Hakutulokset

  1. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Saa kait nuin sanoa, jokaisella on ne hyvät kuin huonot hetket ihan missä vain asiassa. Jospa se ihana odotusaikakin vielä saapuisi, että oikein hehkuisi ja olisi tarmoa täynnä :D :D Mä rupesin sitten itsenäisyyspäivän illan iloksi keittelee makkarakeittoa, sika nälkä. En oo oikein syöny...
  2. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Nonniin, mäkin kyllä arvasin et keskusteluja tulee tupakoinnista ja kaiken otan vastaan, niin hyvän kuin huononkin teiltä mammat! Enkä vedä herneitä nenään, vaikka sen vaaroista "paasaattekin" :D Ja tänä päivän tupakka saldo tähän asti kello 20:14 on 3 kpl! Oon niin ylpee, varmaan kasvaa vaan...
  3. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Iltoja! Huoh, kerkesin jo tuossa nukahtaa 8 jälkeen mut heräsin ku ukko lähti kaverisa lasta vahtimaan.. Joten yksinäinen yö tiedossa. Viime yön se oli veljellään pelaamassa pokeria :( Mulla enää huominen aamuvuoro ja sitten koittaa parin päivän vapaa :) Ja mennäään porukalla ulos...
  4. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    POKS POKS! Tänään jo 13+0 :heart: Nyt aamukahveet ja iltavuoroon, väsymys aivan kamala. Pitäs ehkä iltasin rueta vähä aiemmin nukkumaan... :D Ainiin, ja mun enin turvotus on laskenu, enää ei oo mahaa ;). nyt ootan sitten sitä oikeeta vauvamahaa :) <3 =)
  5. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Heheiii! Kaikki hyvin NT-ultrassa, NT 1,3 mm ja vaavin pituus 68mm :) Kätilö sanoi et hyvältä näyttää. Mua niin jännitti. Aivot, sormet, nenä ja varpaat erottui ihan selkeesti. Mahan päältä ultrasivat. Ja isukki siis mun ukkeli laittoi heti viestiä et miten meni ja et hän sanoo pomolle että...
  6. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Mä oon niin kiukkunen ja väsynyt ja äkänen ja itkettää vaan :( Huomenna on se nt-ultra ja miestä ei sitten vois vähempää kiinnostaa, ei oo kommentoinu mitään. Ja en kyllä sille mitään kerrokkaa jos ei ite kysy huomenna. Mun hyvä kaveri lupasi lähtee mun mukaan sinne huomenna ettei tarvi...
  7. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Huomenta! Ja Rinderellaki tervetuloa joukkoomme! :) En se minäkään nyt niin älytsin vanha vielä oo, 24v :D ja mies samanikänen. Just käytiin sessen kaa ulkoilee, tänään jo vähä lauhempaa ku eilen. -14.2. Täällähän oli lehtien lööppien mukaan eilen kylmintä koko suomessa.. :/ Oujee. Mä niin...
  8. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Huomenta! Kiva pakkanen täällä.. -25.7, oli aika kirpsakka käyttää koiraa. Sekin pomppelehti vaan kolmella jalalla. :D Ja töihin pitää itelläkin lähtee kohta käppäilee.. Onneks on vaan semmoset vajaa 2 km.. Huomenna ja ylihuomenna vp. Voinnissa ei mitään erityistä. Sokerirasituksesta...
  9. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Noo, vähä vaihdellen.. Välillä menee pitkiä aikoja että ei vois vähempää kiinnostaa ees pussailla toista ja välillä taas ihan huippupaljon tekee mieli. ;) Aah, iltavuoro takana ja selkä huutaa hoosiannaa ja mahaan kerty niin paljon ilmaa et kipeeks meni :( Kohta vaikka vaihteeks pitkälleen...
  10. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Pyyter-2 Torstainahan mullakin se ultra on ja jännittää, onneks nyt vkonloppu töitä ja ma myös niin kulus aika äkkiä. KAKS on sit paikka...Keskiviikkona meen sovittaa työkaverin luokse sen entisiä mammavaatteita jos ois joku sopiva. Sais ostaa vähä halvemmalla ku kaupasta.. Ja ku en vielä...

Yhteistyössä