Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minun piti mennä jo pois, mutta ♥ Henna ♥ ihana, en saa sua pois mielestäni. En mahda sille mitään. Voi että minä niin toivoisin, että voitais taas puhua niin kuin ennenkin. Haluaisin saada jutella nämä kaikki tunteet sulle kahdestaan. Mahdatkohan sinäkin ajatella minua?
 
vierailija
Miten te voitte vuosia ja vuosia haikailla yhden ihmisen perään,
vaikkette oo koskaan suurin osa kaipaajista keskenänne panneet kertaakaan ettekä sen värkeistä tai seksitaidoista mitään tiedä sen koommin?
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Oikein paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Tarttuisin tassuusi ja pitäisin siitä aina kiinni. 🥰
Mulla on näkö huonontunut lisää. 😒
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Miten te voitte vuosia ja vuosia haikailla yhden ihmisen perään,
vaikkette oo koskaan suurin osa kaipaajista keskenänne panneet kertaakaan ettekä sen värkeistä tai seksitaidoista mitään tiedä sen koommin?
Mulla on vaihtunut useamman kerran vuosien aikana. Hetken kutakin ja kun ei etene niin menen eteenpäin. Tällä hetkellä on tavallaan kaksi kaivattua. Voi olla, että tämä suklaasilmä vie voiton, kun on irl yhteys häneen. Aiempi oli vain sellainen hetkellinen. Yksi aiempi oli useamman vuoden enkä tiedä miksi jäi niin pitkäksi aikaa mieleen. Asia ei kuitenkaan edennyt, joten sai olla. Onhan näitä kivoja miehiä tullut vastaan. Omalla kohdallani on kyse siitä, ettei toinen ole ollut kiinnostunut niin juuri sillä hetkellä jäänyt sitten menneisyyteen. Olen kyllä tehnyt tunteeni selviksi. Jälkikäteen on turha tulla nurkumaan mitään, jos mieli on muuttunut. Tuntuisi liian tyytymiseltä silloin. Aika sama, kun aikoinaan muutamat eksät otti yhteyttä myöhemmin. Yksi jopa olikohan 7-vuotta erosta. Mikä on mennyttä on mennyttä. Eipä silleen menneisyydessä ole ihmisiä, joita kaipaisin. Nämä on tällaisia aktiivisia kaipauksia. Yksi vain ollut pidempi vuosia. Kai se on raja siinä, että ottaa selvää tuleeko mitään vai ei. Jos vaan haaveilee yrittämättä jää kaipaamaan pidemmäksi aikaa. Kun sitten ottaa yhteyttä ja vastaanotto on epäsuopea niin helposti siitä pääsee irti. Turhaa ja tyhmää jäädä haaveilemaan ihmisestä, jota ei kiinnosta.
 
vierailija
”Lasten ummetus lisääntynyt merkittävästi – Lääkäri: Vaiva voi pyörittää perheen koko arkea”

Joillakin ksylitolipastillit aiheuttaa kyseistä vaivaa, huomasin joskus itse kun tuli syötyä. Ja näitähän vedetään joka lapsiperheessä nykyään. Olisin kommentoinut mutten jaksa kirjautua, joku muu vois.🙂😀
 
vierailija
”Lasten ummetus lisääntynyt merkittävästi – Lääkäri: Vaiva voi pyörittää perheen koko arkea”

Joillakin ksylitolipastillit aiheuttaa kyseistä vaivaa, huomasin joskus itse kun tuli syötyä. Ja näitähän vedetään joka lapsiperheessä nykyään. Olisin kommentoinut mutten jaksa kirjautua, joku muu vois.🙂😀
Eikös niissä ole päinvastainen vaikutus? Laksatiivisia vaikutuksia?
 
vierailija
Seuraan jonkinverran sometyyppejä ja sit näistä tietyistä tulee sellanen fiilis (tai aika monistakin), että ajatukset pyörii koko ajan rahassa. Niin onkohan se oikeasti noin, jotenkin vähän ankeaa ehkä. No, sellanen vaikutelma tulee. Ite tykkäisin tilanteesta ettei rahaa oikeastaan tarttis ajatella.
 

Yhteistyössä