Hakutulokset

  1. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Hei! Viisaammat, miten tuon Lilypie raskausmittarin saa tänne.. ku se antaa suoran "linkin" ja se pitäs kopsata mut ei tää sitä näytä. ?? Auttakkee!
  2. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Iltoja! Tuosta rakenne uä:stä vielä sen verta, kun nyt mun laskujen mukaan on se 20+0 niin vastasi viikkoja 19+5, et ihan hyvin kuiteskii :) Se oli niin hellyyttävää kateltavaa et :heart: Oli mieskiin hiljasta miestä, ja nyt se korkkas oikein skumppa pullon sen kunniaksi et kaikki hyvin :)...
  3. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Heii! Nyt on ultrassa käyty ja vaavilla oli kaikki hyvin. Rakenteet siis kohillaan. Sukupuoli pidetään salassa kuitenkin miehen toiveesta :) POKS POKS 20 rv. Tinsku ja Reino
  4. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Huomenet! Mmilia Mulla tosiaan kovettuu tuo maha tosi helposti..yhtään mitään raskasta jos tekee. :( Ja tuntuu ihan ku se kovoo. Joo, mulle iski eilen jo hirvee nuha ja kurkkukipee, soitin sit tuossa töihin etten tuu tähän iltaan. Ihan hirveetä ois nyt kuvitellakaan kävellä ja nostella 8...
  5. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Huomenta! Tää hilluu täällä hereillä jo 8 aikaan aamulla vapaapäivänä, ettei vaan mene päivä pilalle ja tuu migreeniä liiallisesta nukkumisesta :D Ja saapahan jotain asioitakin hoideltua. Tilalle vaan tullu nyt hirvee kurkkukipee ja nuha, sitähän se enteili eilen ku oli niin kalsee olo...
  6. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Raskaustestin tekohetkestä: Aika "koominen" homma kun menkat ei varsinaisesti ollu myöhässä,vaan olisi sillon pitäny muistaakseni alkaa.. oltiin sit työmatkalla Tampereella ja jo junassa kaveri tutkaili mun käsiä et onpa verisuonet pullollaan et raskaana olevilla on ja mulle tuli semmonen olo et...
  7. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Halinappi Mulla on 12.pvä synttärit. :) Monesko sulla ?
  8. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Ja kun Halinappi kyseli masukuvien perään niin hetihän se piti ottaa suihkun päälle :) Elikkäs. Tinsku ja Reino 19+0
  9. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    POKS POKS rv 19 lähtee nyt :) Kävin eilen neuvolalääkärissä ku huoletti ne supparit, kivuttomat kylläkin. Se oli heti sitä mieltä et ei vaaraa, tutki tarkkaan, oli kohdunsuu pysyny kiinni ja kovana..tai jotain semmosta :D Eli hyvä niin. Sanoi et saan jatkaa samaan malliin töitä. Sit se...
  10. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Pööh.. Selkä luojan kiitos on enää vähä arka. Meni nukkuessa ohitte. Mut olin tän päivän kuitenkin kotosalla, ei se töissä ois kyllä kestäny vielä tänään. Mikä lie lukko ollu tosiaan.. Jouduin eilen kumartelee tosi monesti ku koiran tassuihin jää lunta ja niitä piti putsailla aika usein...
  11. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    mmilia! Toivottvasti nyt ei tuu mitään, koita rauhottua yöksi. Mulla pamahti selkä! En voi olla oikein mitenkään päin. Makasin sohvalla puoli istuvassa asennossa ja nousin ja se oli kipee! Ei oo näin kovaa tuskaa ollu ikinä vielä. Koitan jos se menee yöllä ohi etten vielä soita töihin mut...
  12. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Huh huh, anoppilan keikka takana. Käytiin siis ekaa kertaa siellä yhdessä näytillä ja syömässä. Hyvin meni ja anoppi onnitteli kovasti. Kyselivät kaikkee mahollista vauvasta ja mun perheestä ja miten mahutaan asumaan, että olivat kiinnostuneita. Appiukko toivos tyttöö kuulemma ku suvussa vaan...
  13. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Huomenta! Pitäs valmistautuu niihin ristiäis juhliin.. Oisin niin mielellään laittanu jonkun mahaa näyttävän paidan mut ei oo ku tunikoita :D :D haluttaa vaan kaikille esitellä vielä tätä piskuista massua :D Ukkelin veli soitteli eilen ukkelille ja oli sanonu ettei meidän tarvi ostaa...
  14. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    mmilia! Mulla on suppareita ja nimenomaan nuitten työpäivien aikana/jälkeen eli ku jotain fyysistä tekee..ja tänään sit jo juili alamahaa. Meinasin ihan säikähtää :( Soitin sitten terkkarille niin ens torstaina on neuvolalääkärille aika, ja jos ei asetu niin voin soittaa jo alkuviikosta. Et...
  15. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Heissan! Voi olla omaa napaa ja vali valia mut ku nyt taas ei mee yhtään hyvin :( Joka päivä maha kovana siis supistelee, ei koske mut tuntee silleen jänskästi. Ei vissiin tää 10tunnin yhtäpötköinen jalkojen päällä olo ja kävely tee hyvää. Tänäänkin, ja kilometrejä mittarissa 7 km. Ja...
  16. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    Amma: on meitä ainakin kolme äippää tällä hetkellä Kajaanista. :) Vissiin? Täältäkö sinäkin siis oot lähtösin?! mmilia: Ei mulla ainakaan kovin kauaa oo menny neuvolassa vaikka eka onkin..jotain puolisen tuntia kerralla. Mut eipä oo kyllä ollu ku kaks terkkari käyntiä. Mulla on nyt...
  17. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    HOLA! Ja Jessin kymysyksiin: Mulla tuntuu kans et pissattaa koko ajan ja et rakko ei tyhjenis, sit pitäs juua paljon ku rupee kirvelee herkästi ja oon tosi herkkä pissatulehduksille, ja vasta luulin et oiskin mut puhas pissa se oli. Jospa se nyt on tuo vauva tuolla rakkoo härkkimässä. Mä oon...
  18. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    mmilia08 Tuohan on ihan selvä pieni vauva massunen :) Pitää nyt POKSUA ku eilen jäi..17 jo kasassa! :heart: Eilinen ilta meni siis kämpillä; koira on rakettipelkonen.. :( Käytiin piiiitkä lenkki ennen kuutta ja sitten majoitus sisätiloihin tähän aamuun asti. Mun (raskaana oleva) hyvä...
  19. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Tervetuloa joukkoomme Koruharakka :) Mää kävin tuossa ostaa ekat ihka omat äippähousut, Mamaliciousin mustat pillihousut, jotain pehmeempää kangasta ku farkut. Ei ees paha hinta ku 40e.. äiti oli makutuomarina :D Sitten piti sen kaa raahautua museoon :) No ihan jees joskus jotain muutakin ku...
  20. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Heipä hei! Mä pääsin tänään käymään kampaajalla, nyt on vanha pää mut vähä tuunattu malli :laugh: On niin pitkään ollu sama malli ja väri ku niin tykkään tästä :) Ihan hirvee pakkanen taas -26.7.. olipa kiva käyä koiran kaa ulkoilee. Mut tarettiin kuiteskii, paljon vaan vaatetta niin...

Yhteistyössä