kaverista(tai mikä lie)

mulla siis tasan 2 kaveria(oikeesti ei muita)toisen kaa nähdää n.kerra 1-2kk aikana ja sillon mennää ilman lapsia shoppaa...nähdään siis yleensä nii et isät voi ol lasten kaa,mut tää toinen haluu nähdä joka vko ja tähän asti oon sitä sietäny,mut tänää meni hermot ku näin sen miehensä siskon kaa kaupungil ilman lapsia(oon monesti yrittäny et mentäs ihan kaksistaa,mut aina sil ollu lapset mukana vaik viel edellisen pvän vannoo et niil hoitopaikka)no okei tää pienempi o nyt 3vko vanha(en ymmärrä miten jättää nii pienen hoitoo...eikä o isänsä kans ku päivät töis)!mitä mieltä miten ilmasen asian et mua sieppaa et muitten kaa pääsee ilman lapsia,mut mun ei???siis hoidan omat lapset hoitoo ja sit toi tulee kiljuvan lapsensa kans ku mä haluisin rentoutua :ashamed: |O en haluis suututtaa,mut en kyl aina jaksa esittää et ei haitta ku sil kiljuva lapsi mukana(ku oikeesti ottaa aivoon) :'(
 
Mun kaverilla kesti ehkä vuosi tajuta että mä en halua lähtee sen kans kauppaan vahtiin sen lapsia. Pikku hiljaa vihjailemalla... Tai sit aina ennen ku menee nii soittaa ja kysyy onko lapset mukana. Ja jos on nii sit vaan kysyy et eikö sulla ollukaan hoitajaa... no voi voi, ei me sit voida mennä/voi voi, en mä sit tuu.
 
Jospa miehensä sisko oli järkännyt hoitajan lapsille? Mut juu en mäkään jaksaisi, jos itselläni olisi lapset hoidossa, vahtia/kuunnella silloin kaverin lapsia, sama se silloin olisi ottaa oma/omatkin mukaan.
 
tuskin o kaverin miehen sisko hommannu mitää hoitajaa(ikää n.20v ja sen porukat ei tasan vahdi yhtäkää lasta!ehkä mä sit alan vihjailee etten tuu jos lapset mukana jne.oon jopa yrittäny saada lauantaisin lähtee kaupunkii ku sen ukkoki kaiketi kotona,mut ei ku lapset mukana!!olis se kiva puhua ihan aikustenki juttuja joskus ilman lapsia mee 3v6kk o ainaki sellanen hölösuu et kertoo kaiken ja vähän muuttelee juttuja :whistle: kaverin tytöl o viel ihan hirvee uhma/mustasukkanen et huusi viimekski ku oltii ni n.2h suoraa huutoo ja mä yritin lohduttaa ku kaveri jätti keskel tietä makaa(ikää neidillä 2v) |O
 
Riivis hrmaana
Mulla sama vähän sama juttu.
Mä toivoisin joskus pääseväni ystäväni kanssa ihan aikuisten kesken kahville, jutella aikuisina, eikä koko aikaa seurustella puheripulisen 5v:n kanssa.
Mulla meinaa mennä hermo jossain vaiheessa ku se koko ajan vatii sitä huomiota siinä eikä oikeesta keskustelusta tahdo tulla mitään.
 

Yhteistyössä