Hakutulokset

  1. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Sunburned: Toivotaan et Aarre pelastaa äidin mielen ja rupee jumputtelee siellä :) Ja illalla vaan lekuriin jos on vaisua. Tintsu: Vähän oon kade, mä niin tykkään Apiksesta..Täällä se ois kesäkuun alussa ja jos oon yhtenä kappaleena niin meen kyllä kattoo pakolla. Eka ilosaarirokki joskus 7...
  2. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mä olin niin tippa linssissä aamulla ja eilen illalla. Soittelin parhaalle ystävälle kuulumisia niin tyttö tuumaa olevansa synnyttämässä <3 Siinä muutama sana vaihdettiin ja onnea toivottelin koitokseen. Tänä aamuna sen mies laittoi viestin et tyttö tuli! Vähän olin töissä innoissani. Ja mikä...
  3. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Sannikki Vautsi mikä massu! :) Meikästäkin aina tuntuu et samat paidat sattuu päälle ku ottaa kuvia. Nyt on maha täynnä ja kohta kauppaan ja postiin JEE! :)
  4. Tinsku86

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Masuinen 26+3
  5. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Tässä maha 26+3 siis.
  6. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Heipsan! Kävin tuossa neuvolassa ja lääkärissä siis samalla, kuulumiset : Vkot 26+3 Paino noussu edellisestä kerrasta 500g/vko..alusta yhteensä 7,4 kiloo RR 128/72 SF 24cm Vaavin paino arvio 914g :) Liikkeet ja sykkeet plussaa ja pissa puhdas. Lääkärin mielestä kaikki paremmin...
  7. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Iltoja! Mää on ihan poikki, pääsin 3 töistä; käytin siskon koiraa ulkona, tulin kotiin; käytin omaa koiraa ulkona ja sitten paistettiin vaan pakastepizzaa ja unille. Kivaa herätä päikkäreiltä 7 jälkeen illalla. :( Nooh, keittelin tuossa iltapalaksi luumusoppaa, jospa se mahakin pelittäs jo...
  8. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Sunburned Mulla alkaa sama rumba, ilta ja ois kyllä neljä aamua !! Nuo on tosiaan ihan kammotuksia nuo illasta aamuun, ei osaa illalla rauhottua ja sitten herää pitkin yötä. Ja nyt muutenkin ku pissattaa useemmin. Nyt on lenkki takana, piti tuota etuoven edustaa sulatella suolalla ku ihan...
  9. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    No, pitää olla tomerana tänään töissä ja sanoa, mut ku ne sitten heti vittuilee ja on ilkeitä. Mut niitten häpee. Ei oo minun häpee olla raskaana ja saada helposti supistuksia, ja jos joku on pystyny olee töissä loppuun asti nin nostan hattua. Mulla ei ois enää ku kolme viikkoa mut voi olla...
  10. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Tää kävi tänään synnytyssaliin tutustumassa niitten valmennusten pohjalta siis :D Oli ihan kattava paketti tietoa kahen ja puolentunnin ajan. Ja täällä on sit semmonen käytäntö et jos lapsivedet menee/tihkuttaakaan niin sit ambulanssi soittaa ja olla vaan makuulla. Käsitin näin. Käytiin...

Yhteistyössä