Hakutulokset

1. KumiAnkeli

Vihdoinkin pääsen sinne!

Mäkin jo melkein ajan varasin, mutta sitten ajattelin, että ehkä kasvatan itse. en kestä selvitellä niit "rasta" sotkuja mikä sinne hiukseen tulee jonkin ajan päästä.
  2. KumiAnkeli

Tuutteko te mun Me&i- kutsuille?

Mä just sunnuntaina olin ja omaisuus meni :whistle: Niitä kun ei voi jättää ostamatta.
  3. KumiAnkeli

noloa, kamalaa, hirveetä ja aivan hirveenkauheeta

mitäs noloa tuossa? meillä junnulla on aina tapana kiskasta ovi sepposen selälleen, kun oon veskissä istumassa. Eipä kauheesti kiinnosta jos joku sattuu näkemään, eihän se näe kun vähän reittä, tuskin kukaan hommia haara asennossa tekee, tai hommien jälkeen tsempaloi persaukset paljaana housut...
  4. KumiAnkeli

Pölypussiton pölynimuri? Kokemuksia?

meillä on ja ihan loistava :wave: imee yhtä hyvin tyhjänä ja lähes tulkoon täpösen täynnä. En vaihtais enää vanhaan
  5. KumiAnkeli

mies kysyi eilen

Kyllä mä luulen, että mies kertoisi jos jotain on. Eikä kyllä ole edes vihjannut, että olisi jostain päin kipeä. Ja lääkärissä ei ole käynyt.
  6. KumiAnkeli

tätä päivää olen odottanut 2 vuotta :)

ONNEVA :flower: Mistäs meille saatais uus kämppä? Lisää neliöitä ei tekis pahaa
  7. KumiAnkeli

Mitä toivot elämältäsi?

että saisin kasvatettua lapsistani kunniallisia kansalaisia :whistle:
  8. KumiAnkeli

mies kysyi eilen

Ei mulle ainakaan sanonut mitään sellaista, että joku olisi sairastunut. ja mies ei kyllä sairas ole, ainakaan mun tietäen.

Yhteistyössä