missä teillä syödään...

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
koiramäkeläinen
Keittiössä ruokapöydän äärellä. Olohuoneessa on myös isompi ruokapöytä, mutta siellä syödään yleensä viikonloppuisin ja juhlina, muttei silloinkaan aamiaista tai välipalaa. Ne syödään aina keittiössä.
 
Ihmemana Liisa
Meillä syödään aina olkkarissa ;) Ruokapöytä nääs on siellä :D Joskus harvoin saavat välipalan sohvalle leffaa katsoessa, muuten aina ruokapöydän ääressä. Tv ei ole auki ruoka-aikoina, koskaan.
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Keittiössä. Oletteko huomanneet miten perus amerikkalaiset ja englantilaiset useimmiten syövät sohvalla ja olkkarissa, ainakin mitä telkasta näkee.
juu,tota mä meinasinkin...ja suomihan matkii usa:ta.mulla on tuttavapiirissä jokunen äiti joka istuttaa lapset sohvalle kattoo telkkaa ja syömään.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Keittiössä. Oletteko huomanneet miten perus amerikkalaiset ja englantilaiset useimmiten syövät sohvalla ja olkkarissa, ainakin mitä telkasta näkee.
juu,tota mä meinasinkin...ja suomihan matkii usa:ta.mulla on tuttavapiirissä jokunen äiti joka istuttaa lapset sohvalle kattoo telkkaa ja syömään.
Jossain tutkimuksessa todettiin et tulee syötyä paljon enemmän, ikäänkuin huomaamattaan, telkan edessä.
 
Välillä sohvalla jotain välipalaa. Yleensä keittiön pöydän ääressä, tai siis ruokapöydän. yläkertaan ei viedä kuin tv naposteltavaa, karkkia ja sipsiä siis, välillä isommat yritti sinne ruokalautasten kanssa mutta siihen tehtiin sääntö.
 
vieras
Keittiössä. Paitsi illalla jos miehen kanssa syödään päivällinen vasta kun lapsi on nukahtanut, syödään se syntisesti olkkarissa telkkua töllöttäen.Näin tehdään, vaikka ruoka olisi oikeaa kotiruokaakin, aika harvoin meillä eineksiä. Lapsi ei ole varmaan ikinä syönyt mitään olohuoneessa...
 

Yhteistyössä