toi on kyllä aikas viimeinen juttu mitä itse tekisin. Mieti aikaa taaksepäin ja aattele miltä susta tuntuis jos oma äiti olis lukenut aikoinaan sun päiväkirjaa |O Jotain yksityisyyttä.
Olihan se pikkasen ikävää, kun ei kohdannut asukkaan ja sisustajan näkemykset yhtään. mutta kyllähän tollasissa pitäis tietää, että pettymyksiä voi tulla, kun ei itse oo juttuja valkkaamassa.
mä olen parisen viikkoa kattonut, kun otettiin anopin kortti meille siksi aikaa, kun ovat thaimaassa. huomenna lähtee kortti takasin. Aivan yli mielenkiintoisia ohjelmia tulee kyllä sieltä
Hyi häpeä |O Ei vaan mäkin ettin kaikki tän kaupungin kaupat läpi neidille 7v takkia ja hain jotain ruskea vaaleanpunaista, mutta oli niin pirun rumia, että päätin ommella itse. mä olenkin sitten varmaan super huono äiti :snotty:
Mä olin kerran hiusmallin ja meikkimallin valintatilaisuudessa ja sielä ne tokas mulle, et kyllä me tää inkkari otetaan. Toinen kerta oli kun olin taas kerran hiusmallina, niin se kampaaja kysyi, et oonko mä ihan kotimainen :whistle: