jos näätte n.22 vuotiaan äidin..

• Viestiketjun aloittaja vieras :)
  • Ensimmäinen viesti
vieras :)
...jolla on 3 lasta, vanhin 2,5v niin katotko häntä säälivästi? jos niin miksi?

mua ärsyttää kun sain taas niin sääliviä katseita kun olin lasten kanssa kaupoilla. en mä mitään sääliä tarvi :D

mä en kyllä osaa tarkkaa ikää arvioida vieraista ihmisistä. eli en varmaan ajattelis mitään. ehkä sit jos tietäisin et 22 vuotiaalla on 3 lasta, voisin näyttää enemmänkin hämmentyneeltä siinä mielessä, että miten noin nuorena on kerennyt saada niin monta lasta. tai sit vois ajatella, että aika rankkaa on 3 pienen lapsen kanssa, vois ajatella et oisko vähän "hidastanut tahtia" kun iän puolesta on aikaa lasten hankkimiselle ns vähemmällä kiireellä. mut en pahassa mielessä ajattelis mitään.

alkuperäinen
:) te ootte kivoja :D

meinaan mä saan ihan oikeesti aina hirveesti katseita, joskus sääliviä mutta kyllä jotku sitten katsoo ihan hymyillenki. tuntuu pian etten viiti kulkea tän katraan kans mihinkään kun ihmiset vahtaa, ja nää lapset ei oo mitään hiljasimpia tapauksia.

niin ja mä taidan näyttää vielä nuoremmalta mitä tuo oikea ikä (22v) on.

Muistan tunteesi.

Minulle tuli yksi täti tuossa elämänvaiheessa rähjäämään, tai siis hän valitti siitä kun hänen mielestään äitini sälytti minulle liikaa vastuuta jättämällä pikkusisarukset pienen tytön hoidettavaksi.

Mulla oli siis ikioma vauva vaunuissa, kaksi ikiomaa taaperoa rattikelkassa istumassa ja minulla oli pipo päässä, toppatakki päällä ja ikää 23... Sain sanottua, että äitini luottaa minuun ihan täysillä näiden lasten hoidon suhteen.

Mutta silloin päätin pitää oman pääni aikanaan kiinni ja ilmeeni kurissa, mitä ikinä vastaan elämä toisikaan.

Miksi katsoisin? Minulla on tällä hetkelläkin ystävänä likka, joka on vasta 17 vee ja pikku pojan äiti. Jos joku haluaa tehdä lapset nuorena, niin itsepä on oman valintansa tehnyt. Jokainen taplaa tyylillään.

en katso yhtään säälivästi iästä tai lapsiluvusta riippumatta...
okei, tunnustan että jos nään tyyliin 16veeltä näyttävän äidin kolmen lapsen kanssa niin sitten varmaan saatan katsoa :ashamed:

malla
minulla samanlaisia kokemuksia..lapset alle 3v, 1.5 v ja iso maha. joskus jotkut ihmiset tosiaan kääntyy oikeen peräänki vielä katsomaan!! En tiiä onko katseet "ihailuja" vai sääliviä... ite oon yli 26 v. mut paljon nuoremman näköinen...no enpä jaksa ressata noista katseista!! olen iloinen ja onnellinen lapsistani!;-)

Itse olin 24-vuotias kun itsellä oli kaksi lasta. Olin päivisin perhepäivä hoitaja ja mulla oli siinä vielä kaks tummemman puolista poikaa. Kyllä ohi kulkijoita kiinnosti oliko kaikki omia ja kyllä ihmiset kauhisteli! Olin kai myös vähän lapsemman näköinen silloin kuin muut 24-vuotiaat. Nyt olen 35- vuotias enkä samalla lailla jaksa lasten kanssa touhuta kuin silloin. Ihmiset laukoo välillä ihan mitä sattuu vaikka ei heille kuuluis.
Itselle se oli aikaa josta nautin,mutta muut vento vieraat kauhisteli!

Alkuperäinen kirjoittaja malla:
minulla samanlaisia kokemuksia..lapset alle 3v, 1.5 v ja iso maha. joskus jotkut ihmiset tosiaan kääntyy oikeen peräänki vielä katsomaan!! En tiiä onko katseet "ihailuja" vai sääliviä... ite oon yli 26 v. mut paljon nuoremman näköinen...no enpä jaksa ressata noista katseista!! olen iloinen ja onnellinen lapsistani!;-)
juuri näin B)

vieras
noniin, jospa tämäkin kaupunki sais enemmän teidänlaisia ihmisiä asukkaiksi :)

ei tarvita sääliä tai muuta, oma valintahan tämä on ja niin rakkaita nuo kaikki pienet <3 kyllä me saahaan sillonki katseita kun miehen ja lasten kans liikutaan yhessä, mutta tuntuu että varsinki sillon kun yksin lasten kans kuljen niin vielä enemmän ihmiset vahtaa. ja ehkä musta sitte vaan tuntuu että ne katsoo säälivästi..en tie..

Yhteistyössä