Voisitko hengailla kaverisin puolison kanssa näin?

Mä taas en usko, etteikö mieheni katsoisikin ihaillen, jos on hottis (tai hänen silmäänsä miellyttävä), mutta niin teen minäkin. Jos joku/jokin näyttää omaan silmään hyvälle, niin se vaan näyttää, mitäs siitä? Ei kai sitä voi laput silmillä alkaa kulkemaan :D

Noin niinkuin normaalisti ihminen ei silti hyökkää nylkyttämään ketään ihan vaan siksi kun tämä miellyttää silmää -vai miksi se sauna ja alastomuus on tässä jotenkin SE juttu?
Mutta onko nainen/mies välttämättä alastomana kaikkein hoteimmillaan?

Vaikka se kikkeli ihan kiva onkin, niin en mä kyllä hirmuisia kiksejä saa löysänä roikkuvasta vehkeestä. Tarkoitan siis sitä, että mun mielestäni miespuolinen kaveri on seksikkäämpi boksereissa tai pelkissä farkuissa (ei paitaa, ei sukkia) kuin alastomana karvaperseenä löysän vehkeensä kanssa saunan lauteella :D
 
  • Tykkää
Reactions: tanjuska<3
Mutta onko nainen/mies välttämättä alastomana kaikkein hoteimmillaan?

Vaikka se kikkeli ihan kiva onkin, niin en mä kyllä hirmuisia kiksejä saa löysänä roikkuvasta vehkeestä. Tarkoitan siis sitä, että mun mielestäni miespuolinen kaveri on seksikkäämpi boksereissa tai pelkissä farkuissa (ei paitaa, ei sukkia) kuin alastomana karvaperseenä löysän vehkeensä kanssa saunan lauteella :D
No tähän ei voi sanoa kuin että TOSI ON. :D Mä en ole koskaan nähnyt mitään erityisen hottia tai eroottista alastomassa miehessä, tai oikeastaan alastomassa naisessakaan. Kun on vähän vaatetta päällä niin onkin jo selvästi hotimpi.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
rietas
Mutta onko nainen/mies välttämättä alastomana kaikkein hoteimmillaan?

Vaikka se kikkeli ihan kiva onkin, niin en mä kyllä hirmuisia kiksejä saa löysänä roikkuvasta vehkeestä. Tarkoitan siis sitä, että mun mielestäni miespuolinen kaveri on seksikkäämpi boksereissa tai pelkissä farkuissa (ei paitaa, ei sukkia) kuin alastomana karvaperseenä löysän vehkeensä kanssa saunan lauteella :D
Niin, tai ylipäätään eikö se hottis ole hottis joka tapauksessa, istui se sitten kahvipöydässä vastapäätä tai lauteilla vieressä? Että miksi se sauna on vaaranpaikka? Vai onko alastomuus yhtä kuin vapaata riistaa, saa käydä kimppuun?
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"tiukkis"
Itse en voisi hengailla aloittajan kuvailemalla tavalla kaverini puolison tai tällä hetkellä kenenkään muun kuin puolisoni kanssa. Nuorempana olisin voinut hengailla niin miespuolisten kavereitteni kanssa ja ehkä en ollut niin sensitiivinen kavereitteni tunteillekaan, ettenkö olisi voinut päätyä vastaavaan tilanteeseen. Siis minulla ei ollut aloittajan kaltaista kaveria, joka olisi hyväksynyt moisen touhun. Vähemmästäkin olisin saanut moraalisaarnan ja välit poikki.

Mutta olenkin konservatiivinen ja wanha, joten tämä ahdasmielisyyteni sallittakoon minulle. Eli en siis myöskään tykkäisi mieheni hengailevan omien naispuolisten kavereittensa tai minun kavereitteni kanssa aloittajan kuvailemalla tavalla. En tykännyt siitäkään, että mieheni hengaili hääpäivämme kaverini kanssa saunaa lukuunottamatta melkoisen kahdenkeskisissä tunnelmissa.
 
rietas
[QUOTE="vieras";26505574]Ei mulle ainakaan tulis seksi mielenkään, mutta mä en menis ihan vain sen takia, että en halua olla alasti muiden edessä.[/QUOTE]

Aivan. Mutta silloinhan ei ole kyse tuosta, mitä joku kirjoitti: että ei päästäisi miestään hottiksen kanssa saunaan.

Ja totta sekin, että kyllä siihen ystävän miehen kanssa saunaan menoon pitää tietää se, että sille ystävällekin asia on ihan ok. Toisaalta, ei kai se oikeasti ystävä olekaan, jos hänen selän takanaan tekisi sellaista, jonka tietäisi tämän mielen pahoittavan.
 
No en mä tiedä :confused: Mulla ei ikinä koskaan, oman tai kenenkään muunkaan miehen kanssa ole tullut saunassa mieleen seksi. :x siellä vaan... saunotaan :confused:
Jep, mullekaan sauna ei ole mikään kutupaikka numero uno. Seksi saunassa ei oikein kiehdo, liian kuumaa ja nihkeää ja kaikkea, mutta oon kyllä kuullut joiltain ihmisiltä että he ajattelevat asiasta ihan päinvastoin.

Esimerkiksi rakas hollantilainen miespuolinen ystäväni on vahvasti sitä mieltä, että seksi saunassa olisi todella upeaa, ja on jaksanut siitä jo vuosia fantasioida :D

Mulle saunaseksi on ehkä olosuhteiden pakko :snotty:, jos muualla ei saa olla rauhassa. Mutta ihan oman siipan kanssa niinku. En ole ajatellut alkaa niihin hommiin muiden kanssa näin rouvana :attn:
 

Yhteistyössä