Postilaatikko kolahti... Jestas!

Lukekaas tää mun postini...


Rakas xxx, vaikka yhteinen hetkemme xxx edessä oli lyhyt, oli se sitäkin antoisampi... En tiedä oliko se silkiesi säkenöivä kauneus vai vartalosi kuuma hehku, joka sai minut sisältäni syttymään... Nyt sydämeni roihuaa enkä saa sitä sammumaan.. Vain herkkien huuliesi helmeilevä koste voi minun poltettanii viilentää.. Ah sinä ihana hoitaja valkoisessa kaavussasi.. ikään kuin kaunein morsian valkoisessa hunnussa.. vain sinun rakkauden lääkkeesi voi minut vielä pelastaa tältä ikuiselta kadotukselta ja yksinäisyyden tuskalta... Vaikka kilometrit ja talven armoton kylmyys yrittävätkin meitä toisistaan eroittaa, tiedän että olet aina lähelläni.. Koska vaikka missä kuljenkin niin tiedän että voin katsoa taivaalla loistavaa kuuta ja tuntea sinunkin katseen kuun pintaa hyväilevän... Nyt vain kuvaasi tuijotan ja voin vain kuvitella sinut kietoutuvan ympärilleni niinkuin viiniköynös konsanaan joka hyväilee Toscanalaisen huvilan vankkaa elämän nähnyttä kivimuuria...
Oi Katri oi Katri anna minun olla se muuri joka sinua tukee sateen ja tuulen piiskatessa armottomasti... Sillä oi rakkaani tiedän että jonain päivänä koittaa se hetki jolloin nostan sinut vahvoille ja lihaksikkaille käsivarsilleni jakannan sinut rakkauden ja intohimon pesäämme... Täyden kuun meitä vartioidessa antaudumme rakkauden tulelle joka meidät yhdeksi sulattaa...





Siis oikeesti :x en tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa :'( :LOL: :xmas:
 
...
Onhan toi kamala mutta jos joku sen on vakavasti sinulle kirjoittanut henkilökohtaiseksi kirjeeksi niin on aika rumasti tehty alkaa sitä ivaamaan ja retostelemaan intenetissä. Ole kiltti tätä kirjoittajaa kohtaan ja poista koko teksti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap hei:
Sä unohdit laittaa tuolle myöhemmin ruksia sun nimen kohdalle.
Joo mä huomasin sen vähän myöhässä :D aattelin sitten että ei se haittaa, kun muutenkin niin moni täältä tuntee mut ihan oikeasti.
Ja kyllä, mä kopioin sen mun facebookin postilaatikosta, sille epäilijälle tiedoksi :D

Mutta mutta... ei oikein uppoo tollanen lässytys muhun :x
 

Yhteistyössä