Uskotko olevasi itse miehesi mielestä todella kaunis ja haluttava?

  • Viestiketjun aloittaja "Noppa"
  • Ensimmäinen viesti
Nykyään jos uskon, useita vuosia siihen meni. Vaikka olen koko suhteemme ajan tiennyt olevani miehen mielestä kaunis, vaati sen uskominen sen, että opin itsekin pitämään itseäni kauniina.

Aivan ensimmäiset sanat, mitä mies sanoi mulle, olivat: "Hei, haluaisitko jutella mun kanssa. Olet kaunein nainen mitä ikinä olen nähnyt ja haluaisin tutustua suhun." =)
 
"oli karkki"
Uskon että mieheni pitää minua kauniina ja haluttavana, näin se ainakin sanoo. on niitä varmaan kauniimpia ja haluttavampiakin, mut toistaiseksi mua ei oo laitettu vaihtoon ni kai mä ne sitten jotenkin voitan :D
 
Tönt
tiedän etten ole todella kaunis joten tuskin olen mun miehenkään mielestä. :LOL: mulle riittää että olen tavis. mukavaa sulautua joukkoon! :D mille sitä voi miltä näyttää.. :stick:
 
"minä vaan"
No en mä tiedä, pitääkö mies mua kauniina, tuskin vaan.. enkä mä oikeesti mikään kaunis olekaan, ihan perus-ok-tyyppi + liikakiloja roppakaupalla. Mutta sen uskon, että mies tykkää näkemästään, sillä se katselee mua usein "sillä silmällä" ja pilke silmäkulmassa ja kommentoi tyyliin, että voisit mun puolesta pitää useamminkin tuollaisia kireitä paitoja (joissa mahamakkarat tursuaa, mutta se näkee vain tissit :/), ja kyllä se varmaan mua haluttavana pitää, kun se melkein joka päivä vaivihkaa puristelee takamuksesta tms ja ehdottelee, että tehtäiskö illalla jotain... :)
Niin ja ikää meillä n. 40 v ja yhteisiä vuosia takana 16.
 
"vieras"
Uskon. On sanonut että kiinnostui musta ekaksi ulkonäön perusteella mutta onneksi loputkin paketista natsasi =) Nyt kymmenen vuotta ja kymmenen kiloa myöhemmin jaksaa edelleen supatella korvaan että olen kaunis ja seksikäs :heart:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja en enää;26304807:
uskon että olin joskus, alle 35v, nyt en enää kuvittele sellaisia.
Me joskus puhuttiin miehen kanssa tästä ja se sanoi että on väärin ajatella että mies vanhenee mutta naisihanne ei. Ei itse kolmekymppisenä osaa pitää enää esim. teinejä seksikkäinä,kauniita voi toki olla ja söpöjä mutta ei siinä mielessä missä hän naista katselee. Tämä keskustelu sai alkunsa siitä kun mietin että miten mies voi saada musta mitään kiksejä enää sitten kun olen 60 :D
 
"vieras"
Kyllä uskon, että olen hänen mielestä kaunis ja haluttava. Koko ajan hiplaa ja sanoo, että mulla on ihana vartalo, ja olen söpö. En ole maailman kaunein nainen, mutta hänen mielestä olen ainakin maailman ihanin. Se riittää mulle. Ja tiedän itsekin, että mulla on kiva timmi vartalo, ja olen nätin näkönen, en mikään kaunotar missi malli, mutta nätti kuitenkin.

Ei mun mieskään varmasti ole maailman komein, mutta minusta se on. Helvetin seksikäs, ja sillä on sellasia ilmeitä mitkä sulattaa sydämen. Omistajan elkein molemmat pitää kiinni toisesta kun kaupungilla pyöritään, ettei vaan kukaan aarretta vie.
 
"vieras"
Joka päivä arvostelee aamulla ensimmäiseksi olenko hoikannäköinen vai "turvonnut", huomauttelee syömisistä ja liikunnasta. Saan kyllä kuulla silloin kun olen kaunis, mutta suurimman osan aikaa tuntuu siltä että en todellakaan ole sitä. Oman miehen mielestä. Useimpien naisten mielestä olen kaunis. Harmillista että olen hetero :D
 
"tiinu"
Tiedän olevani. Omasta mielestäni en, mutta mieheni katsookin minua hieman erilasien läpi. Ihan sama mieheni kanssa, ei hän koe olevansa komistus, kun taas minun silmiin hän on parasta mitä luoja on voinnut luoda.

Johtuiskohan rakkaudesta ;)
 
"mona"
No vielä 7-10 vuotta sitten olisin vastannut 100% kyllä. Nyt kahden lapsen ja 4 kotiäiti vuoden jälkeen voisin kyllä olla kauniimpi/hoikempi + haluttavampi. Mutta ehkä mä vielä tsemppaan..
 
"mona"
[QUOTE="mona";26305890]No vielä 7-10 vuotta sitten olisin vastannut 100% kyllä. Nyt kahden lapsen ja 4 kotiäiti vuoden jälkeen voisin kyllä olla kauniimpi/hoikempi + haluttavampi. Mutta ehkä mä vielä tsemppaan..[/QUOTE]

Niin siis mies toki vielä kehuu kauniiksi ja seksikkääksi, mutta itse en ole enää tytyväinen..
 
Sangria
no joo-o. on se niin ainakin sanonut.muoks. eiku hups tuolla oli tuo TODELLA jota en huomannut aluksi :D siis tohon todella juttuun en oikein usko.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä