Mitäs mieltä näistä ??

Me on nyt kumpaakin käyty katsomassa kerran.
Tota 80 neliön kämppää 2 ja maanantaina mennään toista katsomaan vielä kerran.
Oma suosikki on jo ja melko varma tarjous lähtee menemään.

mitäs mieltäs te oletta :D

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12326886250950&itemcmd=move11&listSize=76&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1023572

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12326886250950&itemcmd=move55&listSize=76&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&item_id=41.1115615
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:
Mä ehkä ottaisin tuon jossa 1 tasossa.
Ekassa ne keittiön kaapit oli liian tummia mun makuun. Muuten aika kivan oloinen.
musta se keittiö on ok ja mä tykkään
toka on todellakin hyvällä paikalla, paljon lapsia, koulu on näköetäisyydellä, lähempänä keskustaa.

 
vieras
Eka oli ulkoapäin ihan hirvittävän ruman näkönen talo, siinä ei tainnut olla saunaa ja sit mä en tykkää noista kakskerroksisista.. muuten kyllä oli tosi kiva. Toinen asunto oli ulkoapäin paljon kivemman näköinen ja siinä oli sauna mut siihen pitäis ainakin mun makuun tehdä hieman enemmän remppaa.
 
hu
Mielipiteitä on näköää moneksi taas. Mun mielestä noi molemmat oli mun unelmakoteja!!!! Vitsi ku täält treeltäki sais toho hintaa tollassia! Mä muuttaisin molempiin!!!!!! Mä en oo koskaa asunu muussaku yhessä tasossa ja haaveilen kaks tasosesta kodista. käytännöllisyydestä en tiiä.
 
vieras
Ensimmäinen ihanaksi remontoitu, saunan puute iso miinus. Itse tykkäisin kahdesta tasosta. Onko tuo ollut kesästä asti myynnissä (kuvista päätellen)? Miksi ei ole mennyt?

Toisessa on myös autokatospaikka ja lämmin varasto, ne ratkaisevat toisen vaihtoehdon puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensimmäinen ihanaksi remontoitu, saunan puute iso miinus. Itse tykkäisin kahdesta tasosta. Onko tuo ollut kesästä asti myynnissä (kuvista päätellen)? Miksi ei ole mennyt?

Toisessa on myös autokatospaikka ja lämmin varasto, ne ratkaisevat toisen vaihtoehdon puolesta.
siihen ekaan on tulossa remppaa taloyhtiön kanssa.
ja kuten kuvista huomaa niin lapsille ei oo leikkipihaa...vauvamaiset kalusteet..pihat täynnä vauvoja siis eli meidän 4 ja 6v saisivat mennä lähimmälle leikkiskälle leikkimään jos haluavat paremmat vehkeet.

tokassa taas on kunnon leikkipiha ja vain 1 vauva keinu eli suunnattu isommille muksuille.

 
hei
Toka oli tilavamman oloinen, vaikka pinta-alaltaan olikin todellisuudessa pienempi. Yksi iso miinus minulta tulisi toka asunnon lämmitysjärjestelmään. Sähköllä lämmittäminen on kallista, kaukolämpö edullisempi.
 
kolmen äiti
Mä jotenkin tykkäsin tuosta ekasta...mut siinä ei ollut saunaa??? Aika outoa, huono juttu.
Me asutaan paritalossa 2- tasossa ja on kyllä kätevä isompien lasten kanssa, meillä koululaisten huoneet on alakerrassa ja me saadaan olla "rauhassa" yläkerrassa ;) Mä en siis ite näe mitään ongelmaa 2- tasossa. Tokakin oli ihan ok, mut tuo eka oli vaan niin kivasti sisustettu, että sekin varmaan vaikutti posittiviseen mielikuvaan. Mutta täytyy myöntää saunafriikkinä, etten osais elää ilman saunaa..
 

Yhteistyössä