Hakutulokset

  1. L

    Porukka näköjään ei sitte opeta lapsilleen pukeutumiskäyttäytymistä

    Toivottavasti et kuitenkaan katsonut tätä huonosti puettua lasta näkyvästi nenänvarttasi pitkin, sillä jos lapsi sen huomaa, niin liittää sen teatteriin ja uusi ehkä innokaskin kävijä on helposti menetetty. " Siellä mua katsottiin niin oudosti." (En viitsi rämpiä ketjua läpi sadakseni selville...
  2. L

    Porukka näköjään ei sitte opeta lapsilleen pukeutumiskäyttäytymistä

    Sen käsityksen aloituksesta saa (mutta näillä tiedoillahan on tapana aina muuttua ketjun varrella) ja näytös joka on koululaisille tilattu on koululaisnäytös, oli missä tahansa teatterissa. En puhunut ylipukeutumisesta vaan siitä, että pukeutuminen ei ole este tulla teatteriin. Varsinkaan...
  3. L

    Porukka näköjään ei sitte opeta lapsilleen pukeutumiskäyttäytymistä

    Nyt on ihan pakko sanoea, että mä tiedän jotain "piireissä liikkumisesta". Niissä piireissä missä itse liikun, mm.teatteripiireissä, pukeudutaan rennommin kuin mitä kuvitella saattaa. En lähtisi niuhottamaan lapsen pukeutumisesta koulunäytöksessä.
  4. L

    Porukka näköjään ei sitte opeta lapsilleen pukeutumiskäyttäytymistä

    Mä olen konkari näissä teatteriasoissa ja sanoisin että koululaisnäytöksessä ei ole väliä mitä lapsella on päällä. Hyvä että pääsee teatteriin. Vaatetus ei ole este ja niuhotus muiden lasten vaateista, tilanteen huomioiden, on turhaa ja aika hölmöä suorastaan.
  5. L

    Millainen päivä teillä on ollut tänään ?

    Erinomainen! Tilasin matkan perheelle. Yksi hyvä työtarjous hyväksytty. Kaunis ilma. Tein hyvää korvasienikeittoa, söimme ulkona. Nyt naukkailen viimeistä viinilasillista yksikseni, mies lähti töihin. Sunnuntaina teen uuden keiton isommalle porukalle. Mahtava päivä. :)
  6. L

    Miten ottaisitte?

    Noi kurkut epäilyttäis...
  7. L

    onko siiderit ja lonkut ämmien juomaa?

    Mä en ole ämmä. En juo kumpaakaan. Ei kyllä ukkokaan.
  8. L

    Siittääkö teil mies itse paitansa?

    Osaa se... :snotty:

Yhteistyössä