Luminka suuret halit ja onnittelut jo etukäteen!!
tänne on asiaa ja uusia kertynyt hurjat määrät!onnitelut siis kaikille plussan saaneille!
Emppu80 suuret onnittelut!sulla olikin mennyt vähän vaikeemman kautta, koitahan parantua, hyvä kuitenkin että pääset pian jo katetroinnista.
mamina ja
Toreykin jo ihan loppusuoralla, mihin tää aika oikein menee!!
kesis suosittelen kantopussia, on kätsy.Meilläkin tuo rintareppu löytyy mutta sai kyllä nyt jäädä nurkkaan.Sullakin jo raskaus "pitkällä" vaikka juurhan sä plussasit!
Jonskis jaksuja!meilläkin tuo ukko teki kolme kuukautta pitkää työpäivää, 12-20h/päivä...onneks kuitenkin nyt helpotti.Ei kyllä ollut kiva kun ei ees isyyslomaa voinu yhdenyhtä päivää pitää.heti sai kotiuduttua jäädä poikien kans kolmistaan.
mä oon nyt vähän ulkona teidän jutuista, en kauheesti oo ehtinyt lueskeleen vaikka välillä oonki käyny vilkuilemassa teidän kuulumisia.
täällä arki pyörii kahen kanssa ja alkaa jo tottumaan siihen että poikia onkin kaks.Esikoisen mustasukkasuus kohdistuu lähinnä vanhempiin, pikkuveljee vaan silitellään ja suukotellaan ja pyydetään syliin "halimaan" :heart: Tosin SUURENA rasitteena on ollut se että esikoinen herää 4-5 aikaan, jotenkin nyt reagoi siten tähän tilanteeseen...ja arvatkaa väsyttääkö kun vauva kuitenkin herää 2h välein syömään...no, josko tää tästä alkais helppaan.
Pottailutkin on esikoiselta jääneet, annetaan sit hetki taukoa siihen hommaan kun tuntuu menevän ihan huutamiseks aina kun yrittää.
Muuten siis menee ihan hyvin, mulla koulunkäynti onnistunu ihan hyvin samalla vaikka välillä tuntuu että tekis mieli jättää koko homma sikseen.
jaksuja teille kaikille ja suuret tsemppaukset kaikille pahoinvoinnin ja muiden vaivojen kanssa painiville!!
d. ja pikkuveli 5vko