Hakutulokset

  1. L

    Mitenkä tämän asian laita nyt oikein on? :)

    Ei ole ollut. Miksi pitäisi olla?
  2. L

    Aistiharhoja?

    Niinpä. Arvauskeskukseen ei kannata mennä, jos ei ole havaittavaa avohaavaa päässä, joten joku yksityinen erikoislääkäri sitten. Tästä tulee kallista lystiä.
  3. L

    Aistiharhoja?

    Kuten jo mainitsinkin niin on huimausta. Ehkä kuitenkin pitäisi mennä lääkäriin. :(
  4. L

    Aistiharhoja?

    Niin, näitä on kaikenlaisia variaatioita. :) Mä luulen että lääkäri ei ottais mua kovin tosisaan jos menen sanomaan, että haistan sokerikakun ja vähän huimaa. Toivon että sokerikakku ei ala haisemaan palaneelta.
  5. L

    Aistiharhoja?

    :(
  6. L

    Aistiharhoja?

    Kiitos. Tuohon on varmaan syytä tutustua. :D
  7. L

    Aistiharhoja?

    Mitäs me kondiittorit!
  8. L

    Aistiharhoja?

    Tupakkahan nyt tekee kaikenlaisia makuhaittoja ja mauttomuutta. Mä en tupakoi.
  9. L

    Aistiharhoja?

    :D Diagn. krooninen sokerikakun puutostauti. Mä en oikeastaan, kai, ole huomannut tätä muualla kuin kotona. Joskus se haju on niin voimakas, että intän muilta, että ettekste nyt muka haista? Olen mennyt ulos nuuhkuttelemaan jos haju tulisi sieltä, mut ei. Mulla on erityisen hyvä...
  10. L

    Aistiharhoja?

    Eikö kellään ole kokemusta "tuoksuista"?
  11. L

    Aistiharhoja?

    Mä olen jo pidemmän aikaa aina välillä haistavinani tuoksun, joka muistuttaa lähinnä juuri valmistunutta sokerikakkua! Ihan hyvä tuoksu mutta kukaan muu ei sitä koskaan haista. :O Aina välillä huimaa ja nyt mietityttääkin, että voisiko sokerikakun haistaminen olla oire jostakin mitä pitäisi...
  12. L

    Te, keiden lapset ovat joskus olleet malleina!

    Tuttu kuvaaja pyysi. Tykkäsivät kuvauksista ja jatkoakin olisi mutta en ole ollut mitenkään aktiivinen asian suhteen. Lapsen ehdoilla ja häilyvän kiinnostuksen mukaan edetään, jos edetään. Jos tyttö tahtoo niin siitä vaan, leikkimielellä.
  13. L

    Onko kabaree susta upeaa taidetta vai naista alentavaa viihdettä?

    Parhaimmillaan se on taidetta, huonoimmillaan naista alentavaa viihdettä.
  14. L

    lievä "ääniherkkyys", onko muillakin?

    Mä olen saanut hankittua jonkin asteisen kuulovaurion pitkäaikaisella altistumisella koville äänille. Olisi pitänyt suojautua. Korvatulpat kulkee aina mukana ja nykyään jopa korvissa. Varsinkin matalat bassot "sattuu". Aika hankalaa toisinaan.
  15. L

    Uskotko olevasi itse miehesi mielestä todella kaunis ja haluttava?

    Uskon. Yksi syy miksi se minut halusi. :)
  16. L

    Sunnuntai-illan kymmenen kysymystä.

    kumpikin käy, etanapannu
  17. L

    Ruokahaaste VOL. 33 ÄÄNESTYS!

    Kaikki näyttävät herkullisilta mutta tuo Floridan muistoja maistuisi nyt.
  18. L

    Autatko jos näät että joku on pulassa?

    Autan. Mä en kuitenkaan katso että kukaan on pulassa ostamiensa multasäkkien kanssa jos se ei ole pikkuruinen mummo.
  19. L

    OMAKEHUKETJU!!! Saa haista!!!

    Mä olen aika täydellinen paketti. Kamalan kaunis ja hirveän mukava. Kaikki sujuu niin sutjakkaasti itsestään ettei paljon tarvitse edes vaivautua asioiden eteen, siis aika pätevä noin yleensä asiassa kuin asiassa. Aina oikeassa, kaikessa ja sen on muutkin huomanneet. Siitä on jopa sanottu. :D
  20. L

    Kuvailkaa miehiänne!

    Kaveri sanoi kerran, että mies näyttää "ylipapilta". :) Niin näyttää, vaikka määritelmä onkin aika epämääräinen. Sellaisen oloinenhan tuo on.

Yhteistyössä