Hakutulokset

  1. O

    Huonepeli!

    no lappu tai pala aivan sama mulle :laugh:
  2. O

    Huonepeli!

    missä se yks lappu on??
  3. O

    Huonepeli!

    multa puuttuu 2 palaa siit taulusta!
  4. O

    Huonepeli!

    läpi molemmat
  5. O

    Huonepeli!

    olisko muita pelejä? :D
  6. O

    mitäs nyt

    no en mä niitä ala herättää...nukkukoot jos väsyttää :laugh: taitaa vaa kuopuksel men päivärytmi sekasi ku yleensä jo 10:nelt menee päikkäreil :whistle:
  7. O

    mitäs nyt

    mikähä nyt o ku esikoinen o nukkunu nyt 11h ja kuopus koht 13h :/ harvemmi ne ainakaa yli tota 11h nukkuu ja ainakaa näin kivalla ilmalla ku aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta B) vieläkö teillä muilla lapset nukkuu??
  8. O

    G:Kuinka usein käyt viihteellä? koska kävit viimeksi?

    ai mää vai no tota viimeks helmikuus ja sitä enne en edes muista :ashamed:
  9. O

    Siis Turkilmaksen poika painoi syntyessään yksin sen

    mä aikanani vakuutin ja vannoin etten esikoista isompaa synnytä(paino 2765g)oli sen verta tuskaa ku viel valvonu 2päivää,mut niin vaa kuopus tuli luomuna ja paino 3320g :laugh: ja oli nii helppo ja nopee etten ees tajunnu et synty jo!onnea vaa kaikille n.5kg synnyttäjil...ei olis musta ehkä siihen!
  10. O

    Miksi mun mies, tuleva isä ei kerro raskaudesta kellekään?

    älä välitä...mun koko suku tienny paaaaljjjjjjjjjooooooooooonnnnnnnn ennen miehen sukua ku mies ei oo suostunu kertoo(esikoisest kerto rv 22 ja kuopuksest rv18 ja huom.mun suku tienny jo rv 9 :laugh:
  11. O

    jos paketin vie perjantaina matkahuollon kyytiin, niin koskahan se mahtaisi olla perillä??

    maanantaina tai tiistaina!ainaki meil ku ollaa lähetetty toisel puol suomeeki välil :)
  12. O

    Herttinen,on sitte kelvannu mun tytön vaatteet jollekkin..

    mä sain viimeks lasten vaatteista 15?vkos ja hinnat oli 0,10-2? et tääl ei kauppa kannata :o onnea vaa hyvästä myynnistä ;)
  13. O

    Oisko taas ylläriyv:n paikka

    mullekin :saint:
  14. O

    Ehdottakaa meille joku hyvä leirintäalue!!!

    menkää tampereel särkkiksee,mut yövytte ehdottomasti taulaniemessä teiskossa B) aivan yli-ihana paikka!
  15. O

    kaverista(tai mikä lie)

    tuskin o kaverin miehen sisko hommannu mitää hoitajaa(ikää n.20v ja sen porukat ei tasan vahdi yhtäkää lasta!ehkä mä sit alan vihjailee etten tuu jos lapset mukana jne.oon jopa yrittäny saada lauantaisin lähtee kaupunkii ku sen ukkoki kaiketi kotona,mut ei ku lapset mukana!!olis se kiva puhua...
  16. O

    kaverista(tai mikä lie)

    mulla siis tasan 2 kaveria(oikeesti ei muita)toisen kaa nähdää n.kerra 1-2kk aikana ja sillon mennää ilman lapsia shoppaa...nähdään siis yleensä nii et isät voi ol lasten kaa,mut tää toinen haluu nähdä joka vko ja tähän asti oon sitä sietäny,mut tänää meni hermot ku näin sen miehensä siskon kaa...
  17. O

    Siis kuka oikeesti syöttää perheelleen noita valmisruokia tai puolivalmiita?

    :wave: meil syödää kyl aika usein...mm pizzaa,hamppareita,lasagnea ja valmis aterioita :whistle: ja ihan yhtä usein kyl sit myös tehdää ihan perunaa,kastiketta ja salaattia :D
  18. O

    apua(ihottumasta)

    ei suostu juomaa tavallista maitoa :/ koitettu o puolet ja puolet ja pelkästää ei huutaa vaa nii kauan et saa semperiä :laugh: elikkäs otan puheeks torstaina neuvolas ton allergia mahdollisuuden :)
  19. O

    Onkos jotain vatsatautia liikkeellä???

    on liikkeel ja tarttuu ku vilpirutto :snotty: tääl oksensi ensi tytärpuoli,sit anoppi,minä,isäntä ja kuopus ja lensi kyl toisestaki päästä :snotty: |O :x esikoinen säästy tältä taudilta,mut se ny o muutenki sitkee ku mikä eikä o edes flunssaa sairastanu :laugh:

Yhteistyössä