Hakutulokset

  1. L

    saa näköjään lähteä ostamaan sadetakkeja festarireissulle

    Sadetakki on paras toimenpide sadetta vastaan. Pakkaa vielä mukaan lämpimät vaatteet niin voit olla varma että aurinko paistaa. Varsinkin jos jätät kaikki hellevaatteet kotiin. :D Toimii.
  2. L

    Lady Gagan konsertti

    Kuin myös
  3. L

    Tässä on nyt video meiän sambaporukan kulkueesta karnevaaleilla! :)

    Ne jalassa taidetaan vain harjoitella? :D
  4. L

    Voisitko hengailla kaverisin puolison kanssa näin?

    En näe asiassa mitään ihmeellistä. Kaverin puoliso, on kaverin puoliso ja minun kaverini.
  5. L

    Muita, jotka pelkää, että onni otetaan pois.

    Silloin kun kaikki on huiman hyvin, unelmia saavutettu jne. iskee jonkinlainen nöyryys. Muistutus siitä, että ei pidä pitää asioita itsestäänselvinä.
  6. L

    Tarkoittaako sukunimesi jotain?

    Leppä?
  7. L

    Mitä mieltä olette flirttailusta parisuhteessa?

    Mielipide cxvbcn, mielipide :)
  8. L

    Mitä mieltä olette flirttailusta parisuhteessa?

    Meillä flirttaillaan jatkuvasti parisuhteessa. :D Flirtti käsitetään niin usein, niin täysin väärin. Hienovaraisessa taidokkaassa flirtissä ei ole mitään pahaa, parhaimmillaan sillä voi ilostuttaa vastaanottajaa ja se on molemminpuolista. Minua ei haittaa vaikka mies suo hymyn sinne tai...
  9. L

    Kenellä ripsienpidennys?

    Luonnonkarva on eläimestä. Ei minulla ole merkeistä tietoa. :D Voidaan sitä feikkiä myydä aitona mutta aitoakin käytetään.
  10. L

    APUA! Mikä biisi?

    Googleta asemakohtaiselta soittolistalta
  11. L

    Kenellä ripsienpidennys?

    Kuva?
  12. L

    Kenellä ripsienpidennys?

    Luonnonkarvojakin käytetään mutta hinta on huima, kuulemma.
  13. L

    Moi!

    Hyvää. Mitäs itsellesi? :) Hieman tylsä päivä toisaalta, paljon tekemistä odottelemassa, vaan tänään ei ole mitään tehtävissä. Ihan yksikseni yskiskelen.
  14. L

    Mistä tiedän yrittääkö vaan iskeä

    Mukavia ja viehättäviä ihmisiä on paljon. Eivät kaikki yritä iskeä. :) Pienen flirtin voit ottaa kohteliaisuutena ja vastata hymyllä. Tilanne on tuo mikä se on, ei sitä tarvitse analysoida, tai "ottaa" jotenkin erityisesti tarkkailuun.
  15. L

    Kenellä ripsienpidennys?

    Oikein kiinnitetty. Kaveri valitti puhelimessa että ripset pistelee. Tuli pyynnöstäni "itku silmässä" näyttämään ja jouduin irrottamaan häneltä yksittäin ihoon liimatut ripset! :D
  16. L

    Kenellä ripsienpidennys?

    Muistelisin että tuntuivat vasta sitten kun alkoivat irrota. Olen laittanut joskus itse. Mitä materiaalia ripset on? Miten kiinnitetty?
  17. L

    Onko pettämistä?

    :) Selitä tuo samoin sanoin vaimollesi.
  18. L

    Onko pettämistä?

    "Onnittelut" vaimollesi. :)
  19. L

    pistetäänpäs pitkästä aikaa päivän VAATEGALLUP

    Musta kapea mekko ja punaiset rintsikat

Yhteistyössä