Hakutulokset

  1. O

    poika meinas kuristuu

    no toi ukko nyt sattuu vetää herneet erittäin syväl nenää jos sen kotiteatteri laitteita syytetää jostai...se o tasan mun vika et tääki pääs tapahtuu!siinä ittes ei koskaa o mitää vikaa |O
  2. O

    poika meinas kuristuu

    siis tottakai toi ukko niitä vahtii,mut jos jotai sattuu ja itku tulee ni aina se oon minä ku lohdutan...hyvä isä se kaikin puolin o,mut kotona sil ei o välittävää isää ollu ja sen huomaa!!
  3. O

    poika meinas kuristuu

    no ei mee makkaris saa muual ku joka seinäl roikkuu niit helvetin johtoja...ennen ei oo siihe yltäny,mut nyt ku oppinu nousee seisoo :'( :'( mun paikat hakkaa vieläki...poika tuol ilosena touhuu...väsymyksestä tietookaa enää :heart:
  4. O

    poika meinas kuristuu

    vitut se mikää järkyttyny ollu....sitä ei ton taivaallista kiinnosta mitä sen lapsil tapahtuu tai ei tapahdu :'( no jäljet o kaulas,mut toivottavasti ei jää pysyvästi...kivat selittelyt sit kaikil :'(
  5. O

    poika meinas kuristuu

    eli oli jo omassa sängyssään menos nukkuu ja luulinki et nukku jo kunnes yhtäkkiä alko ihan silmitön huuto...juoksin sekunni sadasosas ja siel se raukka sängyssä kaiutinjohto n.5krt kaulan ympäri |O |O :'( :'( ja olen tol ukol sanonu sen...

Yhteistyössä