Hakutulokset

  1. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Hei kaikille!! Piti pikaiseen selata kuulumisianne ja onnea kaikille mukana pysyneille ja tsemppiä huolehtiville!! Mulla näkyi silloin ultrassa pienen pieni litteä sikiöpussi eli kesken oli mennyt. Ei ole vuotoa tullut lainkaan nyt eikä kyllä kukukautisiakaan jotka olis pitäny alkaa mutta...
  2. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Kyllä mä pomppaan pois tästä pinosta.. :| Meni hermot noihin haamuihin ja viivoihin ja niiden paikkoihin ja hai digital-testin joka näytti että ei raskaana. Näin kävi ja sille ei mitään voi. Varmaan teän kuulumisia luen täällä ja saatan käydä morjenstamassakin ja tuun kertoon jos kesän...
  3. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Täällä Kemi-Tornion alueella räyhää ukkonen :D Enpä muista että kunnon ukonilmaa olis ollu näin aikaisin. Odottelin tuota jo eilisillaksi ja nyt herättiin meteliin Ihanat huomenet kaikille!! MM
  4. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Täällä Kemi-Tornion alueella räyhää ukkonen :D Enpä muista että kunnon ukonilmaa olis ollu näin aikaisin. Odottelin tuota jo eilisillaksi ja nyt herättiin meteliin Ihanat huomenet kaikille!! MM
  5. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Sartsa töiden jälkeen pääsen päivitteleen vasta :D En varmaan ehdi kotona käydä siinä välissä, aika 9.30 matkaan menee 20min/suunta ja 11 pitää olla työmaalla
  6. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Perjantaina klo 9.30 yksityiselle ultraan. Siihen asti täällä nyt pyörin, katsotaanpa sitten hyppäänkö joukosta pois..
  7. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Neljän suora: Täällä ei oo tiedätkö aikoja tk:n puolelle, päivystykseen ( joka sekin on yhteispäivystys 4 eri kunnan kanssa ) pitää mennä istuun oli asia mikä tahansa.. Ei edes lapselle saanu korvaa katsomaan lääkäriä vaan ohjattiin päivystykseen :/ Mä huomenna soittelen sinne entiselle...
  8. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    jag78 :hug: Ja mä en saanu sitä v*tun lähetettä! ( sori.. ) Kaiken kukkuraksi siirsi mun ens maanantain neuvola-ajan 2 viikon päähän 15.5!! :O "kokeillaan sitten onko kohtu alkanutkin kasvamaan kuitenkin jos siellä aivan haalea viiva kuitenkin oli" -ja se viiva on tuossa testissä...
  9. M

    Mikä auttaa hikoileviin kainaloihin?!

    Kaverilla auttoi hormonikierukka :D Oli ilman ehkäisyä ja hikoili kauheasti, loppui heti kierukan laiton jälkeen
  10. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Testi on sitten tehty.. :| Todella haaleaa viivaa näyttää, hetken mietin että kuvittelen sen siihen mutta on se siinä kun oikein kauhean hirmuisen tarkkaan katsoo :/ Mä nyt tän tulkitsisin kuitenkin niin, että hormoni on laskussa sen vuodon jäljiltä. Pitää soitella 11-12 sille tk:lle että...
  11. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Maira samaa mieltä minäkin olen että jos siellä nyt ylipäänsä jotain on, niin se + tulee mihin kellonaikaan vaan. Ja niinhän tuo tk meinasi itsekin että jos se mun vuoto oli ihan siistiä eikä ollut mitään jätteitä seassa niin ei sieltä varmaan ole sitten mikään pois tullut. Jos oli km niin...
  12. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Arell, tervetuloa!:wave: Neljän suora mulla on ollut tuollaisia oireita ainakin edellissä alkuraskaudessa ja muistelisin että mulla oli just silloin se hiiva :/ Oikein puuroa tuli jos niin vois kuvailla :x Hmm.. mua alko tossa mietityttään sellanen juttu että onkos tuosta nyt mitään...
  13. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Inkalilla:hug: Ja ei tullu lähetettä ultraan!!! :kieh: -"oletko tehnyt sen uuden testin?" - NO EN OO! Teen aamulla.. -"soita sitten huomenna puhelinaikaan mitä se näyttää" -No minäpä teen sen, kesken kouluruokalan tiskin joka alkaa puhelinaikaan klo11.00 pahimmilleen :/ Että näin, ei...
  14. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Huomenta! Täällä yritetty soittaa neuvolaan mutta ei vastaa : / Aion tingata itselleni sen ultralähetteen NYT eikä ens vko.. Eilen harrrastettiin seksiä ja kävi kuten arvasin, pyyhkiessä tulee "laihaa" verta.. Jos tässä nyt pikkuinen on matkassa mukana niin kylläpä ei oo kivaa jos tää...
  15. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Minä olen kertonut muutamalle hyvälle ystävälle, onneksi niin olen saanut ( tai ovat joutuneet kuulemaan.. ) purkaa näitä huolen tunteinani jollekin.. Miehelle sanoin, että kerrotaan sit muillekin kun pääsee näkemään onko siellä ketään vai ei. Minusta nopeasti huomaa mahan jos menee kuten...
  16. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Huomenta! :D Tämä "rouva" on täällä aamukahvilla.. Tästä tulikin mieeen, mitkäs teidän sivilisäädyt on? Minä olen ihan vain avoliitossa, ei kihloja ole edes vielä ja mulla hääkellot soi jatkuvasti :D hih Mies ei ala millekään.. Eilen käytiin miehen kanssa siellä elokuvissa ( kauhea...
  17. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Empuu, mene ihmeessä jo huomenna ( ellei jopa tänään ) näytille jos se onkin sitä? Ettei mitään suurta vahinkoa satu
  18. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Voi ei!!! Käykö sulla kävellessä siihen alavatsaan? Multa tk kysyi tuota heti ensimmäisenä, sanoi että ulkoisessa kävely ym vaikuttaa siihen ja tosiaan kipu säteilee hartiaseudulle.. Toivotaan ettei nyt sitä olisi!!! :hug: :(
  19. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Minä kävin tuossa kaupassa ja saamari selkää särkee niinkuin olis 10h istunu autossa yhtämittaa!! :headwall: Vuoto loppui näköjään, ei tipan tippaa ole tullut. Sannukka mä ajattelin että soitan nla;aan maanantaina laittaisko se lähetteen ultraan mulle. Muutenhan sen laittaa vasta silloin...
  20. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    :D Kiitos vain vierailevalle tähdelle! Minullahan ei aiemmissa raskauksissa ollut mitään oireita, no sitä etovaa oloa mutta ilman pöntön halauksia selvisin kummallakin kerralla ;)

Yhteistyössä