Hakutulokset

  1. miritsu

    Minkä kokoisia vaatteita teidän 1- vuotiaat käyttävät?

    meillä käytetään vallan 98cm noilla kaksosilla.
  2. miritsu

    Lasten punkasta..

    häh,mikä punkka.punkka on sänky.
  3. miritsu

    nukkuuko muitten 3 vuotiaat

    tunnin verran korkeintaan.
  4. miritsu

    koska teidän vauvat ovat oppineet istumaan?

    5kk on ollu kaik muksut istuessaan,mut ei kai ny tos fysioterapiasta mitään haittaakaan oo?
  5. miritsu

    Syömishäiriöisiä tai ex-syömishäiriöisiä äitejä täällä?

    harmi kun olet vasta "terveen" kirjoissa,sulla on pitkä tie edessä että pääset "kuiville" ihmisten kirjoihin. tsemppiä sulle toivon että pääset jossain vaiheessa tuosta vaiheesta yli. ööö,tää ei oo vi..tuiluu...vaikka mun kirjoitus kuulosti jonkun verran armottomalta. ite oon sairastanut...
  6. miritsu

    Mitä mieltä nimestä?

    entinen isännöitsiä...moro dick! ihan mulukku tyyppi.
  7. miritsu

    Mitä teidän taaperonne tekee

    1vee pojat taputtaa käsiään ja hihkuu innostuneena,ja välillä näyttelevät innostuneena kieliään. 3vee poika nauraa ja hihkuu. väsyneenä 1veet puree ja 3vee juoksee ja riehuu.
  8. miritsu

    Katsokaapas ja kommentoikaa

    musta toi oli selkee ja kivasti suunniteltu..
  9. miritsu

    Tekeekö kukaan ite vaatteita?

    teen melkeen kaikki vaatteet lapsillemme ja tuttavien lapsille.
  10. miritsu

    ei kukaan tulis lapsenvahdiksi??

    mulla oli kaksoistytöt mukana aikoinaan ku olin alapäänäytillä.neuvolalääkärin huoneessa oli lelulaatikko millä tytöt leikkivät jä lääkäri laitto semmosen sermin eteen. jälkeenpäi sanottiin vaa lääkärin kanssa tytöille että lääkäri vaan kattoi miten pikkuveljet voi siellä masussa.
  11. miritsu

    G: Parasta SINUSSA? (ulkonäössä)

    huulet kaula ja kädet on ollu aina kovasti kehuttuja,ja kaunis hymy.
  12. miritsu

    Ensimäinen valvottu yö takana.. =/

    joo meilläkin pojat oikeen nytkähtää jaq itkee yskän jälkeen,ihan ilmiselvästi yskiminen sattuu. meillä on aika vasta iltapäivällä mutta päästiin sentäs tk puolelle eikä päivystykseen.
  13. miritsu

    Ensimäinen valvottu yö takana.. =/

    mun kaksoispojat on ollu räkäsiä viikon verran ja eilen illalla nous molemmille kuume,aamulla varasin tk ajan ku rupes mietityttämään poikien yskä. yskä on semmonen omituisen kumea keuhkoista lähtevä.... lähtekää tekin vaa lääkäriin näytille.
  14. miritsu

    ihmiset joilla on erityisruokavalio...vaaditteko

    siis joo,minä pyydän yleensä jo kutsukorteissa ilmoittamaan ruokavaliostaan isommissa juhlissa,mutta jos meille tulee joku muuten vaan kylään niin yleensä tunnen ihmisen jo niin hyvin että tiedän myös ruokavalion. ja yleensää pyrin tekemään myös erityisruokavalioiselle omatekemää niinku muillekkin.
  15. miritsu

    hui, ei kai se ole jotenkin pervoa

    öö,noin mäkin oon aina tehny...en usko vauvan muistavan tuota enään aikuisena :laugh:
  16. miritsu

    ihmiset joilla on erityisruokavalio...vaaditteko

    ei mulla kyllä erityisruokavaliota oo mutta minä pidän aina huolen siitä että on aina myös jotain erityisruokavalioiselle pöydässä. ei välttis yhtä paljon kun muille mutta sentään jotain.
  17. miritsu

    "lensinpäs" eilen miehen sukulaisten mökiltä ulos

    kauan olit tuntenut miehen?
  18. miritsu

    Nukkuuko kaikki vai miks näin hiljasta?

    kaunis ilöma ni kaik on pihalla,mä täällä ainakin yörin nyt viel hetken ku 1vuotiaat nukkuu päiksyi ja 3vuotias rupee nyt väsymään päikkäreille. ja 4vuotiaat leikkii terassilla poneilla.
  19. miritsu

    mitä tonnikalasta? :)

    tonnikalarisotto :p
  20. miritsu

    Pyyhkiikö teillä pojat pippelinsä pissaamisen jälkeen?

    öö,meillä ravistelee vaa pippelinsä.

Yhteistyössä