Sattuuko peppuseksi?

  • Viestiketjun aloittaja GurliZ19v
  • Ensimmäinen viesti
Täällä sattuu!
Kait olen poikkeustapaus kun mulla sattuu ihan sairaasti! Muutama kerta miehen kanssa kokeiltu ja joka kerta sattunut pelkkä sisään meno.. viimeisellä kerralla sattu niin kovasti että itku tuli.. MiSTÄÄN kivusta en oo ikinä aikuisiällä itkeny ennen. Liukkarit kohillaan eikä miehen kalukaan mikään jätti ole.. Ei ikinä enää.
 
Voi että sentään, ei sieltä mitään tule jos suoli on suhteellisen tyhjä. Kukapa sitä kamalassa paskahädässä persettänsä antaisi?
Mä teen normaalisti peräähuuhtelun (pidesuihkulla) ennen peppuseksiä, ellei sitten tapahdu spontaanisti. Vaikka spontaanistikin olen peppuun saanut, ei koskaan ole tullut kakkaa ulos, ainakaan niin että jotakin olisi huomattu.

Ei hitto mä nauran täällä omille kommenteille.:LOL:
 
"Homo"
Poikaystäväni kanssa noin neljä ekaa kertaa oli tuskaa enkä minä kauaa kestänytkään. Mutta sittemmin kunnon liukkareitten kanssa 100% nautintoa. Suosittelen niin hetero kuin homopareille :)
 
"mertsi"
Nyt täytyy sanoo ettei oo parempaa ketjun nähnyttä:)
"Paska heiluu edes takas"
" pierujen mukana tirskahdella soemennestettä"
"Parempi ettei oo ripuli päällä"
Komiikkaa ihan laakista:) ei hemmetti miten hyvää settii..
Tähän aikaan illasta väsyneenä, tosin ajatuksissasa kokeilla. Ihan paras ketju.
 
vierailija
Mies työntyi tänään saunan pukkarissa perseeseen vaikkei oltu mitään liukkaria edes käytetty. Odotin siis tavallista pilluseksiä mistä oon pitänyt ihan tämän miehen kans ainakin välillä. Olen sanonut että älä tunge sinne kakkoseen, koska sattuu niin pirusti ilman liukkarii. No nyt sain ainakin jonkinasteisen trauman anaaliseksistä, että tuskinpa tulee vähään aikaan kenenkään kans sitä kokeiltua. Sääli minua siinä mielessä että aiemmin olin ihan normaalisti ja luonnollisesti kiinnostunut myös anaaliseksistä oraalisen ja pilluseksin lisäks :( En ollut vielä kokeillut kenenkään kans siis sitä eläessäni liukkarilla mutta olin haaveillut siitä kovin... nyt tulen muistamaan anaaliseksistä vain kivun jonkin aikaa. Omasta mielestään jätkä ei taas ollut tehnyt mitään väärää, oli kuulemma täysin vahinko. Noh, mua taas sattuu vähän vieläkin...
 
vierailija
Siis aivan varmasti paska roiskuu vaikka pulloharjalla esipesisitte :poop:

Ja sitten ne spermapierut, joita tulee vielä seuraavanakin päivänä. Sellasiä plöriseviä, märkiä ja todella kuvottavanhajusia pieruja. Niistä kyllä tunnistaa nää paskareiänrakastajat.
 
vierailija
Mut miten se käytännössä... minun mieheni haluaisi anaaliseksiä, en ole uskaltanut edes yrittää :( Minä pelkään eniten sitä, että paskannan alleni tai jotain. Miten sen muka voi estää? Jos rentoutan suolen, varmaan voi tulla tavaraa ulos!
Juuri näin käy, mutta se kuuluu anaaliseksiin. Jos on halu askarella perseröörin kanssa, tottakai se paska kuuluu asiaan!
 

Yhteistyössä