Hakutulokset

  1. S

    missä teillä syödään...

    keittiössä yleensä.. harvoin kiikutamme päivällistä tuohon olkkariin...silloin jos se sattuu lastenohjelmien kanssa päällekkäin..eli todella harvoin
  2. S

    Mitäs mieltä näistä ??

    siihen ekaan on tulossa remppaa taloyhtiön kanssa. ja kuten kuvista huomaa niin lapsille ei oo leikkipihaa...vauvamaiset kalusteet..pihat täynnä vauvoja siis eli meidän 4 ja 6v saisivat mennä lähimmälle leikkiskälle leikkimään jos haluavat paremmat vehkeet. tokassa taas on kunnon leikkipiha...
  3. S

    Asunto maalla...

    ei musta paha... me kituutetaan kolmiossa tuolla hinnalla.. taajaman rajan ulkopuolella nippa nappa...
  4. S

    Mitäs mieltä näistä ??

    musta se keittiö on ok ja mä tykkään toka on todellakin hyvällä paikalla, paljon lapsia, koulu on näköetäisyydellä, lähempänä keskustaa.
  5. S

    Mitäs mieltä näistä ??

    ensimmäisen keittiö on unelma...jopa paikan päältä... mut noi rappuset :headwall:
  6. S

    voiko hormoonihäiriö aiheuttaa lihomista?

    mulla on täällä 2 nega lasta mulla on hormonihäiriö elimistössä eikä mun elimistö tuota tarpeeksi raskaushormonia että se näkyis testeissä. toinen on todettu ultralla ja toisesta labra sai ns. todella heikon positiivisen, mut mä tiesin odottavani niin en tarvinnut enää varmistusta.. ilman...
  7. S

    Mitäs mieltä näistä ??

    Me on nyt kumpaakin käyty katsomassa kerran. Tota 80 neliön kämppää 2 ja maanantaina mennään toista katsomaan vielä kerran. Oma suosikki on jo ja melko varma tarjous lähtee menemään. mitäs mieltäs te oletta :D...
  8. S

    Te naiset jotka olette vaikeita, miten miehenne jaksaa?

    10v menny jo... hyvin jaksaa...
  9. S

    PALJONKO KK:SSA MAKSATTE AUTOSTANNE????

    bensat eli n.120e/kk, vakuutukset ja verot päälle... muutoin auto on velaton
  10. S

    Tässä on kyllä kaunein keittiö mitä olen hetkeen nähnyt

    mä tykkäsin.. toi vihree väri sais vaan olla eri ja sit toi puun väri vois olla todella tumma :D
  11. S

    Eemeli vs. Valtteri?

    eemeli on parempi
  12. S

    Mitä syöt/juot juuri nyt?

    teen lopun kippasin suuhuni
  13. S

    Kumpi olit ensin:äiti vai täti?

    ööh.. ootahan nyt...miehen sisko teki lapsen jonka ns. täti mä olin vaikka en kylläkään kummitäti mutta täti kumminkin. äiti olen itse ollut 6v ja kummitäti siis 5v mun sisaruksilla siis ei ole lapsia eli ns. virallinen täti mä en ole vieläkään eikös ollutkin helposti selitettävissä :laugh:
  14. S

    Laittakaas kuva teidän säästökohteesta

    ..tällä hetkellä... Itse aloitan :D tai no rahat on kasassa, nyt vain odotetaan että ne syntyvät ja tulee luovutus :D
  15. S

    Onko muiden ekaluokkalaisten elämä näin vaikeaa?

    meidän eskari on tuollainen...
  16. S

    MIKÄ IHME SIINÄ ON???!!

    kuten naapuri perhe.. kaljaa kyllä on mutta lapset käy meiltä välillä hakemassa hedelmiä ku niillä ei oo varaa ostaa niitä :/
  17. S

    Postilaatikko kolahti... Jestas!

    hmm... ihan kiva :)
  18. S

    uudenvuoden laihdutuslupailijat.. Miten menee?

    hyvin on alkanut... melkein 2kg pois
  19. S

    Nyt neuvoja tähän selkään...

    on mutta se on mun porukoiden luona ku tässä kämpässä ei oo tilaa sille :|

Yhteistyössä