voiko hormoonihäiriö aiheuttaa lihomista?

  • Viestiketjun aloittaja huomenta
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
testit negatiivisia. sehän tässä kummaa onkin.menkat tulee normaalisti
mulla on täällä 2 nega lasta
mulla on hormonihäiriö elimistössä eikä mun elimistö tuota tarpeeksi raskaushormonia että se näkyis testeissä.
toinen on todettu ultralla ja toisesta labra sai ns. todella heikon positiivisen, mut mä tiesin odottavani niin en tarvinnut enää varmistusta..

ilman hormooneja mulla ei tuu menkkoja ku 3 tai 4 kertaa vuodessa...

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
testit negatiivisia. sehän tässä kummaa onkin.menkat tulee normaalisti
mulla on täällä 2 nega lasta
mulla on hormonihäiriö elimistössä eikä mun elimistö tuota tarpeeksi raskaushormonia että se näkyis testeissä.
toinen on todettu ultralla ja toisesta labra sai ns. todella heikon positiivisen, mut mä tiesin odottavani niin en tarvinnut enää varmistusta..

ilman hormooneja mulla ei tuu menkkoja ku 3 tai 4 kertaa vuodessa...
varaan kyllä ajan tänään..ei tästä tule mitään kun alkaa näitä oireita olemaan.Kun en ole edes vauvakuumeinen, että tässä luulotautinen olisi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
testit negatiivisia. sehän tässä kummaa onkin.menkat tulee normaalisti
Itse tehdyt vai terkkarin ja virtsa- vai veritesti? Mä soittaisin terkalle ja seliitäisin tilanteen, labraan veritestiin mars.
itsetehdyt testit..kotitestin testejä ja apteekin testejä
 
joopas
Minulla höpöttää nyt yksi negatesti tuossa pöydän ääressä piirtämässä (tein silloin 2 kpl apteekin omia testejä ja piti olla tooosi luotettava)
No rinnat kipeänä ja menkat myöhässä sekä outoa turvotusta masussa eli eipä jäänyt paljon valinnan varaa;)
 

Yhteistyössä