Positiivisia asioita kehiin vol.2.

  • Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti
Wieruus
Mitä positiivista perheellesi, puolisollesi, lapsellesi tai itsellesi on tapahtunut lähiaikoina. Tai mikä saa noin yleensäkin mielen positiiviseksi tänään?


Omat positiiviset asiat viikonlopulta ja tänään;
- Ilmaiskirppiksen löydot lauantaina.
- Nuorimmainan oppi ajamaan ilman apurattaita viikonloppuna.
- Aurinkopaistaa= saa pyykit ulos.
- Sain laitettua olohuoneen "kukkapöytäni" järjestykseen ja siitä tuli kiva pienillä fiksauksilla kukka-astioihin ym.
- Hernekeitto porisee kattilassa hellalla päivälliselle.
 
Minun Kivoja ja positiivisia asioita viikonlopulta ja tältä päivältä:

- Ihanat kesäilmat tuli

- Pyykki kuivuu parvekkeella ihanan raikkaaksi ja nopeasti, ei tartte kaikkee viedä kuivaushuoneeseen koko ajan tai sisällä kuivattaa

- Saatiin asennettua tietokoneeseen yks juttu jonka kans pähkäiltiin kauan ja tuskaisesti

- Siskolla menee hyvin, on löytänyt uuden rakkauden ja ollaan jo vähän päästy tutustumaan uuteen mieheen

- Autettiin mun vanhempia viikonloppuna ja tuli tosi hyvä mieli kun olivat tyytyväisiä

- Nähtiin eilisen lenkeillä 2 ihanaa koiraa (pitbull ja kääpiöpinseri) ja juteltiin niiden omistajien kanssa. Siinä nyt olis 2 vahvaa vaihtoehtoa kun uusi koira jossain vaiheessa hankitaan :heart: Kivat näistä kohtaamisista teki se että meidänkin koira rauhoittui hetken päästä vaikka ensin pisti show 'n pystyyn kun toisia uroksia kohdattiin

Siinä nyt joitakin asioita mitä mieleen tupsahti =)
 
-eilen vietettiin isohkolla porukalla pojan 15 v synttäreitä,ihana tavata omia vanhempia,siskoa perheineen,veljeä...Hyvä mieli jäi päivästä!
-eilen haettiin vauvan tavarille kaappi,saa alkaa järjestelemää niitäkin pikkuhiljaa
-tänään siis pesen vauvanvaatteet ja lapottelen kuivuttua kappiin
-vaikka en kesä-tyyppinen ihmislaps olekkaan,tänään hoksasin jopa tykkääväni lämmöstä
(suunnitelmissa kotihommien jälkeen kävelylle menoa,vois moikata kaveria samalla lenkillä)
 
Lapset ovat olleet terveenä, reippaina ja ihanina. Eletään kehityksen seesteisiä aikoja.:heart:

Mies on ihana.:heart:

Mulla on kuumaa kahvia kupissa ja istun auringon paisteessa vapaapäivää viettäen.:heart:

Annoin tytön jäädä kotiin eskan sijaan. Hänen kaverilla alkoi loma ja halusivat mennä tyttöjen kesken piknikille. Ihania pikku huivipääemäntiä koreineen tuosta äsken läks.:heart:

Vanhemmat lapset koulussa vielä puurtaa, hienosti on mennyt koulun aloitus nuoremmalla ja vanhin vetelee kiitettäviä (uskomatonta!). Vielä olisi vanhimmalla yksi koe huomenna ja sitten se olis siinä.

Ihanaa kun lapset pääsevät loman viettoon. Meillä on kiva traditio kesäloman aloitukselle, sitä odotellessa.:):heart:
 
Torkuin yöllä ulkona kuistilla riippumatossa. Järven takaa nousi verenpunainen kuu ja haapalehdossa lauloi satakieli. Muuten olisin jäänyt siihen nukkumaan, mutta luodolla pesivät joutsenet pitivät niin karmeaa möykkää, että oli pakko siirtyä sisään. Silti tuosta jäi hyvin rauhallinen, seesteinen ja siunattu olo.

Löysin aamulla miehen hukassa olleen lompakon ja vielä päättelemällä, en tuurilla. :)


Käytiin aamukävelyllä tuossa vanhempieni pihassa jututtamassa äitiä, joka tyrkkäsi kirjahyllyään siivotessa löytämiäään ihania lapsuuteni kirjoja sylillisen matkaan (mm. Holly Hobbie, Fahrenheit 451 ja Vaarallinen juhannus :) ), sekä pari puista kaksinpeliä. Mennään kohta muksun kanssa kuistille pelaamaan Tammea ja Kettua ja kanaa.
 
Torkuin yöllä ulkona kuistilla riippumatossa. Järven takaa nousi verenpunainen kuu ja haapalehdossa lauloi satakieli. Muuten olisin jäänyt siihen nukkumaan, mutta luodolla pesivät joutsenet pitivät niin karmeaa möykkää, että oli pakko siirtyä sisään. Silti tuosta jäi hyvin rauhallinen, seesteinen ja siunattu olo.

Löysin aamulla miehen hukassa olleen lompakon ja vielä päättelemällä, en tuurilla. :)


Käytiin aamukävelyllä tuossa vanhempieni pihassa jututtamassa äitiä, joka tyrkkäsi kirjahyllyään siivotessa löytämiäään ihania lapsuuteni kirjoja sylillisen matkaan (mm. Holly Hobbie, Fahrenheit 451 ja Vaarallinen juhannus :) ), sekä pari puista kaksinpeliä. Mennään kohta muksun kanssa kuistille pelaamaan Tammea ja Kettua ja kanaa.
Kuulostaa todella maagiselta ja rentouttavalta tuo sinun riippumattohetki =)
Onko sulla noin ihana ihan kotona vai ootteko mökillä tms.?
 
Upeat, aurinkoiset ilmat
Kukat terassilla
Mies on saanu mut nauramaan hulluna
On saanu köllötellä päikkärit miehen kainalossa
On juotu aamu ja päiväkahveet terassilla
Tänään käyn kirjastossa
Juttelu puhelimessa tädin kanssa piristi
 
Torkuin yöllä ulkona kuistilla riippumatossa. Järven takaa nousi verenpunainen kuu ja haapalehdossa lauloi satakieli. Muuten olisin jäänyt siihen nukkumaan, mutta luodolla pesivät joutsenet pitivät niin karmeaa möykkää, että oli pakko siirtyä sisään. Silti tuosta jäi hyvin rauhallinen, seesteinen ja siunattu olo.

Löysin aamulla miehen hukassa olleen lompakon ja vielä päättelemällä, en tuurilla. :)


Käytiin aamukävelyllä tuossa vanhempieni pihassa jututtamassa äitiä, joka tyrkkäsi kirjahyllyään siivotessa löytämiäään ihania lapsuuteni kirjoja sylillisen matkaan (mm. Holly Hobbie, Fahrenheit 451 ja Vaarallinen juhannus :) ), sekä pari puista kaksinpeliä. Mennään kohta muksun kanssa kuistille pelaamaan Tammea ja Kettua ja kanaa.
*Huokaa syvään* :heart:
 
Mä oon ihan uusi täällä ja ketään ei varmaan kiinnosta mutta nyt on pakko tehdä lisäys tuohon minun listaan!!! :attn:

Saatiin nimittäin juuri tietää että meillä on muutto vajaan kuukauden päästä uuteen kaupunkiin (nykyään asutaan pikkukaupungissa, uusi asuinkaupunki sijaitsee n. 45km päässä nykyisestä) ja just sellaseen asuntoon johon haluttiinkin ja sellaselle asuinalueelle mistä uskallettiin vaan haaveilla! Just soitti vuokrayhtiön nainen ja mä hypin täällä riemuissani :D
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :LOL:
 
Mä oon ihan uusi täällä ja ketään ei varmaan kiinnosta mutta nyt on pakko tehdä lisäys tuohon minun listaan!!! :attn:

Saatiin nimittäin juuri tietää että meillä on muutto vajaan kuukauden päästä uuteen kaupunkiin (nykyään asutaan pikkukaupungissa, uusi asuinkaupunki sijaitsee n. 45km päässä nykyisestä) ja just sellaseen asuntoon johon haluttiinkin ja sellaselle asuinalueelle mistä uskallettiin vaan haaveilla! Just soitti vuokrayhtiön nainen ja mä hypin täällä riemuissani :D
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :LOL:
Oi, onnea! Sietääkin hyppiä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: emmelie
Kovasti kaivattu kuopus maksimissaan enää parin viikon odottelun päässä - huolimatta kaikesta krempasta, pahasta olosta ja mitä ikinä helvetillisen raskauden mukana tulee, on tää kaikki vaivan arvoista; ihan kohta meitä on neljä. :heart:

Mun lätkäjoukkue rapakon takana kulkee voitokasta tietä, kolmas kannu viiteen vuoteen on lähempänä ottelu ottelulta.

Tuolla paistaa aurinko ja on lämmintä!

Tuli hyvä mieli kun mies sai nukkua pitkään, nyt se heräilee super lempeänä ja nauraa mun turvonneille nilkoille. :heart:
 
HippuTAR
-Poika pääsi eskoon kesäleirille.

-Takapiha on viittä vajaa kesäkunnos.

- Tällä viikolla pitäis tulla pesutorni! Mä oon ainaki vuoden pähkäilly ton kans: ostanko tornin vai kuivaavan pesukoneen ja minkä sit niistä miljoonasta vaihtoehdosta. Ja tarviinko mä sen aivan välttämättä vai en. Nyt ei malttais odottaa että se tulee ja pääsee vihdoinkin noista olkkarissa olevista kuivaustelineistä eroon.
 
Mä oon ihan uusi täällä ja ketään ei varmaan kiinnosta mutta nyt on pakko tehdä lisäys tuohon minun listaan!!! :attn:

Saatiin nimittäin juuri tietää että meillä on muutto vajaan kuukauden päästä uuteen kaupunkiin (nykyään asutaan pikkukaupungissa, uusi asuinkaupunki sijaitsee n. 45km päässä nykyisestä) ja just sellaseen asuntoon johon haluttiinkin ja sellaselle asuinalueelle mistä uskallettiin vaan haaveilla! Just soitti vuokrayhtiön nainen ja mä hypin täällä riemuissani :D
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :LOL:
Upeeta!!!! Onneks olkoon!:flower:
 
  • Tykkää
Reactions: emmelie

Yhteistyössä