Hakutulokset

  1. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Hei muuten, te joilla on jokus tai nyt ollut reipastakin vuotoa ja kaikki ollut silti hyvin niin hävisikö teillä raskausoireet samalla? Minullahan oli rinnat todella arat, varsinkin nännit ja sitä pahaa oloa 2 aamuna ja nehän meni sen siliän tien kun alkoi vuoto.. :/ Siitäkin se terkka...
  2. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Huomenta! :wave: Nijan toivotaan että kaikki ok kun meni nopeasti ohi, itseasiassa näyttää nyt että minulla on menossa kans!! Edelleen varautunut siihen että meni jo, mutta toivo elää ? Sartsa ? ehkä me kaikki toisiamme ymmärrämme ( toisin kuin ehkä miehet ) näissä hormonimyrskyissämme...
  3. M

    Lääkärin reseptillä rasvaa halvemmalla?

    Siis kai ne aina saa, en ole ajatellut koskaan asiaa sen kummemmin :) Meillä esim sheba media on reseptillä ja ilman , en ole koskaan muistanut katsellakaan paljonko se tulee halvemmaksi reseptillä..
  4. M

    Lääkärin reseptillä rasvaa halvemmalla?

    Yleensä ja siitä saat korvauksen vakuutuksesta jos sellaisen omaat ja jossain välissä haet korvauksia.
  5. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Mun iän voi tosiaan myös lykätä tuonne etusivulle, eli olen nyt 29v :)
  6. M

    <<< VIHOVIIMINEN Luniksen di DISKO <<<

    http://www.youtube.com/watch?v=908IZPBag30
  7. M

    <<< VIHOVIIMINEN Luniksen di DISKO <<<

    Mitäs Lunatic pitää seuraavasta.. ;) http://www.youtube.com/watch?v=IOo5eN7nd1g
  8. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Minnuska & Nijan :hug: Nijan:in nla onkin samana päivän kuin minulla, onko sulla miten nyt viikot? Ja Minnuskalla tuo hyytymä ei kyllä oikein kivalta kuulostanut :'( Täällä on menkat päällä edelleen , niinsanotusti. Ei muutosta huonompaan tai parempaan! Tuossa sellaista mäntyistä...
  9. M

    Onko lapsesi nimi tuotemerkki?

    Meillä asuu hiomapaperi / laikkavalmistaja ;)
  10. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Heei sartsa älä mee! :wave::) Se on tosi että aikalailla omaa napaa on, ainakin näin alussa . Itse ennenkin näissä pinoissa ollut niin se on kummasti muuttunut kunnon keskusteluksi ja toisten asioihin kommenttoinniksi lähes kaikilla kun kaikki on ns. turvallisilla vesillä raskautensa...
  11. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Huomenta kaikille ja tilannetiedotusta.. Vuoto meni illalla kirkkaaksi ja runsaammaksi, aivan kuten kuukautisenikin ovat. Pieni toivo elää vaikka nyt kyllä tuntuu siltä että taitaa olla se tuulimuna :/ Teen sen testin maanantaina ja soittelen neuvolaan jos vuoto jatkuu, silloin olisi...
  12. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Kiitos tsempistä :heart: Vuoto muuttunut nyt illan edetessä sellaiseksi kuin olisi ihan ihka oikeat kuukautiset.. Ja vatsa / selkäsärkykin juuri samanlaista! Mitään "sattumia" ei vuodossa ole, siisti vuoto eikä mitenkäään runsas. Kyllä kuukautisten aikaan runsaampaa on.. Hoh, kyllä on...
  13. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Ja antakee anteeksi kirjoitushäröt :D Miniläppärillä tulee useesti heittoja enkä jaksa aina muokatakaan :D
  14. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Neuvolassa käyty ja vuot jatkuu..Ei ultrattu tai muutakaan kun viikkoja niin vähän. Alkuviikosta aikaisintaan uusi testi jos tämä ei pahemmaksi mene, pahentuessa tietenkin heti lääkäriin. Alkuperäinen neuvola 6.6 pysyy ja sitten yritetään kuunnella jos jotain kuuluisi ja lähete ultraan.Tämä...
  15. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Huomenta! Mulla tänään neuvolaan meno klo. 14.00 kun mulla alkoi eilen pieni vuoto.. On tosiaan pieni, eikä mitään kirkasta verta mutta pakkohan se on päästä tarkastaam missä mennään. Että peukkuja vain! Näkyisipä edes pieni ja hento syke siellä, mulla kun viikkoja alle 6 vielä ja 6+2...
  16. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    pitkän pätkän kirjoitin ja onnistuin sohimaan läppäriä niin että kaikki häipyi!! :mad: Mä taidan kirjoitella aamulla kuulumiset uudelleen kun tuonne pöytäkoneelle menen. tällä kait kaikki ihan hyvin, vähän on vaivaa ollut nyt illasta mutta en usko sen vaarallista olevan. Mutten ollut huippu...
  17. M

    kumman sie valitsisit, jos olisit minun saappaissa

    Päiväkoti. Ja kyllä meilläkin on joka osastolla omat hoitajat aina paikalla, päivystysaikana asia on eri mutta tänä vuonna on puolet talon omista hoitajista paikalla aina.
  18. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Huomenta! Aamukahvit keitetty ja olo on hyvä. Ainakin vielä :D Lapset hieman yli tunnin päästä tarhaan ja sitten töissä käväisemään,käyn tiskaamassa erään koulun keittiössä. MM 5+4
  19. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Kaikki taitavat olla jo untenmailla :) Minä olen tällainen yökukkuja, olen aina ollut jopa vauva-aikoinakin..
  20. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Kyllä väsyttää!!! |O Tai siis ei enää väsytä kun nukuin hellun kainalossa tunnin :heart: Toivon ettei sitä pahaa oloa tulisi ( olikos se aamulla kun kirjottelin? ) ja voi jestas kun töihin olin lähdössä! :x kaupan kautta --> satsumoita laukku täyteen. Kyllä se ohi meni, iltapäivästä meinasi...

Yhteistyössä