poika meinas kuristuu

uskon
vaan pelästynyt ja nyt syyttää itseään ja on sen takia myymässä niitä pois, joka on ihan hyvä vaihtoehto jos ei osaa koteloida niitä turvallisiksi. Aika erikoista toisaalta, että kauhistelet, moitit miestäsi ja kun täällä yhdytään niin sanot, että hyvä isä se on kaikin puolin. Ps. hyvä isä tai ihminen ei aja kännissä MITÄÄN! Tämä on kyllä aivan selvä asia.
 
kummissaan
Miksi on kotiteatteri makuuhuoneessa? Eihän sitä voi kunnolla edes hyödyntää (katsella leffoja )kun lapsi nukkuu samassa huoneessa? Eikö niitä pömpeleitä voi laittaa olkkariin? Makuuhuoneessa ei mun mielestä tarvitsis olla mitään ylimääräistä (ei edes telkkua ) keräämässä pölyä.
 
enni
no en minäkään tollasta hyväksi isäksi nimittäis, joka pyyntöjen jälkeenkään ei poista vaaratilannetta lapsen luota, ja kun se vielä sattuu, niin suuttuu. Ihan sama säikähtikö itekin vai ei, mutta eihän nyt perkule noin toimita
 
meil o jo olkkarissaki kotiteatteri et ei voi siirtää!ja mä en yhtää tykkää muutenkaa noist kaiuttimist ym.,mut minkäs teet!on niit varmaa paljo huonompiaki isiä(palstaa lukeneena)..ei toi vedä koskaa kännejä,ei polta ei lyö,ei huuda ja ei petä :) no kyllähä sitä nyt kiukuspäissää tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo!tietää et saan kauheet kilarit ku pelästyn et ei mun tarvi anteeks pyydellä :whistle:
 

Yhteistyössä