Postilaatikko kolahti... Jestas!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli mieleen yks mun ex, josta tuli nopeasti ex. Katseli kauniita ja rohkeita siksi, että "niistä oppii ihmissuhdetaitoja."
:LOL:
Onkohan se nykyään naimisissa mun kaverin kanssa? Niillä katsoo pikkulapsetkin Salkkareita, koska "siitä oppii normaalia perhe-elämää eri muodoissaan" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli mieleen yks mun ex, josta tuli nopeasti ex. Katseli kauniita ja rohkeita siksi, että "niistä oppii ihmissuhdetaitoja."
:LOL:
Onkohan se nykyään naimisissa mun kaverin kanssa? Niillä katsoo pikkulapsetkin Salkkareita, koska "siitä oppii normaalia perhe-elämää eri muodoissaan" :D
Kätevää kun telkkarista tulee laatusarjoja, ei tarvii itse vaivautua opettamaan mitään "oikeita elämänarvoja" :kieh:
 
Mullakin
on ollut tollanen exä. Mä opiskelin yhdessä opistossa ja se asui satojen kilsojen päässä sieltä, niin se lähetteli tuota tekstityyliä kymmenen sivua per kirje ja hitsi vieköön, joka toinen arkipäivä tuli aina uus. Sit kun se soitti, se halusi puhua puhelimessa pitkään, ennätys oli siinä viitisen tuntia. Sit kun se oli fyysisesti mun luona, niin se roikku minussa kiinni sillonkin, kun ripustin pyykkiä kuivumaan tai yritin lukea tenttiin. Alko ahdistaa tuo touhu aika nopeesti ja kyseisestä miehestä tuli ex.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mullakin:
on ollut tollanen exä. Mä opiskelin yhdessä opistossa ja se asui satojen kilsojen päässä sieltä, niin se lähetteli tuota tekstityyliä kymmenen sivua per kirje ja hitsi vieköön, joka toinen arkipäivä tuli aina uus. Sit kun se soitti, se halusi puhua puhelimessa pitkään, ennätys oli siinä viitisen tuntia. Sit kun se oli fyysisesti mun luona, niin se roikku minussa kiinni sillonkin, kun ripustin pyykkiä kuivumaan tai yritin lukea tenttiin. Alko ahdistaa tuo touhu aika nopeesti ja kyseisestä miehestä tuli ex.
Yäk. Miesten pitäis olla miehiä eikä hiiriä. Perkeleen läheisriippuvaiset, ällöttävää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä epäilisin jotain henkistä sairautta!
Wannabe-tommytabermannismi?
Sitten kun toi tauti etenee, niin alkaa jopa näyttää tommy tabermanilta :D Toinen vaihe, muuttuu fyysiseksi :|
Jep. Taudin tuossa vaiheessa ne usein erakoituu ullakkokamariin, pistää baskerin päähän, ja elää pääasiassa huokealla punaviinillä :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä epäilisin jotain henkistä sairautta!
Wannabe-tommytabermannismi?
No ei kai kukaan järkevä 5min tuttavuuden jälkeen.. Kukaan jolla on sosiaalisesti normaali verkosto, ei kirjottele tuollasta! Vain jotku fantasiamaailmoissa elävät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä epäilisin jotain henkistä sairautta!
Wannabe-tommytabermannismi?
Sitten kun toi tauti etenee, niin alkaa jopa näyttää tommy tabermanilta :D Toinen vaihe, muuttuu fyysiseksi :|
Jep. Taudin tuossa vaiheessa ne usein erakoituu ullakkokamariin, pistää baskerin päähän, ja elää pääasiassa huokealla punaviinillä :/
Ja laulaa "Kolme grammaa hasista on päiväannoksein
amfetamiinia muutama viiva livahtaapi yksintein
lähdenpä tästä nappaamaan parisenkymmentä
tuoppia kun janottaa näin yösyömmellä

Liikaa, vain vähän liikaa on riittävä annokseni
liikaa, vain vähän liikaa mä tartten ravinnokseni
taas kohtuuttomasti täytyy pian rakastuu

Päivät pannaan aamulla pulkkaan oli sitä lunta eli ei
pulkalla Plutoon painellaan, ei kelpaa rillumarei
kokaiini, LSD, ecstasya, juu
aina raikas Koskenkorva välipalana maistuu

Liikaa, vain vähän liikaa mä sieniä napostelen
liikaa, vain vähän liikaa mä rauhoitun pillerien kanssa
joka yö kun liikaa minä rakastun

Taiteilijaelämää, minä, Meller ja Morrison
taiteilijaelämää, nimeni historian kirjoissa pian on
taiteilijaelämää, niin kuin Eino, Pena sekä John
taiteiljaelämää, historian kellastuneet lehdet puista putoaa
ja lumi peittää maan

Huomenna täytyy jostain hoitaa ripeästi valuuttaa
apurahat juoksee nopeammin kun rokkari raahustaa
lasten säästöpossut täytyy avata vasaralla
tai kylttyyri kykkii housut kintussa pusikossa paskalla

Liikaa, taas tunnen karmivan kriitikon ahdistavan
liikaa, se vaatii liikaa mun pieneltä sielultani
taas kohtuuttomasti täytyy pian rakastuu

Taiteilijaelämää, minä, Meller ja Morrison
taiteilijaelämää, niin kuin Eino, Pena sekä John
taiteilijaelämää, nimeni historian kirjoissa pian on
taiteiljaelämää, historian kellastuneet lehdet puista putoaa
ja lumi peittää maan"


:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä epäilisin jotain henkistä sairautta!
Wannabe-tommytabermannismi?
No ei kai kukaan järkevä 5min tuttavuuden jälkeen.. Kukaan jolla on sosiaalisesti normaali verkosto, ei kirjottele tuollasta! Vain jotku fantasiamaailmoissa elävät.
No ei kirjotakkaan, tai en mä tiedä, ehkä mä en vaan ymmärrä tollasta herkkyyttä :xmas:
 
Oikeesti kannattaa kyllä varoa tuommoista! Ei kannata antaa minkään näköistä että luulis että sä oisit lämpeevä sille ettei tule väärinkäsitystä kun ei sitten tie mitä se tekee. Ihan oikeesti tuommoinen on jo aika :eek: 5 min tuttavuuden jälkeen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä epäilisin jotain henkistä sairautta!
Wannabe-tommytabermannismi?
No ei kai kukaan järkevä 5min tuttavuuden jälkeen.. Kukaan jolla on sosiaalisesti normaali verkosto, ei kirjottele tuollasta! Vain jotku fantasiamaailmoissa elävät.
No ei kirjotakkaan, tai en mä tiedä, ehkä mä en vaan ymmärrä tollasta herkkyyttä :xmas:
Sä et oo niinku tarpeeks syvällinen sille tai jotain :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä epäilisin jotain henkistä sairautta!
Wannabe-tommytabermannismi?
No ei kai kukaan järkevä 5min tuttavuuden jälkeen.. Kukaan jolla on sosiaalisesti normaali verkosto, ei kirjottele tuollasta! Vain jotku fantasiamaailmoissa elävät.
No ei kirjotakkaan, tai en mä tiedä, ehkä mä en vaan ymmärrä tollasta herkkyyttä :xmas:
Sä et oo niinku tarpeeks syvällinen sille tai jotain :xmas:

KAiketi :xmas: en mä kyllä ymmärrä miten mä onnistuin siihen tekemään edes tollasen vaikutuksen, olin melkosessa tuiskeessa sillon :D luulis noiden herkkien tyyppien karisevan, kun mulla on toisessa kädessä olut ja toisessa kossuvissy :xmas:
 
totta?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli mieleen yks mun ex, josta tuli nopeasti ex. Katseli kauniita ja rohkeita siksi, että "niistä oppii ihmissuhdetaitoja."
:LOL:
Onkohan se nykyään naimisissa mun kaverin kanssa? Niillä katsoo pikkulapsetkin Salkkareita, koska "siitä oppii normaalia perhe-elämää eri muodoissaan" :D
tuo ole totta ? hyvä vitsi :)
 
just
Kirjeslaisuuden rikkominen?? Voi kuule joutua vastaamaan tästä vielä,joten kantsii poistaa teksti mikäli jostain kumman syystä itse kirjpoittaja tämän näkisi ja nostaisi syyteen sinua vastaan!
 
Opettele edes kirjoittamaan
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Kirjeslaisuuden rikkominen?? Voi kuule joutua vastaamaan tästä vielä,joten kantsii poistaa teksti mikäli jostain kumman syystä itse kirjpoittaja tämän näkisi ja nostaisi syyteen sinua vastaan!
Kannattaisi ottaa asioista selvää ennenkuin tulee tänne piipittämään. Kirjesalaisuus koskee vain ulkopuolisia, ei kirjeen/viestin lähettäjää tai vastaanottajaa. Asianomaiset saavat tehdä saamallaan tiedolla mitä lystäävät.
 

Yhteistyössä