Hakutulokset

  1. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Pitipäs tulla POKSAHTELEMAAN :) 21 viikkoa nyt täynnä. Kyllä se aika kuluu vaan äkkiä :) Kaikki tällä hetkellä ihan hyvin. Illalla saunomaan ja herkuttelemaan kaverien luokse, ostin alkoholitonta saunakaljaakin itelle :D Jos nyt makaroonilaatikon tekoon ja sitten piiiitkälle lenkille, on niin...
  2. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Juhannusyllätys: Luojan kiitos se vain säikäytti, ei enempää tuommosia!! :heart: Mäpä eilen kävin vähä kuuntelee Reiskan sydänääniä. Hyvin kopotti :) Ja ihan kotidopplerilla. Hyvä että semmonen on saatavilla jos tuntuu et pitää saada varmistus vaavin sytämen lyönteihin :heart: Mä oon nyt...
  3. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Pyyter-2 No eikait mun nyt aivan yksin piä miettiä.. Mut ku ite haluaisi hyvissä ajoin varmuuden kaikesta eikä sitten viime tipassa ja mies on semmonen et antaa asioiden mennä ehkä enempi omalla painollaan. Ja mulle tosiaan on kaikki rutiinit ja ajoissa oleminen tärkeetä tai muuten stressaannun...
  4. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Minimahasta kuva!! :) Ja harhaanjohtaja meillä oli sama et oli ne munuaisaltaat jotenkin laajentunu mut ei kuulemma syytä huoleen ja ei ollu niin paljoa et ois pitäny kontrolliaikaa antaa.. Onnea hyvistä ultrakuulumisista siis teillekin :) :)
  5. Tinsku86

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Jopas minäkin tähän pinkkaan laitan eka kuvan tästä minimahasta :)
  6. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Hey! :) Kävinpä tuossa kirjastossa, lainasin muutaman Vauva lehden, niitä on ollu kaveriltakin lainassa. Ihan hyviä juttuja ja ku ne ei sinällään vanhene vaikka lehti oiskin pari vuotta vanha. Tulee halvemmaks ku tilata. Mulla on nyt joku hirvee stressi päällä, en saa öisin...
  7. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Nyt on sitten vähä hankintoja tehtynä. Saatiin ISO kassillinen vaatetta, bodyjä, yökkäreitä, sukkia, college housuja ja puolipotkareita koosta 50-62.. Et ei tarte ihan heti olla ostamassa kampetta vaaville. Ja sit saatiin matkasänky, pinnis, auton istuin (vöillä kiinnitettävä perusmalli)...
  8. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Huomenta!! Tää talvilomalainen on jo sit nyt hereillä. Kello on 9 :D Pää on niin täynnä räkää ettei tuo makuuasento houkuttele ihan hirveenä :( Panadolilla sai tänkin päivän alottaa taas että jotenkin jaksaa mennä. Iltapäivällä tosiaan miehen veljen luokse kyläilemään ja jospa se selviäis...
  9. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Jaahas, osasin sittenkin :D

Yhteistyössä