Onnea uusien perheenjäsenien johdosta! :heart:
Ite oon nyt tyly ja liitän suoraan saman, mitä laitoin huhtikuisiin.. Oon ihan kammoväsy ja laiska. Kaikki kuitenki ok :snotty: (Esikko valvotti hampainensa viime yönä. Muutenki tuppaa olemaan vauhtia päivissä ja mie vaan haluisin maata. Onneks ens viikolla saa hengähtää, poika lähtee eka kertaa yökylään mummolaan
)
Ultrakuulumiset:
Nyt on neuvola ja ultra takana. Seuraava käynti eli np-ultra parin viikon päästä 29.9.2008 ja sit tavan neuvola on 16.10.2008.
Lähtöpaino 89.5kg, edellisellä kerralla 92.8kg (eli rv 6+3) ja nyt 92.3kg (eli rv 10+3). Pojasta lähtöpaino 95kg ja eka punnitus oli 97.8kg ja sit 97.7kg eli aika samalla kaavalla mennään, pikkasen pienemmillä lukemilla
Verenpaineet oli nyt 118/70 ja edellisellä kerralla 112/74 eli ihan hyvin. Nousevat vissiin sit vielä ootannin aikaan.
Hemppa oli 159 eka kerralla ja verikokeesta vähä aika sit otettuna 155.
Ja sit ultra :heart: Voi hitto. Olivat laitteen uusinu ja kyllä näky selvään! Siellä se heilutteli käsiä ja jalkoja ja sydän sykki vinhasti. Vastas viikkoa 9+6 ja ku vertasin mittoja pojan 9+6 tehtyyn ultraan ni aika täsmä on. Poika oli 30mm ni tää tulokas oli 29.7mm
Tosin pojasta oli merkattu, et vastaa rv 10. Sinänsä jännä ku mie sanoin just lekurille ennen ultraa, et mie luulen, et laskettu aika ois oikeemmin joko 10.4. tai 11.4. ni aika hyvin tiedetty
Siitä nähen mennään nyt edelleen sen mukaan, et tänään rv 10+3 ja np-ultrassa sit sanovat, et muuttuuko laskettu aika vai ei. (Yleensä eivät tommosella heitolla muuta, mut miusta ois oikeempi, jos se ois vähä myöhemmin.)
Sokeriarvot kopioi ja laitto äp:lle. Mainihtipa aikaa varatessakin, et on diabetes sukurasitteena ja BMI 31. Tuohon painoindeksiin mie heti tartuin, et sillä oo mitään merkitystä
(Siitä nähen ei verenpaineet ollu koholla, vaikka vähä purppasin
) (Näihin liittyen muuten lekuri sano, jotta sokeri ja vehnä minimiin.. Pysyy arvot paremmin kurissa.)
Voi että.. Ehkä sitä nyt uskaltaa appiukolleki kertoa. Se tietää sitä, et sen jälkeen tietää isännän mummo ja sit sen perään kaikki muut sen puolen sukulaiset. Ei tarvi ite huolehtia.
Nyt on huojentunu olo. Ette uskokaan! :heart:
(Pakko tänneki sanoo, jotta tiälä vissiin on
rakenneultra 4D )
pietu- ja oikku 10+3 (9+6)