Onko muiden ekaluokkalaisten elämä näin vaikeaa?

anni*
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Kaikesta pitää sanoa vastaan, vanhemmat on tyhmiä eivätkä tajua. Ei oo tekemistä, ihan tylsää.
Miks? Onko väliä? Miks aina minä? ovat useimmin esitettyjä kysymyksiä eikä mitenkään ystävällisessä muodossa.

|O |O |O
on just noin vaikeeta!!!!! meillä ekaluokkalainen poika ja kun tulee koulusta niin ekaaan tuntiin sille ei edes uskalla puhua, tai se raivostuu. ja kun joskus myöhemmin kysyy mikä kiukuttaa niin vastaa ettei mikään on vaan väsynyt. mutt muistan että esikoinen oli samanlainen ekalla luokalla, ehkä se on vaan niin rankkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Entä jos kieltää puhumasta rumaan sävyyn tai saa rangaistuksen? :p Lapsi joutuisi hiukka miettiä mitä laukoo ja miten asiansa esittää?
No meillä rangaistan tyttöä 15 kertaa päivässä eikä auta. Myyn kohta lapsen pois.
Myy mulle. Mua kiinnostaa opetella miten rumiapuhuvan saisi puhumaan kauniisti.
Sopii =) Ei vaan tämä ei edes puhu rumia vaan käyttäytyy kun äiti olisi paskaa ja mulkoilee silmillään ja kääntää selkänsä kun puhutaan. Ja usko pois,kurinpuutteesta ei ole kysymys. Kai lapset vain muuttuvat hankaliksi kun teini-ikä lähestyy. Vastahan pääsimme uhmasta eroon.
mun 14v käyttäytyy samanlailla.....kai se helpottaa sitten kun kasvaa aikuiseksi
 
Meillä lapset ovat ihmeen kohteliaasti käyttäytyviä, onhan heillä hyvä esimerkki minussa :saint: :D

Ei vaan oikeasti, en mä muista, että meillä olisi tuollaista ollut kuin yksittäisinä kertoina. Voi tosin olla, että aika on kullannut mun muistot jo. Tai sitten mä en vaan anna asioiden kanssa periksi, ja kyllä mä olenkin aika hyvä jankuttamaan :D

Meidän kuopus siis on nyt ekalla, ja täyttää kohta 8v.
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:
ja yleensä just viikonloput niitä hankalimpia kun ei näe ystäviään joka tunnin väli,on tylsää ja äiti on ihan typerä kun ei keksi nenän eteen tekemistä. et siis oo ainut :wave:
Tuo tekemisen puutekin on niin suhteellista; sanoin pojalle juuri että siivoaa oman huoneensa lattialta lelut ym pois jotta pääsen imuroimaan. Ei käy, ihan tyhmää ja miksi just hän?! Niin, äitihän se yleensä siellä sotkee :whistle:

näin se menee meilläkin,poika kyllä jaksaa sotkea ja imuroida kyllä välillä tykkää mutta tavaroiden siivoaminen pois lattialta ei kiinnosta
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei onneksi ole, en tiedä mitä teen jos lapset alkaa näyttää merkkejä siitä että ovat aina onnettomia eikä mikään kiinnosta. Minusta se ei kuulu normaaliin lapsuuteen että mikään ei huvita ja meidän perheessä ei kyllä kukaan ala äitiä haukkumaan.


teillähän on sitten enemmän kuin normaaleja lapsia jos teillä käyttäydytään aina kuin enkelit...ovatko peräti täydellisiä?.lapsen elämään kuuluu että saa näyttää myös niitä huonompia tunteita eli kiukunpuuskia,harmia ja pettymyksiä yms. miten teidän lapset muuten aikuisena pärjää....kysyn vaan.
:eek:
 

Yhteistyössä