ei kukaan tulis lapsenvahdiksi??

Pitää mennä neuvolalääkärille ja en haluis ottaa poikaa mukaan kun joutuu sinne menee ketarat levälleen, mut kai se on pakko kun ketään ei saa kattomaan..

kai siellä on joskus ollu jollain muullaki lapsi mukana.... :/
 
mulla oli kaksoistytöt mukana aikoinaan ku olin alapäänäytillä.neuvolalääkärin huoneessa oli lelulaatikko millä tytöt leikkivät jä lääkäri laitto semmosen sermin eteen.
jälkeenpäi sanottiin vaa lääkärin kanssa tytöille että lääkäri vaan kattoi miten pikkuveljet voi siellä masussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Eikö 04 syntynyt pärjää odotushuoneessa sarjakuvan kanssa hetken?
voi kuule...jos sen sinne jättäis ni ei poikaa enää siinä olis...se kun näkis jotain mielenkiintosta ni lähtis painelee ihan omia teitään
ok, no siinä tapauksessa :D
Meillä neiti vähän rauahllisempi tapaus joka pysyi odotushuoneesaa itsekseen aikoinaan, kun olin samassa tilanteessa.

Eikös siellä tutkimushuoneessa sitten ois jotain väliverhoa?
 
Epuli harmaana
Meidän neuvolassa on semmoinen systeemi että toimiston työntekijä kattoo toisten lasten perään tarvittaessa odotushuoneessa sen aikaa että äiti pääsee rauhassa näytille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Eikö 04 syntynyt pärjää odotushuoneessa sarjakuvan kanssa hetken?
voi kuule...jos sen sinne jättäis ni ei poikaa enää siinä olis...se kun näkis jotain mielenkiintosta ni lähtis painelee ihan omia teitään
ok, no siinä tapauksessa :D
Meillä neiti vähän rauahllisempi tapaus joka pysyi odotushuoneesaa itsekseen aikoinaan, kun olin samassa tilanteessa.

Eikös siellä tutkimushuoneessa sitten ois jotain väliverhoa?
en tiiä kun en oo käyny..juu toi ei tosiaan oo mikää rauhallisin tapaus...tai sit saattais ruveta huutaa kurkku suorana kesken kaiken.


äskön tossa pojalle puhuin ja sanoin että siellä setä kattoo miten pikkuveikka voi, ja poika tokas sitte siihen että hää meinaa kysyä sedältä millon pikkuveikka syntyy :LOL:

ja sit kyseli vaan et onks siel leluja, sanoin et on mut et hänen pitäis istuu nätisti leikkimässä...katotaan nyt miten käy..

mut tykkääkö se lääkäri sit huonoo ku on laps mukana???
 

Yhteistyössä