Jos selviäis, että miehes pettäis sua...

  • Viestiketjun aloittaja Ylläripylläri
  • Ensimmäinen viesti
Ylläripylläri
... toisen miehen kanssa, niin olisko se pahempi paukku vai helpompi kestää kuin toinen nainen? Ainakin mä luulen, että jos nainen pettäis toisen naisen kanssa, niin monelle miehelle se olis paljon pienempi paha kuin toinen mies. Vai mitä luulette?
 
"ap"""
[QUOTE="nella";29921472]varmaankin avioeron paikka saman tien. naisen kanssa pettämisestä saattaisi avioliittomme jollain lailla selvitäkin, vaikka vaikeaa sekin olisi.[/QUOTE]

Miksi se olis pahempi jos ois miehen kanssa pettänyt? Jos mies sanois, että on bi?
 
nooo
Jos pettäis miehen kanssa, niin eropaperit lähtis samana päivänä. En vois koskaan riittää puolisolleni. Jos pettäis naisen kanssa, niin edessä olis terapia. En eroais.
 
ap""""
Yllätti, että monien naisten reaktiot noin vahvoja. Kertokaapas miehet, että kumpi olis pahempi paukku: se että naisenne pettäis teitä toisen naisen kanssa vai toisen miehen kanssa?
 
Se olisi ainakin sillä tavalla pahempi paikka kuin naisen kanssa pettäminen että tietäisin aina et mies kaipaa naisen lisäksi jotain muutakin mitä mulla ei ois tarjota hänelle. En uskois et suhde todellakaan jatkuis sen jälkeen, ei kyllä silloinkaan jos toisen naisen kans pettäis.
 
"Heinekeeni"
Ero tulisi olisi kohde mies tai nainen. Miehen kanssa pettäminen kuitenkin ehkä pahempi koska hän ei ole milloinkaan kertout olevansa bi/homoseksuaali, eli salannut jokseenkin ison asian identiteetistään.
 
bi-pariskunta f&m
Miehen kanssa on asiasta oikein keskusteltukin. Miehelläni on tosiaan sellainen ajatus, että hän paremmin kestäisi sen, että minulla olisi sivusuhde / satunnaispano toisen naisen kanssa kuin että miehen kanssa vehtaisin. Itselleni ei olisi merkitystä mieheni kumppanin sukupuolella. Pettäminen olisi paha, se ettei mies ei kertoisi sivusuhteestaan/hairahduksestaan siinä vaiheessa kun moinen mieleen alkaa tulla, tai edes heti tapahtuneen jälkeen. Siis minulle väliä on henkisellä pettämisellä ja valehtelulla, ei seksiaktilla.
 
P.e.
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläripylläri;29921462:
... toisen miehen kanssa, niin olisko se pahempi paukku vai helpompi kestää kuin toinen nainen? Ainakin mä luulen, että jos nainen pettäis toisen naisen kanssa, niin monelle miehelle se olis paljon pienempi paha kuin toinen mies. Vai mitä luulette?
Kovasti on kokonaisuudesta kiinni.
Monen miehen, minunkin, mielestäni on vain kiihottavaa jos puoliso peuhaisi väliin naisen kanssa ja tunnen monia, jotka luvalla näin toimivat.
Kuvan kanssa, joten ei se pettämistä ole.

Sen sijaan, tiedän yhden tapauksen jossa lapsen äiti käänsi täysin takkia, hänestä tuli miestenvihaaja-telaketjufemakko-lesbo.
Ottamatta kantaa miksi näin, tuo on varmasti kipeämpi paikka miehelle kuin että armas vaimo olisi pettänyt toisen miehen kanssa.
 
hm....
Alkuperäinen kirjoittaja ap"""";29921492:
Yllätti, että monien naisten reaktiot noin vahvoja. Kertokaapas miehet, että kumpi olis pahempi paukku: se että naisenne pettäis teitä toisen naisen kanssa vai toisen miehen kanssa?
Ei sukupuolella ole mitään väliä. Miksi ihmeessä olisi?
 

Yhteistyössä