Hakutulokset

  1. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Nyt on tämä piinailu ohi, menkat alko. Ja ihan normaalisti ei mitään pikku tippoja. Ja sit kun siitä jotenkin selvisin niin mun isä soitti ja kertoi et sillä on eturauhassyöpä ja olin viel töissä. Meinasin revetä ja lähteä kotii mut ei pystyny. Kaikki kiva tuli sit samaan aikaan, no ehkä tästä...
  2. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Hyvää Runeberginpäivää ja laskiaista kaikille! Mulla kone ollut taas korjattavana koko viikonlopun ettei ole päässyt nettii. On ollu ihan kauheeta kun ei sitä nettiä ole! Tää piinailu rupee menemään ihan mahottomaksi kokoajan ravaan vessassa ja kuulostelen mahaani. Yölläkin vaikea nukkua kun...
  3. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Nyt kyllä menne hermot! Työnantaja soiti ja sano ettei hyväksy palkallista sairaslomaa punktiosta. 3 päivää olis sitten vain lupa ollla pois töistä. Kysyi mitä mulle oli tehty oliko sairaudesta johtuva vai vain pelkä toimenpide. Lääkärintodistuksessa lukee TOIMENPIDE. Hedelmötyshoihoista ja...
  4. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Jippii! Tuhannesti Onnea Miikkikselle! Eikö sulla ole mitään oireita? Onko kenelläkään mitään oireita? Mulla ei kyl oo, eikä kai vielä voiskaan olla odottelen vaan kovasti. Ei ole ollut edes kiinnittymis oireita. Entäs Siisami tai Annuli oireita?? Mul ei ole ede kuumemittaria niin en voi...
  5. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Huomenia! Taas uusi päivä ja kaikki asiat vaan pyörii päässä. Oon ollut viikon pois töistä ja nyt pitäis mennä iltavuoroon olo on kauhea tuntuu et flunssa olis tuloillaa tekis mieli tosiaan hautautua peiton alle. Koko aamun olen mietiskellyt mitä teen jatkossa kun elämä ei enään pyörikkään...
  6. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Voi surku! Lohdutuksen sanaa en keksi teille kolmelle. Kuin tiedän kyllä tunteen olen se niin monta kertaa kokenut. Yön yli nukuttua aina on kuitenkin hitusen parempi olo seuraavana päivänä. Aina on myös lohduttanut se että voi yritää uudestaan. Nyt mullakin vika hoito, ei yhtään pakkasessa ja...
  7. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Moi, kävin sitten siirrossa ja 2 ei kovin hyvää alkiota mukana. Ovat jakautumis vaiheessa päivän myöhässä kun mitä pitäis olla. Muut olivat lopettaneet jakautumisen jo parinpäivän päästä. Ei kyllä ollut kovin toiveikas näidenkään suhteen. En minäkään, nyt vaan täytyy luovuttaa. 2 viikon päästä...
  8. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Moi taas, Nyt on viiniä lipitelty muutama lasi ja käytiin tossa kioskilla ja ostin pienen röökiaskin ajattelin maistaa kuinka pahalta se maistuu ja maistuihan se. Tässä viimisessä hoidossa en ole polttanut enkä juonut edes saunakaljaa kun kaikki keinot laadunparantamiseksi pitää kokeilla...
  9. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    [b]KIITOS Tuhannesti[b] Piti vielä lisätä kun luin alkuviikon juttuja ja mun viimisen viestin jälkeen tulleita lohdutuksen sanoja. Te totiseti ootte kultakimpaleita!
  10. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Päivää kaikille pitkästä aikaa! Mullai on tietokone kans temppuillut ni en ole päässyt nettiin. On ollut ihan kauheeta kun ei ole päässyt lukemaan mitä teille kuuluu. Hyvinhän täällä näyttää menevän!! Mulla nyt kauheeta piinailua kun keskiviikkona oli punktio ja maanantaina siirto jos ovat...
  11. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Heippa taas pitkästä aikaa! Mä olen ollut niin masentunut, etten ole voinut edes kirjoitella. En tiedä miks mut on vaan sellanen olo ettei tää onnistu tälläkään kertaa ja sit kun siitä ei puhu eikä kirjoittele niin jotenkin helpompaa vaikka mielessä joka ikinen sekuntti. Nyt on pankko jostain...
  12. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    MOI! Luin näitä kirjoituksia ja olen ihan pääpyörällä kenellä nyt oli tällä viikolla siirto ja punktio? Joo tää on jännää lueskella ja jännätä teidän kaikkien puolesta, helpottaa kun tietää ettei ole yksin! Jos pääsen siirtoon asti niin kyllä 2 siirretään. Mulla huomenna 1.ultra, eikä mitään...
  13. L

    Kohdunulkoisten syy selvisi. Taittuneet munajohtimet.

    Moi taas Ul-Maj! Hyvä kun sulla on vielä se toinen johdin tallella. Mulle ainakin raskautuminen sillä yhdellä johtimella oli ihan helppoa. Ei vaan päässyt kohtuun kasvamaan. Kannataa varmaan kyllä yrittää ja käydä gynellä tarkistuttamassa onko se viel taittunut. Huomattavasti helpompaa ja...
  14. L

    Kohdunulkoisten syy selvisi. Taittuneet munajohtimet.

    Moi Ull-maj! Minultakin on poistettu munajohtimet! 1. meni kun alkio kasvoin siellä ja ehti niin isoksi että repesi onneks olin jo sairaalassa. Elämäni kauhein kokemus semmosta kipua ei voi edes kuvailla! No, toinen jäi ja tulin taas raskaaksi. Osasin jo varautua ja menin ultraan ihan...
  15. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Huomenta! Tsemppiä jä onnenpotkuja kaikille punktioon menijöille! Kiva kuulla sitten illemmalla teidän kuulumisa. Mulla nyt kaks pistosta vasta takana ja urakka edessä. Päivät menee kyl huimaa vauhtia. Viel ei tunnu missään mitää, ei maha turvonnu eikä muutenkaa mitään oireita...
  16. L

    Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

    Täällä vielä yksi 39-vuotias hoidon tarpeessa oleva. Lasta yritetty 3 vuotta ja tuloksena 3 kohdunulkopuolista jonka jälkeen munajohtimet poistettu. Nyt menossa 4IVF ja tähän se sit jää. Nyt pelottaa ihan kauheesti miten käy. Jotenkin itseään psyykkaa kokoajan niin et miten elämän järjestää...
  17. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Onnen ja helpotuksen huokaus, minullakin alkoi menkat suunnitelman mukaisesti tänään! Huomenna alkaa piikitys Menopurilla mitä en ole aiemmin kättänyt, toivottavasti tehoaa. Nyt alkaa meidän viiminen hoito ja jotenkin kauheeta kun tietää et tää on nyt sit ainoa mahdollisuu. Mistä löytäis sen...
  18. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Moikka taas! Luin teidän juttuja kun en ole muutamaan päivään käynyt täällä. Ja näyttää monilla pyörivän ihan samat ajatukset ja murheet päässä kuin minullakin. Kumma kyllä mut sekin jotenkin lohduttaa, kun mieli maassa ja ajatukset aina kuukaudesta toiseen vaan tässä lapsettomuudessa et...
  19. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Hei taas! Eilen oli pitkästä aikaa päivä kun en kokoajan ajatellut tulevia hoitoja ja onnistumisia. Sain tiedon ,että olen päässyt opiskelemaan!! Oli pakko hakea johonkin kouluun ja ruveta kehittämään itseään, ajattelin et se auttais jos vauvaa ei tule. Koulu kestää vuoden, 2 iltaa viikossa ja...
  20. L

    IVF/ICSI tammi/helmikuussa

    Huomenta kaikille! Näistä hoitopaikoista. 3 IVF tehtiin Hgin Väestöliitossa kaupungin ostopalveluna ja nyt Fertinovassa. Väestöliitossa oli kyllä hyvä palvelu mutta jotenkin liukuhihnamainen. Ja ihmettelen miksi ne 3 kertaa teki samanlaisen hoidon kun ei tulosta tullut. Tuntuu etteivät oikein...

Yhteistyössä