Oonko mä nyt ihan huono äiti kun ostin tytölle ulkoiluvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Hyi häpeä |O Ei vaan mäkin ettin kaikki tän kaupungin kaupat läpi neidille 7v takkia ja hain jotain ruskea vaaleanpunaista, mutta oli niin pirun rumia, että päätin ommella itse. mä olenkin sitten varmaan super huono äiti :snotty:

Mä olenkin vaarallinen äiti, meinaan mitä ilmeisimmin jakomielitautinen.
Molemmilla lapsilla on uudenkarheat Ticketin puvut, pojalla lisäksi uusi Lassie ja tytöllä The Reimatec *hallelujah* (lieventävänä asianhaarana kerrottakoon, että nuo 4 pukua maksoivat mulle 116 euroa, eli ei paha).
MUTTA pojalla on tänäänkin päällään viime syksynä Prisman poistokorista nappaamani Ciraf-puku, eilen kulki Lassie-haalarissa jonka olen ostanut kirppikseltä esikoiselle, eli haalari on SEKÄ kirppiskamaa ETTÄ siskon vanha, lisäksi vielä puna-musta eli tyttöjen värinen. Lapsi paran elämä on taatusti pilalla :'( . Sillä on vielä kirppikseltä siskolle ostettu pipokin tänään päässä :ashamed:
Hirveetähän se lapselle on, kun yhtenä päivänä on kaikkien ihannoima Ticket/Reimatec-lapsi, ja seuraavana päivänä kirppisvaatelapsi, hyljeksitty ressukka :( . Miten he ikinä oppivat löytämään oman paikkansa tässä maailmassa?!

Mämmäm
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä olenkin vaarallinen äiti, meinaan mitä ilmeisimmin jakomielitautinen.
Molemmilla lapsilla on uudenkarheat Ticketin puvut, pojalla lisäksi uusi Lassie ja tytöllä The Reimatec *hallelujah* (lieventävänä asianhaarana kerrottakoon, että nuo 4 pukua maksoivat mulle 116 euroa, eli ei paha).
MUTTA pojalla on tänäänkin päällään viime syksynä Prisman poistokorista nappaamani Ciraf-puku, eilen kulki Lassie-haalarissa jonka olen ostanut kirppikseltä esikoiselle, eli haalari on SEKÄ kirppiskamaa ETTÄ siskon vanha, lisäksi vielä puna-musta eli tyttöjen värinen. Lapsi paran elämä on taatusti pilalla :'( . Sillä on vielä kirppikseltä siskolle ostettu pipokin tänään päässä :ashamed:
Hirveetähän se lapselle on, kun yhtenä päivänä on kaikkien ihannoima Ticket/Reimatec-lapsi, ja seuraavana päivänä kirppisvaatelapsi, hyljeksitty ressukka :( . Miten he ikinä oppivat löytämään oman paikkansa tässä maailmassa?!
:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Meillä oli pojulla joskus lindexiltä ostetut ulkoiluvaatteet ja täytyy sanoo, että oli sairaan hyvät! Täksi kevääksi ja syksyksi on lassien puku toisella ja toisella reimatec. (Ostin kirpparilta 10e)

Meidän tyttö sai lahjaksi viime syksynä Lindexiltä ostetun Bamsen kaksiosaisen kevyttoppa-asun. Erinomaisesti on toiminut. Pinta on semmoinen kumimainen, joten pitää vettä. Näille keleille hoitoon juuri hyvä, kun aamulla on vielä aika viileä (ei riitä vk-haalari) ja iltapäivällä taas kunnon toppapuku olis liian kuuma.

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Meidän tyttö sai lahjaksi viime syksynä Lindexiltä ostetun Bamsen kaksiosaisen kevyttoppa-asun. Erinomaisesti on toiminut. Pinta on semmoinen kumimainen, joten pitää vettä. Näille keleille hoitoon juuri hyvä, kun aamulla on vielä aika viileä (ei riitä vk-haalari) ja iltapäivällä taas kunnon toppapuku olis liian kuuma.
Ja se on muuten mielettömän söpö puku kaiken lisäksi :heart:

Sone
No meillä on kaikki tyttäreni tädin(7v) vanhoja vaatteita, ulkoilupuvuista alkkareihin ja kumppareihin saakka.. Sukkia ja pikkareita on uusia, sekä yhdet kengät ja yksi ulkoilupuku sittarista.. Tädinkin vaatteet ovat kierrätysvaatteita suurin osa. Kirppislöytöjä paljon. Viime kesänä ostin jo valmiiksi kirpparilta reiman välikauden haalarin täksi kevääksi, 3 euroa! Eilen oli päällä ja juuri sopiva ja hyvä kuntoinen.

Kierrätys kunniaan.

Yhteistyössä