Mitä teillä tapahtuu just nyt? :)

"tipsu"
Istun tässä läppäri sylissä ja ihmettelen tuota mahan mulinaa. Ei tainnut tykätä noista syömistäni koipireisistä :/ Kohta sänkyyn jossa luen hetken uusinta meidän perhettä ennen kuin nukahdan :) Ei se jännempää täällä :)
 
Hiano päivä
[QUOTE="vierailija";29919231]Mun kohmeloni ei voi kuulostaa hyvälle :(

[/QUOTE]

Ihan positiivista että kerroit kohmelosta, hyvä muistutus meille muille tämän illan mahd. seurauksista...
Täällä istun ihailemassa kädenjälkeäni, päivä meni pihaa laittaessa. Siinä sivussa laitoin appivanhemmille päivällisen, ja sekin meni kerrankin riitelemättä politiikasta, ehkä ensimmäinen kerta!
 
"Ani"
[QUOTE="näin meillä";29919318]Oho! Oulussa on :) entäpä sun mies?
Ja muille; ei ottanu päivystykseen vaikka kipu oli sillon yhtä paha, just ja just hammasta purren kävelin. Onneks vahvoilla lääkkeillä sain nyt kipua vähän helpotettua. Menen yöllä uudestaan jos pahenee. :)[/QUOTE]

Voi, sinuu raukkaa.
 
"Mulperi"
Minä angstaan sohvan nurkassa, puhelimesta musiikkia kuulokkeilla. Mies kaverinsa kanssa tuolla keittiössä istuu, pisti vähän ärsyttämään kun minut on taaskerranvaihteeksi unohdettu kokonaan ja koko elämä pyörii ukon mielen mukaan. Jäipä jopa jo toiselta päivältä karkkipussi hakematta kun tuo ukon kaveri on täällä jo toista päivää ja ei viitsineet edes sen vertaa katsoa kuumeista vauvaa, että olisin päässyt käymään kaupassa.... No ei tässä, näkkärilinjalla mennään.
Suurin ketutuksen aihe taitaa kyllä olla se, että tuolla jääkaapissa olis yks siideri mulle ja en halua mennä keittiöön kattelemaan noiden pässien naamaa, joten jää hakematta sekin prkl....
 
"vvieras"
Lapset nukkuu, mies lähti käymään kaverilla, minä nautin tästä täydellisestä hiljaisuudesta teetä juoden ja koneella notkuen. :) Ihana rauha ja hiljaisuus kun on ainoana talossa hereillä!
 
aamunaku
Istun nakuna läppärin kanssa keittiön pöydän ääressä. Kahvia juon ja seuraan välillä vastapään talon ikkunaverhoja, että heilahtaako ne. Pitää silloin hieman kumartua piiloon. Hesari pitäisi lukea.
 
Ryystän kahvia, surffaan facessa ja täällä. Lapset katsovat olohuoneessa lastenohjelmia. Mies on rannassa aloitellut jo hommia tälle aamua. Näkyy juuri pähkäilevän jotain, kivilaiturin tekeminen on aluillaan. Koirat juoksentelevat miehen mukana.

Minä aion jatkaa pihakiveysten tekoa heti kun nämä kahvit on juotu, lapset tulevat perästä ulos sitten kun ohjelmat loppuvat. Illalla saunotaan pihasaunassa.
 
Pähkäilen mitä kevyempää lenkkivaatetta sitä vetäisi päälleen. Näkyy jo olevan varjossa +13 astetta, mitä sitten aurinkoisella lenkkipolulla. Pitäisi jo puolelta olla ulkona pihalla parin naapurin kanssa venyttelemässä.
 
"vieras."
Remontti setä laittelee tuossa viereisessä huoneessa levyjä seinään, mies yrittää pyydystää 3v ja 1,5v tyttöjämme potalle ja päivävaatteiden laittoon, jotta päästään pihalle. Mie juon vielä aamukahvia.
 
Mies selailee Toria ja Huutokauppasivustoa. Pyykkikone linkoaa. Kello tikittää. Auringonsäteet lämmittävät keittiötä pajun "hiirenkorvien" välistä pehmeästi siivilöityen. Kahvi tuoksuu. Ja l-kirjaimen välissä on leivänmuruja. :D
 

Yhteistyössä