Te, keiden lapset ovat joskus olleet malleina!

  • Viestiketjun aloittaja "aakkonen"
  • Ensimmäinen viesti
"aakkonen"
Kysymyksiä vähän :)
- Miten päätyivät sinne?
- Minkä ikäisiä olivat?
- Mitä itse tykkäsivät?
- Kuinka paljon tekivät keikkoja?

Mietin vaan, josko omaa tytärtä koittaisin vaikka laittaa, kun häntä kiinnostaisi se :)
 
Lapsi ei oo ollu, mutta mies oli lapsena.
Äitinsä sinne miehen raahas, oliko joku anttilan tai cittarin tms vaatemallina.
Mies vihasi sitä paljon, vihaa edelleen tätä kohtaa lapsuudestaan.

Tosin se mallina olo poiki sitten "uraa" eteenpäin, josta mies taas tykkää enemmän. :D
 
Deleted member 70007
- Miten päätyivät sinne? Lähetin koekuvia ja kutsu kävi :)
- Minkä ikäisiä olivat? Oli silloin ehkä n. 4v. Siskonsa oli Vauvassa about 5kk sitten iällä 3kk.
- Mitä itse tykkäsivät? Vähän kyllästytti alkuun ain, mutta jo 10min jälkeen oli täysillä mukana ja hösläämässä varsinkin silloin kun oli muita lapsia :D
- Kuinka paljon tekivät keikkoja? En muista yhtään, ei kauheasti. Viimeksi oltiin n. vuosi sitten.
 
- Kysyin haluaisiko lapsi, ja lapsi halusi. Lähetin kuvia, ja lapsi valittiin suoraan kuvauksiin (jotkut kävi ekana koekuvilla).

- 4 v oli ikää.

- Tykkäsi kyllä kovasti. On esiintymistä rakastava tapaus. Erityisen ihanaa oli, kun sai meikkiä :)

- Teki yhden lastenvaatekatalogi"keikan" ja kerran kuvattiin muuhun yhteyteen, sitten ei halunnut enää. Nyt 8 v iässä voisi kuulemma haluta joskus taas, mutten ole vielä tehnyt mitään asian eteen.

1 v ikäisenä tuota jo pyydettiin pari krt malliksi. Silloin sanottiin että ei. Kun ei 1 v osannut itse juuta tai jaata asiaan sanoa.
 
[QUOTE="aakkonen";26459460]Kysymyksiä vähän :)
- Miten päätyivät sinne?
- Minkä ikäisiä olivat?
- Mitä itse tykkäsivät?
- Kuinka paljon tekivät keikkoja?

Mietin vaan, josko omaa tytärtä koittaisin vaikka laittaa, kun häntä kiinnostaisi se :)[/QUOTE]

Tuttu kuvaaja pyysi. Tykkäsivät kuvauksista ja jatkoakin olisi mutta en ole ollut mitenkään aktiivinen asian suhteen. Lapsen ehdoilla ja häilyvän kiinnostuksen mukaan edetään, jos edetään.

Jos tyttö tahtoo niin siitä vaan, leikkimielellä.
 
"ruu"
[QUOTE="aakkonen";26459460]Kysymyksiä vähän :)
- Miten päätyivät sinne? LÄHTIN kuvan Ottobrelle
- Minkä ikäisiä olivat? 2 ja 4 v silloin
- Mitä itse tykkäsivät? ÅALJON
- Kuinka paljon tekivät keikkoja? Poiki lisäkeikkoja moniin eri paikkoihin. välillä oli kerran kuussa kuvaukset

Mietin vaan, josko omaa tytärtä koittaisin vaikka laittaa, kun häntä kiinnostaisi se :)[/QUOTE]

fsdf
 

Yhteistyössä