Hakutulokset

1. KumiAnkeli

Joko oli vierrotusoireita,

kun ei sivut pelittänyt muutamaan tuntiin? :whistle:
  2. KumiAnkeli

Hei täähän pelittää

:wave:
  3. KumiAnkeli

jos näätte n.22 vuotiaan äidin..

no en. Miks pitäis?
  4. KumiAnkeli

voisitko muuttaa yhteen äitisi kanssa?

En, päivä tai kaks menis, mutta ei pidempään.
  5. KumiAnkeli

Pirtsakka keittiö

Ihan kiva, mutta mitenkähän nopeasti tuohon vihreeseen kyllästyis
  6. KumiAnkeli

tein sen mitä ei sais tehä....

toi on kyllä aikas viimeinen juttu mitä itse tekisin. Mieti aikaa taaksepäin ja aattele miltä susta tuntuis jos oma äiti olis lukenut aikoinaan sun päiväkirjaa |O Jotain yksityisyyttä.
  7. KumiAnkeli

onko sulla parasta kaveria...

tuollaista ystävää ei kyllä ole, mutta kavereita löytyy kyllä.Olishan se kiva jos tommosen ystävän jostain löytäis :whistle:
  8. KumiAnkeli

Lääkärissä käyty.

Hieno homma ja alhaalta pääsee vain ylöspäin =) Kyllä se siitä vielä helpottuu, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa.
  9. KumiAnkeli

Onko puhelinnumerosi luettelossa?

Ei löydy sieltä
  10. KumiAnkeli

Mikä on pahinta mitä sinulle on tällä palstalla sanottu?

eipä ole vielä mitään semmoista vastaan tullut, mutta niin satunnaisesti täälä kirjoittelenkin :whistle:
  11. KumiAnkeli

Voi aamu ärsytys!

kahvia, kahvia ja lisää kahvia :whistle:
  12. KumiAnkeli

uus etutukka?!?

Musta tuo on just hyvä noin :whistle:
  13. KumiAnkeli

Ei voi olla totta!

näin on päässyt käymään ;)
  14. KumiAnkeli

No niin, suututin sitten ystäväni...

Mitäs tuosta? Eiköhän jokainen ota sellaiseksi kummin jonka oikeasti siihen tehtävään haluaa? Ihan turhasta suuttui.
  15. KumiAnkeli

Luukusta lukaali, aika noloa kun asukas ei tykännyt yhtään

Olihan se pikkasen ikävää, kun ei kohdannut asukkaan ja sisustajan näkemykset yhtään. mutta kyllähän tollasissa pitäis tietää, että pettymyksiä voi tulla, kun ei itse oo juttuja valkkaamassa.
  16. KumiAnkeli

MTV3 FAKTA

mä olen parisen viikkoa kattonut, kun otettiin anopin kortti meille siksi aikaa, kun ovat thaimaassa. huomenna lähtee kortti takasin. Aivan yli mielenkiintoisia ohjelmia tulee kyllä sieltä
  17. KumiAnkeli

Oonko mä nyt ihan huono äiti kun ostin tytölle ulkoiluvaatteet

Hyi häpeä |O Ei vaan mäkin ettin kaikki tän kaupungin kaupat läpi neidille 7v takkia ja hain jotain ruskea vaaleanpunaista, mutta oli niin pirun rumia, että päätin ommella itse. mä olenkin sitten varmaan super huono äiti :snotty:
  18. KumiAnkeli

Kuinka huonot oltavat kotona pitää olla että

Jospa se on vaan innossa niistä kavereista mitä sielä hoidossa on, eikä niinkään kyse ole huonoista kotioloista?
  19. KumiAnkeli

Vihdoinkin pääsen sinne!

Ei ollut paha hinta :whistle: Täälä mä oon käynyt kysymäs, niin hintaa on 800-1000e
  20. KumiAnkeli

onko sussa intiaanin näköä?

Mä olin kerran hiusmallin ja meikkimallin valintatilaisuudessa ja sielä ne tokas mulle, et kyllä me tää inkkari otetaan. Toinen kerta oli kun olin taas kerran hiusmallina, niin se kampaaja kysyi, et oonko mä ihan kotimainen :whistle:

Yhteistyössä