Hakutulokset

  1. O

    G: kuinka paljon olit auki synnärille mennessä ja kaunko siitä hetkestä meni kun vauva syntyi?

    eka 0cm ja meni n.23h et synty!kuopus 8cm ja meni n.45min ku synty :laugh:
  2. O

    70-luvulla syntyneet päivähoidossa olleet:miten kokemanne vaikutti teihin?

    mä ollu ekan kerran hoidos reilu 1vko vanhana ku äiti meni töihin :'( siitä se sit jatkuki ensi kodinhoitaja oli meillä ja siitä sit perhepäivähoitajal ei kai sen suurempia traumoja jääny o :xmas:
  3. O

    Moneltako teille tulee päiväposti?

    hyvinki tossa viim,10 o laatikos tälläi talvel ja kesäl välist jo ennen 9:sää :D
  4. O

    mites teidän

    nii,mut mä joudun AINA siivoo ton huonee...ukko ei o sitä kertaakaa siivonnu eikä edes auta |O poika tulee innokkaasti auttaa eli laittaa yhen lelun koppaa ja sit alkaa leikkii/sekottaa ja mun halut siivota loppuu siihe |O
  5. O

    mites teidän

    4v pojat eli jos sanot et nyt siivoomaa huonetta(omaansa)ni meneekö vai rupeeko jänkkää vastaa?ja käskettekö siivota ylipäänsä ton ikäste??ku meil mies sanoo et vaadin liikaa :/ jos mä siivoon sen huoneen nyt ni se o 10min pääst samas kunnos ja voin sanoo et vituttaa ihan kympillä ja sen takia...
  6. O

    Mitä raskauden toisessa neuvolassa tapahtuu? Otanko miehen mukaan?

    mulla ollu joka ikinen kerta äippä neuvolas ja lasten neuvolas(kuljettajana) :laugh:
  7. O

    KIPEIN MUISTONNE?

    mummun kuolema v-89,kaverien itsemurhat v-97 ja 99,koiran kuolema v-07 :'(
  8. O

    G: Oletteko sekstailleet tämän nimisten kanssa:

    jokaseen en :saint:
  9. O

    G: kamalin /ällöin asia lapsenhoidossa

    siivota 3v8kk ikäsen paskoja monta kertaa päiväs ja tasan sielt mist ei pitäis :$ :snotty: esim.kylpyamme,housut ja lattia |O |O
  10. O

    Huonepeliä

    täält tulee kans yks kaveri jos peli löytyy :D
  11. O

    etitääs joku hyvä huonepeli?? =)

    jokseenki sanoisinko et en ymmärrä yhtää mitää!
  12. O

    Missä sinulla on lapsesi vakuutus?

    tapiolas,mut eipä o laskuja sen ensimmäise jälkee näkyny :/ no ei toi esikko sairastakkaa et sen puolee ihan turha :laugh:
  13. O

    Aika ihmeellistä kun molemmat s kauppoja ja silti prisma on halvempi

    ai meil o s-market halvempi ku prisma :D tosin vaik olis muutaman sentin halvempaa ni ei olis järkee lähtee ajaa prismaa ku s-market lähempänä :laugh:
  14. O

    alesta

    :attn: ei kukaa o käyny kaupoilla?
  15. O

    alesta

    vieläkö on hyvät alet??onko porissa missää pojille mitää ja nimenomaa pienille alle 120cm pojille?jos joku tietää...tarvis huomen men kattelee!
  16. O

    poika meinas kuristuu

    meil o jo olkkarissaki kotiteatteri et ei voi siirtää!ja mä en yhtää tykkää muutenkaa noist kaiuttimist ym.,mut minkäs teet!on niit varmaa paljo huonompiaki isiä(palstaa lukeneena)..ei toi vedä koskaa kännejä,ei polta ei lyö,ei huuda ja ei petä :) no kyllähä sitä nyt kiukuspäissää tulee...
  17. O

    poika meinas kuristuu

    ku ymmärtäiski...nyt mutisee tuol et hän myy ne huomenna pois...se o just tollanen AINA |O
  18. O

    poika meinas kuristuu

    no se tuli jo etten voi käräyttää ja ton kaa o turha yrittää keskustella täst asiasta!
  19. O

    poika meinas kuristuu

    siis mihkä mä sen siirrän ku ei siel o tilaa ku niitä hiton johtoja o joka seinäl mis tilaa,yhel seinäl senkki(sen pääl tv eli ei voi siirtää)ja yhel koko seinän levynen vaatekaappi(ei voi siirtää)!!!täs o tarkotus ihan parin kk sisäl alkaa tekee kuopuksel omaa makkaria ja sinne ei tu yhtää...

Yhteistyössä