Jääkiekon MM-kisat MTV3 Su 18.05.2014 klo 16.35

  • Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti
giih
Kyllä se tästä vielä tulee, saataisiin vain ehjä kolmosen alku ja joku irrottaa Mäntylän luistimista nauhat ettei se pääse tyhmäilemään kentälle, niin pakko se on maaliverkon soida!

Nyt vaant tsemppiä ja Haulalle paljon peliaikaa! :)
 
just näin
Ihan hyvä vaan, jos Suomi ei pääsisi jatkoon. Loppusikohan sitten viimeinkin tämä jääkiekon ylihypetys Suomessa? Jääkiekko on maailmanlaajuisesti aika pieni laji, se on maan suosituin urheilulaji vain Kanadassa ja Suomessa. Maailmassa on paljon suurempiakin urheilulajeja, kuten jalkapallon. Jalkapallon MM-kisatkin ovat alkamassa kohta, ne onkin isot kisat ne.
 
minä,
Suomi mallia ranskasta :)

Norja johti ottelua 2-0 toisen erän loppupuolelle asti, kunnes homma keikahti hetkessä.
Antoine Roussel iski 1-2-kavennuksen ajassa 37.25. HIFK:ssa aikoinaan hetken vaikuttanut Yorick Treille tasoitti ajassa 37.51.
Eikä siinäkään vielä kaikki. Roussel viimeisteli 3-2-johtomaalin ajassa 38.16.
Ranska nakutti siis kolme maalia 51 sekunnissa!
 
just näin
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Suomi mallia ranskasta :)

Norja johti ottelua 2-0 toisen erän loppupuolelle asti, kunnes homma keikahti hetkessä.
Antoine Roussel iski 1-2-kavennuksen ajassa 37.25. HIFK:ssa aikoinaan hetken vaikuttanut Yorick Treille tasoitti ajassa 37.51.
Eikä siinäkään vielä kaikki. Roussel viimeisteli 3-2-johtomaalin ajassa 38.16.
Ranska nakutti siis kolme maalia 51 sekunnissa!
Joo, tuollaistahan tapahtuukin todella usein ja melkein jokaisessa pelissä. Todennäköisyydet tuollaiseen ovatkin aivan loistavan korkeat.
 
giih
Voi !#"¤¤###%%& !!

Turhauttavaa katsottavaa koko peli, kamalaa joukkosössimistä oikein! Sohitaan ohi, vaikka maali on tyhjä ja sininen vuotaa kuin seula. Ihan kamalaa katsottavaa sohvalta.
 
Nyt harmittaa.:(

Historia toisti itseään! Saapelin huoltohemmo, saanu ees porttia sulettua perässään kun veti aparaattinsa sisään.URPO!

Ja toi hiton pyllynaama tuomarikin on ihan perseestä!

Ei riittäny poijjilla hyökkäysvoima tänään. Olispa ollu kutkuttava nähdä mitä olis tapahtunut jos toi eka vahinko maali olis jääny usalta tekemäti.
 
Toivottavasti Kazakstan kaatuu huomenna ja muiden pelit menee meidän kannalta suosiollisesti niin päästään jatkoon. Eihän se todennäköistä ole mutta toivossa on hyvä elää sano loinen.:)
 
minä,
Nyt harmittaa.:(
Historia toisti itseään! Saapelin huoltohemmo, saanu ees porttia sulettua perässään kun veti aparaattinsa sisään.URPO!
Ja toi hiton pyllynaama tuomarikin on ihan perseestä!
Ei riittäny poijjilla hyökkäysvoima tänään. Olispa ollu kutkuttava nähdä mitä olis tapahtunut jos toi eka vahinko maali olis jääny usalta tekemäti.
Joo mutta jos se olikin niin taitava että lätkäs kimmokkeen tarkoituksella :)
 

Yhteistyössä