Hakutulokset

  1. E

    Mitä etuja on asua ison kaupungissa, kuitenkin rauhallisella ja puistoisella alueella pieneen kirkonkylään nähden?

    Valitsisin kaupungin koska kaikki palvelut lähellä ja julkinen liikenne pelais. Olen kummassakin vaihtoehdossa asunut ja ehdottomasti ainakin autottomalle ihmiselle tuo kaupunki helpottaa 100% asioita. Onhan toki maallakin pienessä paikassa oma viehätyksensä ja ihan erilainen meininki, hermo lepää.
  2. E

    pystyttekö juomaan kahvia näillä helteillä?

    Oon juonut kahvia ihan normaalisti.
  3. E

    Sattuuko peppuseksi?

    Tuo oli kyllä hyvä :laugh: " Vaikka spontaanistikin olen peppuun saanut, ei koskaan ole tullut kakkaa ulos, ainakaan niin että jotakin olisi huomattu. " :laugh:
  4. E

    Minä vihaan kesää!

    Mä inhoan kaiken maailman pörriäisiä ja mönkijäisiä jotka kesä tuo tullessaan mutta muuten rakastan kesää. Tänään on kyl ollut aivan järkyttävän seisahtunut ja trooppinen päivä mut ei haittaa, kylmä suihku virkistää =) Päätin muutama talvi sitten sikapakkasilla että vihaan kylmiä talvia enkä...
  5. E

    Mieheni kaveri on entinen fuck buddyni. Kerronko vai en?

    Näinpä. Mutta mitäs sit jos joskus esim. lähdette mökille tms. yhdessä ja otatte vähän alkoholia ja vaikka tää miehen ystävä puhuukin ohi suunsa tai jotain? Sit voi oma mies suuttua ettet olekaan aiemmin kertonut : / Varmasti rakastat miestäsi yli kaiken mutta oletko ihan 100% varma ettei nuo...
  6. E

    Positiivisia asioita kehiin vol.2.

    Oih =) Ehkä mekin päästään joskus lottovoiton tai muun kautta asumaan tuollaiseen paratiisiin * unelmoi *
  7. E

    Positiivisia asioita kehiin vol.2.

    Mä oon ihan uusi täällä ja ketään ei varmaan kiinnosta mutta nyt on pakko tehdä lisäys tuohon minun listaan!!! :attn: Saatiin nimittäin juuri tietää että meillä on muutto vajaan kuukauden päästä uuteen kaupunkiin (nykyään asutaan pikkukaupungissa, uusi asuinkaupunki sijaitsee n. 45km päässä...
  8. E

    Mieheni kaveri on entinen fuck buddyni. Kerronko vai en?

    Mieti asiaa miltä tuntuisi jos mies olis sun sijassas ja päättäisi kertoa sulle. Vaikee tilanne kyllä kaikin puolin. Vaikka kyse on menneisyydestä etkä oo tehnyt mitään väärää tai pettänyt miestäs yms. niin eihän tuo silti mikään läpihuutojuttu ole. Pahimmassa tapauksessa mies voi reagoida...
  9. E

    Positiivisia asioita kehiin vol.2.

    Kuulostaa todella maagiselta ja rentouttavalta tuo sinun riippumattohetki =) Onko sulla noin ihana ihan kotona vai ootteko mökillä tms.?
  10. E

    Positiivisia asioita kehiin vol.2.

    Minun Kivoja ja positiivisia asioita viikonlopulta ja tältä päivältä: - Ihanat kesäilmat tuli - Pyykki kuivuu parvekkeella ihanan raikkaaksi ja nopeasti, ei tartte kaikkee viedä kuivaushuoneeseen koko ajan tai sisällä kuivattaa - Saatiin asennettua tietokoneeseen yks juttu jonka kans...
  11. E

    Positiivisia asioita kehiin vol.2.

    Tsemppiä vielä loppurutistukseen :rolleyes: Minkä alan ammattilainen susta tulee?
  12. E

    Jääkiekon MM-kisat MTV3 Su 18.05.2014 klo 16.35

    Mä oikeesti päätin etten muka kato tänä vuonna ollenkaan kun ei meinaa hermo todellakaan kestää IKINÄ mut niin se on tullu vaan seurattua ja tänäänkin. *'%¤%##***! Mut paras voitti.
  13. E

    Jos selviäis, että miehes pettäis sua...

    Se olisi ainakin sillä tavalla pahempi paikka kuin naisen kanssa pettäminen että tietäisin aina et mies kaipaa naisen lisäksi jotain muutakin mitä mulla ei ois tarjota hänelle. En uskois et suhde todellakaan jatkuis sen jälkeen, ei kyllä silloinkaan jos toisen naisen kans pettäis.
  14. E

    Mies sanoi ,että ei voisi kuvitellakaan seurustelevansa hoitsun kanssa

    No ei oo haitannu miestä silloin tällöin kun olen noita töitä tehnyt =)
  15. E

    Jääkiekon MM-kisat MTV3 Su 18.05.2014 klo 16.35

    Mä uskon et Suomella on kaikki mahdollisuudet voittaa tänään Usa mutta uskon myös et pelistä tulee aikamoinen jännitysnäytelmä loppumetreille asti. Kunhan ei panikoida/sekoilla niin kyllä me voitetaan. Jos ei voiteta niin sit ei pelit välttämättä jatku. Joka tapauksessa, parempi tulee...
  16. E

    Hoitajat, kuoleman kohtaaminen työssä? Mitä ajatuksia ja tunteita herättää.

    Minä oon ollu hoitamassa kuolevaa, laittamassa muutamaa kuollutta ja käynyt ruumishuoneellakin muutamaan otteeseen, kuljettanut kuollutta yms. En ymmärrä miksi täytyisi tuntua pahalta tai jäädä asiaa vatvomaan vielä kotiajallakin kun hoitotyössä on kuolema työpaikasta riippuen läsnä ja jopa...
  17. E

    Mitä teillä tapahtuu just nyt? :)

    Aamupalaa, siis kahvia ja patonkia. Koira kerjää vieressä, kyllä tuo osaa tuon katseen vaikkei nyt mitään saakaan =) Istun läppärin kanssa keittiön ikkunan edessä tässä ja ihailen aurinkoista ja kesäistä säätä. Ihanaa. mietin et tehtäiskö pitkä vai lyhyempi aamulenkki ja taidan kuitenkin...
  18. E

    Mitä teillä tapahtuu just nyt? :)

    Meni sit ilta vähän pitkäks?
  19. E

    Maistuisiko?

    Söisin.
  20. E

    Mitä teillä tapahtuu just nyt? :)

    Jos et pysty kävellä tai istua niin mene heti päivystykseen. Varmasti eivät kotiin käännytä.

Yhteistyössä