uus etutukka?!?

Miul on ikuinen etutukkaongelma...aina ku tympiinnyn etuhiuksii, ni kasvatan ne pois ja sit ku oon joko kasvattanu ne pois, tai oon vasta hyvällä mallilla vaiheessa, ni sit nään jotkut kivat hiukset jois on etutukka ja sit taas napsin etuhiukset lyhyiks ja sit menee taas aikaa ja tympiinnyn ja taas rupeen kasvattamaan...

Laitoinkin tuos yks päivä pari kuvaa itsestäin, ku mietin, et kumpi ois parempi työhakemukseen...ni siin näkee etuhiusten pituuden nyt...mut sit eilen näin niin kivat malliset etuhiukset, et tekis taas mieli leikata...

Tässä kuva uudesta mallista:

Sanokaas mielipiteenne...annanko kasvaa vai leikkaanko kuvanmukaiset?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Leikkaa kuvan mukaisesti, on kivan näköinen :) On just hottistakin nyt otsis siis ja vielä vino sellainen on piste iin päälle :D
mie en noista muodeista välitä...aina vaan ollu otsis (paitsi ne harvat kerrat ku oon tympiintyny ja kasvattanu puoleks vuodeks, jonka jälkeen taas leikannu) mut mut... huoh...tekis niin mieli, mut oon täs just joulusta asti ttä kasvattanu...toisaalta onneks ei oo viel hirveesti kerinny kasvaa, joten ei niin sit harmittais ja kasvaishan se sit nopsaan jos taas kyllästyis...

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

Nyt on sit tukka leikattu...ei paras mahollinen kuva, ku on kännykällä sisätiloissa otettu...mut mut...eiköhän siitä vähän ees selkoa saa... :D
Toi on hieno ja tuo sun kasvojen piirteet esiin hyvin, samoin sun silmät :D

Yhteistyössä