Herttinen,on sitte kelvannu mun tytön vaatteet jollekkin..

Mulla kirppis pöytä ollu alle viikon vasta ja oon saanu tyttöni vaatteista jo lähes 200e alle viikossa :eek:

H&M vaatteita kaikki pääosin.Ihanaa että saa pois turhat,jaksaiskohan sitä vielä viikolla jatkaa myyntiä,tosi hyvin on kyllä menny kaupan.

Hinnat laitoin 0,50-4e vaatteisiin ja kallein tuote on Reimatec haalari 25e (hyvä) ja sitte Hello Kitty yms.tytön välikausi takit laitoin 5-10e hinnaksi.

Ei tarvi paljon kyllä kotiin tavaraa tuoda,ihanaa!! =) =)

*Tää marssii huomenna noutamaan rahat ja ostaa kaapin täydeltä ruokaa* =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Mulla kirppis pöytä ollu alle viikon vasta ja oon saanu tyttöni vaatteista jo lähes 200e alle viikossa :eek:

H&M vaatteita kaikki pääosin.Ihanaa että saa pois turhat,jaksaiskohan sitä vielä viikolla jatkaa myyntiä,tosi hyvin on kyllä menny kaupan.

Hinnat laitoin 0,50-4e vaatteisiin ja kallein tuote on Reimatec haalari 25e (hyvä) ja sitte Hello Kitty yms.tytön välikausi takit laitoin 5-10e hinnaksi.

Ei tarvi paljon kyllä kotiin tavaraa tuoda,ihanaa!! =) =)

*Tää marssii huomenna noutamaan rahat ja ostaa kaapin täydeltä ruokaa* =)

Etten vaan olisi just ostanu sun pöydästä.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnipoika:
mä sain viimeks lasten vaatteista 15?vkos ja hinnat oli 0,10-2? et tääl ei kauppa kannata :eek: onnea vaa hyvästä myynnistä ;)
No oho.Mä laitoin yhdelle kirpparille jossa mulla ei ennen oo paikkaa ollu,kaveri kanssa myi siellä eikä saanu kun hädin tuskin omansa pois joten en todella odottanu tällästä myyntiä!

Mähän sain niistä paremmin kun huuto netissä :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Mulla kirppis pöytä ollu alle viikon vasta ja oon saanu tyttöni vaatteista jo lähes 200e alle viikossa :eek:

H&M vaatteita kaikki pääosin.Ihanaa että saa pois turhat,jaksaiskohan sitä vielä viikolla jatkaa myyntiä,tosi hyvin on kyllä menny kaupan.

Hinnat laitoin 0,50-4e vaatteisiin ja kallein tuote on Reimatec haalari 25e (hyvä) ja sitte Hello Kitty yms.tytön välikausi takit laitoin 5-10e hinnaksi.

Ei tarvi paljon kyllä kotiin tavaraa tuoda,ihanaa!! =) =)

*Tää marssii huomenna noutamaan rahat ja ostaa kaapin täydeltä ruokaa* =)

Etten vaan olisi just ostanu sun pöydästä.. :D
Mistä kirpparilta ostit...? :whistle: Läkeuden shoppikselta..? :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä