Mikä auttaa hikoileviin kainaloihin?!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä kärsin kauan samasta asiasta. Itse löysin apteekista deodorantin, nimeltään Absolut Torr. Laitetaan yöksi kainaloihin, ei siis päivällä. Varoitus: polttaa ihan h'lvetisti alkuun, tekee mieli raapia ja raapia ja pestä ja voi jopa punoittaa iho pari kolme päivää. Alku on todella kamalaa. Itse kuitenkin kärsin nämä vaivat ja sain kainalot jotka eivät hikoile.
Absolut Torria en alun jälkeen joutunut käyttää kuin 1-2 krt kuukaudessa, alkuun siis käytin viikossa about 4 krt.
Päivädeodoranttina käytän Vichyn 48h (vihreäkorkkinen), pitää kainalot kuivina. Ja selvennys, että lasten saannin jälkeen olen joutunut käyttää absolut torria ainoastaan kesän alussa, muuten hikoilu pysyy erittäin hyvin kurissa.

Suosittelen, vaikka alku on tuskaista.
 
..
absolut torr!! jos sitä käyttää oikein, eli kainaloita ei ole saanut ajaa pariin päivään niin ei pitäisi poltella, ei ainakaan mulla.. mutta siis tää on ihme tuote, joka todella toimii :)
 
papan mamma harmaana
Mä olen Absolut Torria käyttänyt myös, eikä mulla mitään ihmeempää oiretta siitä tullut. :) Eli yksilöllistä.
Nyt mä käytän apteekin Triple Drytä ja se on myös tosi loistava tuote.
 
absolut torr!! jos sitä käyttää oikein, eli kainaloita ei ole saanut ajaa pariin päivään niin ei pitäisi poltella, ei ainakaan mulla.. mutta siis tää on ihme tuote, joka todella toimii :)
Tais muuten ollakin niin, että mä olin aina just samana aamuna ajanut karvat ja illalla heitin vähän ainetta kehiin ja oli tuskaista.

Mutta ei kannata heti heittää romukoppaan ainetta jos ei yhden yön jälkeen ole kainalot kuivina.

Mä huomasin kuitenkin sen, että jostain se hiki oli tulossa ulos, ja kun ei päässyt kainaloista, niin sitten mä hikosin muualta enemmän. Mutta todellakaan ei tarvinnut hävetä märkiä kainaloita ja uskalsi ihmisten ilmoilla nostella käsiä ja olla vapaampi. Mun elämänlaatu parani sen myötä kun pääsin eroon noista hikoilevista kainaloista.
 
werf
Absolutt Torr kirvelee jos kainalo on vähänkin kostea kun sitä laittaa. Eli pitää pestä kainalot ja odottaa että ne on ihan kuivat. Sit vasta Torria kehiin niin ei kirvele:) Ja toimii!!
 
"gin"
Apteekista Tripple Try...:) Se on hyvä! Ja nyt tuli ihan isompiin kauppoihin ainakin rexonan sellainen voidemainen stickki, pahvipakkauksessa, on aika hyvä. Ei niin tehokas kun tuo edellä mainittu mutta hellävaraisempi.
 
:)
Absolut Torr on auttanut mua jo yli 10vuotta. Kainalot hikosi vaikkei ollut edes kuuma, nyt ei enää sitä ongelmaa ja voi käyttää millaisia paitoja vaan.
Tosiaan kannattaa laittaa ainetta täysin kuivalle iholle ja ei juuri sheivattuun kainaloon niin säästyy kirvelyltä ja kutinaltakin.
 

Yhteistyössä