Joo se oli tosi koskettavaAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mä katson sitä tosi usein.
Eilen se vauva, jolla oli kasvain pepussa, sai kyyneleet silmiin. Onneksi selvisi :heart:
meillä mies katoo niitä B)Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:katson useinkin. ne polliisijutut on kanssa hyviä....
Mä katson myös niitä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:katson useinkin. ne polliisijutut on kanssa hyviä....
meillä tekee just samaa!!!! ja noi faktan synnytys ja muut lääkäriohjelmat ois niin mielenkiintosia! menee koko boksi jumiinAlkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:jumiiko teillä välillä tekstitykset noissa? vai onko meijän boksissa vikaa..
mun on aina laitettava tekstitys erikseen päälle kaukosäätimestä.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:jumiiko teillä välillä tekstitykset noissa? vai onko meijän boksissa vikaa..
Mä katon tota 48 tuntia kanssa ja nauhotin sen SWAT erikoisyksikön toiminnasta kertovat sarjan. Lisäks katon synnytyssairaalan, riskitapaukset, vauvatalon ja sit joitaki muitaki ohjelmia. Otin ton maikkarin paketin vaan ton Faktan takia, muita kanavia ei ees tuu katottua.Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mä katson myös niitä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:katson useinkin. ne polliisijutut on kanssa hyviä....
Ilmoitettu kadonneeksi on mun suosikki-poliisisarja, toinen lemppari on 48 tuntia.