mitä tonnikalasta? :)

vieras
Mä teen sellasta tonnikalariisivuokaa. Raakaa riisiä vuokaan sekaan pilkottua purjoa ,herkkusieniä , paseerattua tomaattimurskaa ja tonnikalaa tomaattikastikkeessa. Päälle juustoraastetta. Tarjoilen sen omena -punajuuriraasteen ja raejuuston kera.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä teen sellasta tonnikalariisivuokaa. Raakaa riisiä vuokaan sekaan pilkottua purjoa ,herkkusieniä , paseerattua tomaattimurskaa ja tonnikalaa tomaattikastikkeessa. Päälle juustoraastetta. Tarjoilen sen omena -punajuuriraasteen ja raejuuston kera.
hei tää kuulosti hyvältä :p
lisäks mul olis vajaa purkki pippurituorejuustoo kaapissa :p
tonnikalat on vedessä ja purjoo ei löydy mut sipulia kyllä, tomaattimurskaa on..
auttakaas mua räätälöimään hyvä ohje määrineen? :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä teen sellasta tonnikalariisivuokaa. Raakaa riisiä vuokaan sekaan pilkottua purjoa ,herkkusieniä , paseerattua tomaattimurskaa ja tonnikalaa tomaattikastikkeessa. Päälle juustoraastetta. Tarjoilen sen omena -punajuuriraasteen ja raejuuston kera.

Tämän ruoan ohje: ½ purjo 2tlk herkkusieniä 2 tl valkosipulimurskaa , 7 tlk tonnikalaa tomaattikastikkeessa , 1rkl sitruunapippuria 2 rkl timjamia 1 rkl suolaa , (3rkl soijakastiketta) , 1litra kaura-riisisekotetta 4 tlk tomaattimurskaa 9 dl vettä , 4 dl juustoraastetta On tosi iso ohje että varmaan puolikas riittää. Kaikki ainekset vuokaan ja sekoitus. Päälle juustoraaste ja uunissa225 asteessa 50-60min.
Siitä vaan rohkeasti ohjetta muuntelemaan aineksilla joita kaapeista löytyy :)
 

Yhteistyössä