Hakutulokset

  1. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Bretagne! Migreeni on viheliäinen, niin monet menot jääny sen takia. Se tuli ennen aina menkkojen aikaan, heti jos elämässä jotain poikkeavaa kuten matka johonkin, jäi syönnit välistä, söin esim chiliä, jännityksestä.. Niin moni asia vaikutti/vaikuttaa vissiin vieläkin. 7 vuotiaana...
  2. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Heissan! Piti tulla korkkaamaan tämä maaliskuun pino, menny nyt muutama päivä ohi kirjottelusta kun oon ollu töissä :) Kyllähän tuo meni neljän päivän työputki siinä ja siinä mut alkaa olla aika maksimi jaksamisen kannalta. Yhen 10-18 vuoron jälkeen oli aika tukalaa olla mut meni sit levolla...
  3. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Joopasen, se olis työilta pitkästä aikaa takana ja en kyllä nauttinut sitten yhtään, lähinnä veetutti koko ajan mutta eihän se ole syy olla pois. Ens listatkin saatiin niin 5 päivän putkia ja aamuvuoroja neljääkin peräkkäin niin tosi jees, aamut kaikista rankimpia. No viikon päästä on lekuri...
  4. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Huomenta! Piti tulla jo kuikkii heti ku heräs et mitäs täällä on kirjusteltu :) Aattelin et siivoilis tänään, ku vimppa sairasloma päivä niin kait mun pitää jo kunnossa olla et uskaltaa siivoilla. Jos nyt selkä rasittuu niin ei voi mitään, huomenna on joka tapauksessa työpäivä ja rasittuu se...
  5. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Tänään oli kauppapäivä :D Käytiin kaverin ja sen muksun kaa, saatiin ihan rauhassa kierrellä ja katella, ei ukot hoputtanu ;) Päivällä kävin kahtoo taas kummityttöö ja sen sisaruksia, äippää unohtamatta :) Ja samalla tsekkasin vaavin sydänäänet, etsinään jälkeen löytyi. Illalla sit mies...
  6. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Herranen aika, otettiin sit uusi maha kuva, tää on viikkoa myöhemmin kutakuin ku edellinen. Eli 24+5 nyt. Edellinen 24+0.. Ja ero on minusta ihan huomattava. Tässä vanha vertailuun.
  7. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Pakko oli tulla kertoo et mulla näkyy hailee linea negra.. ainakin mun silmiin ;) Pitää koittaa tähdätä kuvaa siitä joku kirkas päivä :D Hyvää yötä mammat ja masuasukit <3
  8. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Pupeltaja Ompas erikoiset mutta todella kauniit nimet! =) Mä keksisin vaikka mitä nimiä kummallekin mut mies on vähä nirso. :D No, kyllä me jo joku yhteisymmärrys ollaan saavutettu. Tänään oli ruokana palapaistia ja pottuja ja porkkanoita keitettynä :) Illalla äitin luokse ompelemaan...
  9. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    äityli4ptpt Kun on oikein pieni voi lentää linnun untuvalla, nukkua orvokinlehden alla, kun on oikein pieni. Kun on oikein pieni, voi keinua heinässä heiluvassa, levätä kukassa tuoksuvassa, kun on oikein pieni. Kun on oikein pieni, voi istua lumihiutaleille, ja liitää maailman...
  10. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Huomenta! Masentava lauantai muuttuikin ihan hyväksi :) Mies oli pitkästä aikaa koko vkonlopun ajan selvinpäin ja oli jopa kotosalla, eilistä alkuiltaa lukuunottamatta. Kerrankin oli aikaa olla vain ja nauttia toisistaan :heart: Leivoin mustikkapiirakankin ku muistin et mähän omin pikku...
  11. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Joopas, tulinpa vaan valittaa kuin tylsä lauantai ilta voikaan ihmisellä olla. :kieh: Noo, onneks päivällä oli tekemistä. Sain vihdoin käytyä uudet rintsikat ostaa ja sit yhden ihanan pitkän villapaidan Seppälän alesta 15e.. Liivitkin 10e kpl et jos vielä tarvii isontaa tai sit jos pienenee...
  12. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Pupeltaja Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poijasta :flower: Huoh, pikku lenkki takana, nyt pitäs valmistautuu teatteriin, pitää ees vähä tälläytyä :) Omaksi iloksi. Onse kyllä ku heti taas supisteli ku vähäkään rasittui. Jospa tää tästä rauhottuis ku illan istuu vaan. Ja jospa ei...
  13. Tinsku86

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässäpä 24+0, jonkin verran näyttää omaan silmään et ois edellisestä mahan muoto muuttunu enempi vauvamahaksi. :)
  14. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Tässäpä masu päivitys tälle päivää 24+0 tosiaan! Ja tänään ruokana ihan eineksiä. Pottumuusia ja paneroituja kalapaloja. Eilen oli karjalanpaisti ja potut + punajuurisalaatti! :p Ens viikolle ostin broilerin koipii, jauhelihaa, ja pottuja :D
  15. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Ainiin, mulla on jotenkin taas ruennu öklöttää.. Vähän niinku ois aamupahoinvointi tullu takas. Kaikkee voi kyllä syyä ja syönkin, ei ne tee eto oloo vaan on ihan yleisesti :( Oli se vissiin joillain muillain sama homma ?
  16. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Huomenta mammat! :) Kirpsakka pakkanen jatkuu ja ahistun kohta ku ei jaksas topata niin tuhottomasti vaatetta, eilenkin kauppareissulla hankala oli jo kumarrella mahan takia ja sitten ku vielä niin paljon vaatetta päällä. :( Alkaa tuntua jo tämä raskaus, eka kertaa silleen kunnolla :) Nytkin...
  17. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Sannikki Voimia päätökseen koirasta luopumisessa! Mä oon kans miettiny et jos tuo hökäle ei sopeudu vauvaan niin en halua että se lähtee kenellekään kiertoon vaan pääsee autuaammille metsämaille juoksentelemaan vailla huolia! Ihanaa oli tänään ku eilen illalla muhitin karjalanpaistii 4...
  18. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Pyyter-2 Meillä esim Turvassa viimeistään 2 kk ennen laskettua aikaa ja sen sai aikasintaan 5 kk ennen laskettua. Me otettiin jo, ja nyt sitä päätöstä / varausmaksua nyt ootellessa. Jospa ne myöntää :)
  19. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Pupeltaja: Mä just tein yks päivä ite tehtyjä lohkopottuja ja sen kaa oli kananuggetteja ja sit vaan kermaviili kastike, oisko ollu ranch tai barbeque dippi sit. Mulla ainakin itellä piti viiä Kelalle ne äitiysraha ja avustus laput ja sit jotain se palkanlaskija aikoi toimitella sinne, ne...
  20. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    MeMaMi Tässäpä miun mieleisiä parit tyttöjen: - Aada -Amanda -Alisa/Alina -Aino -Aurora -Elsi -Elna Ja poijat: -Aake -Aarre -Elmeri -Eeli

Yhteistyössä