Hakutulokset

  1. S

    Kunnallisen päivähoidon maksuista?

    mulla on lapset hoidossa 10pv/kk ja 5-7h silloin eli osapäiväisenä ei mene täysi maksu silloin. Tosin joka päivä pitää olla tuo sama hoitoaika sitten
  2. S

    Vatsan pienennysleikkaus vs. rasvaimu

    mä haluisin vatsanahkan kiristykseen...
  3. S

    Työttymyys on AINA valinta!

    valinta... just joo.. täällä pohjoisessa ei oo työpaikkoja kaikille. ei sille voi mitään, vai pitäskö toisella puolisolla asua pohjoisessa ja toisella etelässä että on molemmilla töitä ajattele nyt aivoilla tuota asiaa |O
  4. S

    paljonkohan mahtais olla lämmityskustannukset tässä?

    täällä olis ollut se rivari kämppä 74,5 neliötä sähkölämmitys ja käyttösähkö kuussa 145e tosin voihan ne yhtiöt kilpailuttaa
  5. S

    peseekö miehesi vessan?

    mun mies ei taida tietääkkään että meillä pestään vessa :laugh:
  6. S

    Mitä sinun profiilistasi löytyy?

    meidän karvakasa :D
  7. S

    Miten te jaksatte hoitaa lapsenne jos sinä sekä mies molemmat olette kipeänä?

    ku tulee tuollainen paikka niin se on vaan pakko pärjätä...ei sille mitään voi...
  8. S

    taksi ja synnyttämään lähtö...

    kyllä mut otettiin.. piti vaan pyyhe laittaa takapuolen alle :D
  9. S

    Synnytysmaksu?

    riippuu montako päivää siellä on ja onko sit isäkin perhehuoneessa yötä.. 6vrk ja parina yönä mieskin siellä esikon aikana tais olla vähän yli 100e muistaakseni... en mee vannomaan...ku siitäkin on 6v aikaa :D
  10. S

    Mä oon niiiin kyllästynyt..

    ei sitä saa loppumaan... noi kälkättää edelleen.. toinen on jo 6,5v...okei...osaa olla hiljaakin välillä mutta toi 4,5v kälkättää koko ajan..joskus jopa unissaan :laugh:
  11. S

    Monilapsinen perhe-painajainen?

    meillä on 2 lasta alle 2v ikäerolla.. välillä on raskasta ja välillä helppoa, riippuu päivistä. päivääkään en pois vaihtais lapsetkin meillä on tässä.
  12. S

    Lapsen TIC-oireet :(

    eikö tic oireet pahene silloin jos normi päivärytmi muuttuu tai jotain muuta muutosta lapsen elämässä tapahtuu ???
  13. S

    Onko teillä ystäväperheitä?

    eipä oikein... ehkä yksi, mutta töitä tehdään niin paljon ettei keretä tavata... :|
  14. S

    Vatsatautikammo : (

    :wave: :wave: mä välttelen sitä ihmistä joka on sairastanut sen niin parisen viikkoa :ashamed: mulla siis järkyttävä kammo.. sairastin 5lk niin pahan mahataudin että olin 1,5vk sairaalassa.. oksentamista pelkään myös...
  15. S

    Entäs se sektiopelko?

    en tiiä... mulla kans inhottaa ajatus tuosta.. mut jos sillä voidaan pelastaa lapsen tai äidin henki niin siitä vaan sitten...
  16. S

    G: kuulutko kirkkoon ja uskotko jumalaan?

    kuulun ja tavallaan uskon tavallaan taas en
  17. S

    Perhepäivähoito vai tarha?

    meille päiväkoti on parempi.. vanhempi lapsista on todella vilkas ja rauhaton.. enemmän touhua on päiväkodissa.. kuopus varmaan menis hyvinkin perhepäivähoidossa mutta ku paras kaveri on päiväkodissa niin olkoon sit siellä
  18. S

    Mitäs mieltä näistä ??

    ekasta on puolet enemmän matkaa keskustaan..about 4km toka on keskustan rajamaalla...about 1,5km ja kyllä me on päädytty tuohon toiseen vaihtoehtoon... jos nyt tarjous menee läpi...jos ei niin sit katsotaan asiaa uudelleen..että mitä teemme...
  19. S

    Mä vihaan mun naapuria...

    asutaan luhtitalon alakerrassa päätyasunnossa...vuokralla... ja toi seinänaapuri :headwall: eläkeiässä oleva juoppo, joka polttaa sisällä ja kaikki hajut on meillä sisällä... kuuntelee humppaa puolille öin niin että kohta osaan sen hitit ulkoa. ja nyt tuli viimoinen niitti.. tai no onhan...
  20. S

    Onko kaupat auki tänään?

    ei ole.. eli mulla ja miehellä on vapaa päivä kiitos varmennuksesta ehei ;)

Yhteistyössä