tästä sinne suureen maailmaan.. :D AAAAAAAAA, patonkiaaaaaaaa!! :laugh: :laugh: Hyvää viikonloppua kaikille!! :heart: Pilkkis 16+6
  17. P

Onnea D.D!!! :heart:
  18. P

Iitukka Voi, mullakin ihan kyynel vierähti poskelle, kun luin tota neuvolatarinaa. Pelästyin jo niin kovasti, et ei kai.. :'( Mut ihanaa, että se pompotus sieltä löytyi!! :heart: Jonskis Ihan helpottavat lääkärikuulumiset teilläkin. :heart: Toivotaan tosiaan, ettei 5-vuotiaaksi asti...
  19. P

Jonskis Mun mielestä myöskin kuulostaa hyvältä tuo teiän rytmi. Meillä poika on sänkyvalmis noin puol ysiltä, mut en panis pahitteeks, jos rytmi olis tuntia aikasempi. Rytmi on meillä asettunu noin, koska iltaruoka syödään yhessä vasta vähän ennen kuutta, kun mies tulee töistä. Puuroa on sitte...
  20. P

Kivaa, että D.D on ilmeisesti työn touhussa. Hyvä, ettei tarvinu sen pidempään enää vartoa lähtöä. Toivottavasti siellä menee kaikki hyvin! :heart: Kesis :hug: :heart: :heart: Ihanaa, että ultrassa edelleen kaikki hyvin. Mä päätin, että meen viikonloppuvapaallani vihdoin syömään...

Yhteistyössä