poika meinas kuristuu

eli oli jo omassa sängyssään menos nukkuu ja luulinki et nukku jo kunnes yhtäkkiä alko ihan silmitön huuto...juoksin sekunni sadasosas ja siel se raukka sängyssä kaiutinjohto n.5krt kaulan ympäri |O |O :'( :'( ja olen tol ukol sanonu sen kuuskymmentä miljoonaa kertaa et onko sen kaiuttimen pakko ol just siin pinnikse yläpuol ja juu on kuulemma |O |O no heitin sen kaiuttimen hevon kuusee ja huusin nii paljo ku ääntä lähti ja arvatkaa mitä tekee ukko???veti hernepellon nenää heitti dvd soittimen lattial ja veti ajovarusteet pääl ja lähti motskaril ajelee...jopa kaljaa juonu |O |O |O SAATANA TAAS TULI TODISTETTUA ET UKOL NOI VITUN KOTITEATTERI LAITTEET TÄRKEEMMÄT KU OMAT LAPSET :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnipoika:
eli oli jo omassa sängyssään menos nukkuu ja luulinki et nukku jo kunnes yhtäkkiä alko ihan silmitön huuto...juoksin sekunni sadasosas ja siel se raukka sängyssä kaiutinjohto n.5krt kaulan ympäri |O |O :'( :'( ja olen tol ukol sanonu sen kuuskymmentä miljoonaa kertaa et onko sen kaiuttimen pakko ol just siin pinnikse yläpuol ja juu on kuulemma |O |O no heitin sen kaiuttimen hevon kuusee ja huusin nii paljo ku ääntä lähti ja arvatkaa mitä tekee ukko???veti hernepellon nenää heitti dvd soittimen lattial ja veti ajovarusteet pääl ja lähti motskaril ajelee...jopa kaljaa juonu |O |O |O SAATANA TAAS TULI TODISTETTUA ET UKOL NOI VITUN KOTITEATTERI LAITTEET TÄRKEEMMÄT KU OMAT LAPSET :'( :'( :'( :'( :'( :'(
:hug: :'( Luultavasti ukkosi reaktio johtui osittain ainakin siitä, että pelästyi itsekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnipoika:
eli oli jo omassa sängyssään menos nukkuu ja luulinki et nukku jo kunnes yhtäkkiä alko ihan silmitön huuto...juoksin sekunni sadasosas ja siel se raukka sängyssä kaiutinjohto n.5krt kaulan ympäri |O |O :'( :'( ja olen tol ukol sanonu sen kuuskymmentä miljoonaa kertaa et onko sen kaiuttimen pakko ol just siin pinnikse yläpuol ja juu on kuulemma |O |O no heitin sen kaiuttimen hevon kuusee ja huusin nii paljo ku ääntä lähti ja arvatkaa mitä tekee ukko???veti hernepellon nenää heitti dvd soittimen lattial ja veti ajovarusteet pääl ja lähti motskaril ajelee...jopa kaljaa juonu |O |O |O SAATANA TAAS TULI TODISTETTUA ET UKOL NOI VITUN KOTITEATTERI LAITTEET TÄRKEEMMÄT KU OMAT LAPSET :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Aikamoinen ukko sulla
:eek: :x

Onneks pojalle ei käyny sen kummemmin :hug:
 
no ei mee makkaris saa muual ku joka seinäl roikkuu niit helvetin johtoja...ennen ei oo siihe yltäny,mut nyt ku oppinu nousee seisoo :'( :'( mun paikat hakkaa vieläki...poika tuol ilosena touhuu...väsymyksestä tietookaa enää :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onnipoika:
vitut se mikää järkyttyny ollu....sitä ei ton taivaallista kiinnosta mitä sen lapsil tapahtuu tai ei tapahdu :'( no jäljet o kaulas,mut toivottavasti ei jää pysyvästi...kivat selittelyt sit kaikil :'(
Mistä tiedät, ettei järkyttynyt, siis sinun miehesi?

Jos ei järkyttynyt, miksi ihmeessä olet lisääntynyt moisen sian kanssa?
 
mam
Mun mielestä on todella kummallista, että aikuinen ihminen ottaa nokkiinsa siitä että hänen laitteisiin kosketaan. Todella ihmeellista sekin että lapsen uluttuville jätetään johtoja. Viisastukaa nyt molemmat vahingosta ja siivotkaa koti lapsi ystävälliseksi.
 
Hui onneks ei mitään sattunu!!! Toivottavasti mieskin tajuais siirtää ne nyt muualle...

Meillä kerran miehen mummolassa tyttö oli yläkerrassa nukkumassa ja itkuhälytin päällä. Ähinää kuulu ja lähin sit kattomaan. Oli tippunu sellanen pallo magneettilamppu sänkyyn, kun oli pyöriny ja varmaan käsi tai jalka osunu lamppuun. Oli kans niiden johtojen kanssa sekasin siellä. Onneks ei ollu osunu päähän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja onnipoika:
no toi ukko nyt sattuu vetää herneet erittäin syväl nenää jos sen kotiteatteri laitteita syytetää jostai...se o tasan mun vika et tääki pääs tapahtuu!siinä ittes ei koskaa o mitää vikaa |O
Miks se pinnasänky sit oli siinä? Okei, tyhmä ukko jos ei kaiutinta voinu siirtää, mut etkö sä fiksumpana ois voinu siirtää pinnasänkyä.
Siis tämä ei ole syyttävä sormi vaan ihan vaan uteliaisuutta esitetty kysymys
siis mihkä mä sen siirrän ku ei siel o tilaa ku niitä hiton johtoja o joka seinäl mis tilaa,yhel seinäl senkki(sen pääl tv eli ei voi siirtää)ja yhel koko seinän levynen vaatekaappi(ei voi siirtää)!!!täs o tarkotus ihan parin kk sisäl alkaa tekee kuopuksel omaa makkaria ja sinne ei tu yhtää johtoa :heart:
 

Yhteistyössä