Voisitko hengailla kaverisin puolison kanssa näin?

Mä mietin kerran kaverin luona, että ammuttaiskohan mut palstalla tästä hyvästä :xmas: Olin viettämässä lasten kanssa viikonloppua kaveriperheen luona, siis perheen äiti nyt lähinnä on läheinen ystäväni, toki hänen miehensäkin minulle tuttu ja läheinen. No, kun perheen äiti sunnuntai-iltana lähti töihin, me lähdettiin tän miehen kanssa pyörällä kauppaan yhdessä, juotiin sen jälkeen iltapäiväkahvit ja sit mentiin koko porukka (mies, heidän lapsensa, minun lapseni ja minä) saunaan ja käytiin uimassa pihan uima-altaassa. :) Kivaa oli. :) Kaverin kanssa naureskeltiin sitä että niin hän vaan lähti tyytyväisenä töihin ja jätti mut päiväksi miehensä kanssa touhuamaan :D Ja mietin vaan että jos mulla olis vielä mies, niin pistäisköhän se stopin moiselle touhulle :O Sais kyllä äijä mennä jos ei kestäis tollasta pientä.. :xmas:
 
[QUOTE="vieras";26505299]itse en voisi mutta kukin tavallaan! :D en vaan ole noin läheinen kenenkään kaverin miehen kanssa :)[/QUOTE]

:D Toki me ollaan kyllä läheisiä, voisi kai sanoa että tuo mieskin on ystäväni, oikeastaan alunperin tutustuin pariskuntaan juuri tuon miehen kautta. Hän kutsui minut teelle heille. :D Mutta ei me kyllä keskenään yhteyttä pidetä, ja kyllä mä siellä käyn lasten (heidän ja omieni) ja nimenomaan tuon "vaimoihmisen" vuoksi :)
 
fvre
No en ainakaan minkään puolitutun kanssa. Eikä kyllä ehkä muutenkaan istu mun luonteeseeni tuollainen toiminta. Mutta mä oonkin jonkunlainen fossiili tietyissä asioissa. :D
 
Sulla nyt on tunnetusti tapa lainata muiden miehiä. Munkin mieheni kanssa olet taipunut kuumiin lattarirytmeihin parketilla :D

Mä en näe kuvailemassasi tapauksessa mitään huonoa...kaverille kanssa, on aika hyvä motto :D
 
"samma här"
[QUOTE="vieras";26505363]Saunaan en lähtis mutta muuten voisin kyllä viettää tuolla tavalla aikaa kaverin miehen kanssa.[/QUOTE]

Näin mäkin mietin; oon sen verran "siveellinen", että saunareissut teen jatkossakin vain oman perheeni kera..noin siis miespuolista ystäväpiiriäni ajatellen...
 
Sulla nyt on tunnetusti tapa lainata muiden miehiä. Munkin mieheni kanssa olet taipunut kuumiin lattarirytmeihin parketilla :D

Mä en näe kuvailemassasi tapauksessa mitään huonoa...kaverille kanssa, on aika hyvä motto :D
Mä voisin kyl koska vaan lainata sun miestä :whistle:


en mä kyl oikeesti tiedä kuin kuumii ne rytmit oli kun se meni silleen että yks kaks kol... vi*t*u! yks kaks kol.. PRKLE miksei se taaskaan mennyt oikein!!
 
  • Tykkää
Reactions: chef
rietas
[QUOTE="vieras";26505401]No... Moniko antaa miehensä kaverin kanssa saunaan jos se kaveri onkin oikein tosi hottis? Ei kyllä moni.[/QUOTE]

Ai niinku miks en antais saunoa mun kaverin kanssa? Oli hottis tai ei?
 
  • Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
[QUOTE="vieras";26505401]No... Moniko antaa miehensä kaverin kanssa saunaan jos se kaveri onkin oikein tosi hottis? Ei kyllä moni.[/QUOTE]

Siis meinaatko sä, että jos se kaveri on hottis, niin mies sitten automaattisesti kuolaa sitä?

Mä olen ollut monta kertaa hottisten miespuolisten henkilöiden kanssa saunassa, mutta en mä niitä siltikään sillä silmällä katsele. Ja vielä vähemmän kosken.

En mä usko, että tissit on yhdellekän miehelle NIIN kummallinen asia, etteikö niitä olisi tässä elämässä jo melkosen monet parit tullut nähtyä. Ja tuskin se pimppikään nyt niin erikoinen on, että sen tuijottamiseen tai koskemiseen kokisi pakottavaa tarvetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
[QUOTE="vieras";26505401]No... Moniko antaa miehensä kaverin kanssa saunaan jos se kaveri onkin oikein tosi hottis? Ei kyllä moni.[/QUOTE]

Nooo.. en mä tiedä. Kyllä tää mun kaveri ainakin. Se sanoikin joskus, että mä olen tismalleen sellainen nainen, jonka hänen miehensä valitsisi jos sattuisi olemaan sinkku. Mut kun ei se oo. Mä en kyllä miellä itseäni mitenkään hottikseksi, mutta aika samaa tyyppiä olen niin vartalolta kuin ulkonäöltä kuin kaverinikin.
 
rietas
Siis meinaatko sä, että jos se kaveri on hottis, niin mies sitten automaattisesti kuolaa sitä?
Mä taas en usko, etteikö mieheni katsoisikin ihaillen, jos on hottis (tai hänen silmäänsä miellyttävä), mutta niin teen minäkin. Jos joku/jokin näyttää omaan silmään hyvälle, niin se vaan näyttää, mitäs siitä? Ei kai sitä voi laput silmillä alkaa kulkemaan :D

Noin niinkuin normaalisti ihminen ei silti hyökkää nylkyttämään ketään ihan vaan siksi kun tämä miellyttää silmää -vai miksi se sauna ja alastomuus on tässä jotenkin SE juttu?
 

Yhteistyössä